Den her jul og 2 mere - så er det slut :-O
4 deltagere
Side 1 af 1
Den her jul og 2 mere - så er det slut :-O
Ja, for så går jorden under :væk:
Så en udsendelse om det igår - Så i 2012 bliver det en billig jul :thihi:
Der kan læses meget om det på nettet, bla. her: http://avisen.dk/der-er-fire-aar-til-verdens-undergang_451.aspx
Hvordan har ting som det .. tror du på sådan noget ??
Så en udsendelse om det igår - Så i 2012 bliver det en billig jul :thihi:
Der kan læses meget om det på nettet, bla. her: http://avisen.dk/der-er-fire-aar-til-verdens-undergang_451.aspx
Hvordan har ting som det .. tror du på sådan noget ??
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Den her jul og 2 mere - så er det slut :-O
Ja.. glemte at skrive at det er den 21.12.2012 det skulle ske.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Min mening er, at det er noget fis i en hornlygte.
Skulle verden egentligt ikke ha' være gået under allerede..... ??? jeg synes da ikke, at det er længe siden, der også var en skæringsdato....
Skulle verden egentligt ikke ha' være gået under allerede..... ??? jeg synes da ikke, at det er længe siden, der også var en skæringsdato....
Ja det "bider" heller ikke på mig :hehe:
Jooooh, den skulle da vist være gået under mange gange.
Kan huske noget med en maskine under jorden de skulle teste for nogle få år siden, det skulle også lave en masse ravage..... meeeen, det skete jo som bekendt ikke noget :thihi:
Jehovas vidner, de har da vist også spået jordens unndergang flere gange igennem tiden :hmm:
Jooooh, den skulle da vist være gået under mange gange.
Kan huske noget med en maskine under jorden de skulle teste for nogle få år siden, det skulle også lave en masse ravage..... meeeen, det skete jo som bekendt ikke noget :thihi:
Jehovas vidner, de har da vist også spået jordens unndergang flere gange igennem tiden :hmm:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
ja - jeg mener også, at det er jehovas vidner der har mange teorier og datoer..... :hmm: men det er jeg nu for doven til, at sætte mig ind i
Jeg sætter mig nu heller ikke synderligt ind i det, men har da hørt et og andet :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg tror nu heller ikke på det.
Det har været en dato før, på hvornår jorden skulle gå under, og det skete jo ikke ..
Det har været en dato før, på hvornår jorden skulle gå under, og det skete jo ikke ..
NOPE - vi er her endnu - og netforbindelsen er her også endnu
Miss Ronski's skrev:NOPE - vi er her endnu - og netforbindelsen er her også endnu
Ja, gad vide om netforbindelsen bliver her... selv om jorden skulle gå under :-O
Det håber jeg sandelig
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, jeg håber sandelig også nettet bliver her, selvom jorden måske forlader os..
Så er det da godt, at jeg spiste rigtig meget i går.
Og i dag...og i morgen.
Måske skulle jeg tage en ekstra portion risalamande lige nu.
Jeg er jo på tid.....
Sikke noget pjat....
Og i dag...og i morgen.
Måske skulle jeg tage en ekstra portion risalamande lige nu.
Jeg er jo på tid.....
Sikke noget pjat....
Gæst- Gæst
Er det virkelig d. 21. december, det sker???
Det var dog skrækkeligt... Tænk, så har man lige nået at stæse rundt med julestress og købe alle gaverne og pynte op i hele huset... og så får man ikke engang juleaften med?
Vi må klage... Verdens undergang må da i hvert fald kunne udskydes til d. 1. januar, for så vågner de fleste alligevel op med tømmermænd og ønsker, de var døde.
Det var dog skrækkeligt... Tænk, så har man lige nået at stæse rundt med julestress og købe alle gaverne og pynte op i hele huset... og så får man ikke engang juleaften med?
Vi må klage... Verdens undergang må da i hvert fald kunne udskydes til d. 1. januar, for så vågner de fleste alligevel op med tømmermænd og ønsker, de var døde.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum