Hejsa så kom jeg osse forbi
+4
PiaH
Na´Zyia
Lizzie
Winnie
8 deltagere
Side 1 af 1
Hejsa så kom jeg osse forbi
Ja hvem er jeg så? Godt spørgsmål..
De fleste herinde kender mig fra diverse foraer og Facebook, om det så er for noget godt vides ikke
Jeg er en tosset katteglad kvindemenneske på 31 år, fra Jylland.. har 4 skønne katte, 2 som bor her hos mig og min mutti og 2 som bor hos kæresten.
Lidt info om de 4 benede i familien : Bella husets dronning, som er en sølvgrå huskat.. Kongen af huset Na´zyia´s Famoso Fernando, Norsk skovkat som vi fik den store ære at købe fra MB..
Hjemme hos kæresten husere Cirkeline som er en skøn huskat og Aladdin som er vores langhårets blandings kat.. utrolig skønne katte, og de ved lige hvordan de skal sno mig, når jeg er oppe ved dem
Andre dyr i familien, er mine 2 skønne Grå Jacoer.. de er jordens frækkeste papegøjer.. de gentager alt og man kan ligefrem fører samtaler med dem.. en af deres yndlings "lege" er at kalde på vores NFO, så sidder de inde i buret og råber: Nando kom her, og nando kommer springende og vupti så tier de helt stille også står han der og bliver forvirret.. tror papegøjerne synes legen er sjovere end Nando gør
Nå vil stoppe inden jeg får skrevet en hel roman.. spørg løs hvis der er noget I vil vide..
VH Winnie
De fleste herinde kender mig fra diverse foraer og Facebook, om det så er for noget godt vides ikke
Jeg er en tosset katteglad kvindemenneske på 31 år, fra Jylland.. har 4 skønne katte, 2 som bor her hos mig og min mutti og 2 som bor hos kæresten.
Lidt info om de 4 benede i familien : Bella husets dronning, som er en sølvgrå huskat.. Kongen af huset Na´zyia´s Famoso Fernando, Norsk skovkat som vi fik den store ære at købe fra MB..
Hjemme hos kæresten husere Cirkeline som er en skøn huskat og Aladdin som er vores langhårets blandings kat.. utrolig skønne katte, og de ved lige hvordan de skal sno mig, når jeg er oppe ved dem
Andre dyr i familien, er mine 2 skønne Grå Jacoer.. de er jordens frækkeste papegøjer.. de gentager alt og man kan ligefrem fører samtaler med dem.. en af deres yndlings "lege" er at kalde på vores NFO, så sidder de inde i buret og råber: Nando kom her, og nando kommer springende og vupti så tier de helt stille også står han der og bliver forvirret.. tror papegøjerne synes legen er sjovere end Nando gør
Nå vil stoppe inden jeg får skrevet en hel roman.. spørg løs hvis der er noget I vil vide..
VH Winnie
Winnie- Ungkat
- Frosset :
Antal indlæg : 21
Medlem siden : 12/05/10
Geografisk sted : Esbjerg
Sv: Hejsa så kom jeg osse forbi
Takker Lizzie.. bedre sent end aldrig right?
Winnie- Ungkat
- Frosset :
Hej Winnie
Dejligt du endelig "tog dig sammen" til at komme herind
Tak for grinet med papegøjerne og Nando... kan lige se det for mig
Psssssst.. fik jeg ikke skrevet i kontrakten, at han ikke måtte drilles af frække papegøjer
Dejligt du endelig "tog dig sammen" til at komme herind
Tak for grinet med papegøjerne og Nando... kan lige se det for mig
Psssssst.. fik jeg ikke skrevet i kontrakten, at han ikke måtte drilles af frække papegøjer
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Winnie skrev:Takker Lizzie.. bedre sent end aldrig right?
Jow, det er bestemt, bedre sent end aldrig ..
MB.. det glemte du vist
Winnie- Ungkat
- Frosset :
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Winnie skrev:MB.. det glemte du vist
Pokkers
Så skal han altså resten at livet tortureres af frække gøjer
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
PiaH.. takker
Winnie- Ungkat
- Frosset :
MB, bare rolig, er ikke kun ham de driller.. mor er syg med lungebetændelse og de sidder og gør nar af hende.. Hoster og siger Aaatjuuu vildt overdrevet hele tiden
Winnie- Ungkat
- Frosset :
nej nej nej.... de er frygtelige
Hils din mor... og ønsk hende god bedring
Hils din mor... og ønsk hende god bedring
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hejsa og
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Takker allesammen
Winnie- Ungkat
- Frosset :
Hejsa, Winnie, og velkommen.
De to papegøjer lyder til at kunne skabe liv og glade dage i huset. Pragtfulde fugle, sådan nogle Grå Jacoer.
De to papegøjer lyder til at kunne skabe liv og glade dage i huset. Pragtfulde fugle, sådan nogle Grå Jacoer.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum