Hejsa fra Herfølge :-)
4 deltagere
Side 1 af 1
Hejsa fra Herfølge :-)
Godaften alle I katte-mennesker :D
Jeg er en 18-årig ung dame som har haft dyr hele mit liv - pt. har jeg et stueopdræt af marsvin (www.sommers-caviary.com - hvis nogle skulle være interesserede )
Og så har jeg én fantastisk katte-pige - Twinkie .. Hun er en blanding af MCO og perser - en deeejlig blanding :)
Jeg har planer om at få mig et par selskabskatte når jeg flytter ind til København om ca. 2 år - en cornish rex og en MCO, det er hvad jeg gør og drømmer om :D
Så jeg glæder mig til nogle hyggelige stunder og at se en masse billeder af jeres skønne dyr :)
Jeg er en 18-årig ung dame som har haft dyr hele mit liv - pt. har jeg et stueopdræt af marsvin (www.sommers-caviary.com - hvis nogle skulle være interesserede )
Og så har jeg én fantastisk katte-pige - Twinkie .. Hun er en blanding af MCO og perser - en deeejlig blanding :)
Jeg har planer om at få mig et par selskabskatte når jeg flytter ind til København om ca. 2 år - en cornish rex og en MCO, det er hvad jeg gør og drømmer om :D
Så jeg glæder mig til nogle hyggelige stunder og at se en masse billeder af jeres skønne dyr :)
Nallesommer- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 19/11/10
Geografisk sted : Køge
Sv: Hejsa fra Herfølge :-)
Velkommen i klubben, Nallesommer.
Det er altid rart at møde nye katteglade mennesker.
Det er altid rart at møde nye katteglade mennesker.
Sv: Hejsa fra Herfølge :-)
Hej Nallesommer
Velkommen til Kat-Danmark.
Håber du falder godt til herinde.
Velkommen til Kat-Danmark.
Håber du falder godt til herinde.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark