Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En hilsen fra endnu en katteven :)

+6
Missis F
Alicia
Lizzie
PiaH
Na´Zyia
Springers
10 deltagere

Go down

En hilsen fra endnu en katteven :) Empty En hilsen fra endnu en katteven :)

Indlæg af Springers Tirs 20 Apr - 21:50

Hej alle sammen!

Jeg er en 17 årig pige fra Nordsjælland, der nærmer sig de 18 med hastige skridt.
Jeg går på STX - altså alment gymnasium i 2g. Her har jeg en sproglig/samfundsfaglig linje, som jeg har formået at blande med en god del matematik og fysik. Studievejlederne mener jeg er ved at lave mine egen linje, for dem der vil have det hele blomster

Nåh, men jeg har to katte - eller vi har. Mine forældre er skilt, og der bor en kat ved hver af dem

Først har vi Mini, en dejlig huskat på cirka 9 år. Hun er hentet på Inges Kattehjem, og er noget af det blideste og sødeste der findes. Hun kan desværre slet ikke med andre katte. Til gengæld har hun fornøjelsen af at dele huset med en hund, som jeg vil komme ind på længere nede. Mini er tricolour - hedder det også sådan med katte, for det gør det med hamstere ;o)

Og så er der Felix - min mors et og alt. Felix er 7 år gammel, og ligesom Mini, en skøn huskat. Han er, modsat Mini, opvokset i det bedste hjem af alle - nemlig hos vores lokale præst. Felix' store passion er... mad. Men det er han nok ikke ene om. felix deler hytten med to hyperaktive hamstere, som agerer tv for ham, det siger han ikke nej tak til.
Begge katte er desuden neutraliserede.

Foruden de to katte, har jeg som nævnt to hamstere. Rottweiler er en dværghamaster og Lille Vega er en guldhamster. Begge hamstere er over 2 år, så de lever nok kun på lånt tid :(

Så er der Rasmus, vores Person Russell Terrier der bor hos min far sammen med Mini. Rasmus er 3 år, og har været udstillet én gang. Det er meningen at jeg vil få ham avlsgodkendt, men vi skal ikke have flere hunde, der findes alligevel ikke nogen så kær som Rasmus ;o)

Til sidst har vi min store hobby og kærlighed: Kaninerne. Pt. indeholder haven 12 fyldte kaninbure, med én kanin i hver. Der er udelukkende tale om dværgvæddere, men i mange forskellige farver. Kaninerne og jeg træner kaninhop og deltager jævntligt i konkurrencer og udstillinger, og agerer nussedyr når Felix ikke gider os mennesker. :ør: (<- gud hvor er den sød!)

:thihi:

Springers
Killing

Frosset :
En hilsen fra endnu en katteven :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4En hilsen fra endnu en katteven :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4
Medlem siden : 20/04/10
Geografisk sted : Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En hilsen fra endnu en katteven :) Empty Sv: En hilsen fra endnu en katteven :)

Indlæg af Na´Zyia Tirs 20 Apr - 22:02

Hej Springers :ør:

Velkommen til Kat-Danmark.
Håber du vil falde godt til herinde smile

Wel
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
En hilsen fra endnu en katteven :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4En hilsen fra endnu en katteven :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr - 22:36

Hej Springers hejsa og velkommen her til welcome2

Her er så hyggeligt at være, ingen sure miner :ør:

Gæst
Gæst

Indlæg af PiaH Tirs 20 Apr - 23:29

Hej og Wel
PiaH
PiaH
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Indlæg af Lizzie Tirs 20 Apr - 23:53

Wel
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Indlæg af Alicia Ons 21 Apr - 0:50

welcome2 gladsol
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Indlæg af Missis F Ons 21 Apr - 8:14

Hej og Wel
Missis F
Missis F

Frosset :

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Indlæg af Miss Ronski's Ons 21 Apr - 9:25

Hej Springers.

Velkommen til - håber du kan lide at være her...

Dejligt med endnu een dyreelsker ;-)
En hilsen fra endnu en katteven :) 209548
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09

http://www.missronskis.dk

Indlæg af Lylle My Ons 21 Apr - 10:22

Hejsa, Springers. hejsa Velkommen på Kat-Danmark. Wel

Glæder mig at møde endnu en dyre-tosse... Dem har vi efterhånden mange af herinde. JAAH

Springers skrev: Begge hamstere er over 2 år, så de lever nok kun på lånt tid :(

Trøst dig... Der kan være tilfælde, hvor dyrene ikke selv er klar over, hvor længe deres levetid bør være... Min bror havde engang en dværghamster, der blev næsten 6 år... Okay, den var halvskaldet og lidt langsom i de sidste 2 år... men sund og rask, og den var tyk og fed lige til det sidste. :thihi: hep
Lylle My
Lylle My

Frosset :

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Indlæg af Springers Ons 21 Apr - 19:00

Lylle My skrev:Hejsa, Springers. hejsa Velkommen på Kat-Danmark. Wel

Glæder mig at møde endnu en dyre-tosse... Dem har vi efterhånden mange af herinde. JAAH

Springers skrev: Begge hamstere er over 2 år, så de lever nok kun på lånt tid :(

Trøst dig... Der kan være tilfælde, hvor dyrene ikke selv er klar over, hvor længe deres levetid bør være... Min bror havde engang en dværghamster, der blev næsten 6 år... Okay, den var halvskaldet og lidt langsom i de sidste 2 år... men sund og rask, og den var tyk og fed lige til det sidste. :thihi: hep

Hihi, jeg håber at mine hamstere lever i lykkelig uvidenhed runaround

Og tusind tak for den fine velkomst jeg har fået. Jeg håber der findes et par eksperter i katteadfærd herinde :)

Springers
Killing

Frosset :

Antal indlæg : 4
Medlem siden : 20/04/10
Geografisk sted : Nordsjælland

Indlæg af Na´Zyia Ons 21 Apr - 19:55

Springers skrev:
Lylle My skrev:Hejsa, Springers. hejsa Velkommen på Kat-Danmark. Wel

Hihi, jeg håber at mine hamstere lever i lykkelig uvidenhed runaround

Og tusind tak for den fine velkomst jeg har fået. Jeg håber der findes et par eksperter i katteadfærd herinde :)

Jeg håber der findes et par eksperter i katteadfærd herinde :)

Vi er da nogle der ved lidt om katte fnis
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09

Indlæg af lala1979 Fre 30 Apr - 22:21

Wel
lala1979
lala1979

Frosset :

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Indlæg af Winnie Lør 15 Maj - 0:41

Hej og Wel
Winnie
Winnie
Ungkat

Frosset :

Antal indlæg : 21
Medlem siden : 12/05/10
Geografisk sted : Esbjerg

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum