Dagen idag Søndag
+3
PiaH
Lylle My
Lizzie
7 deltagere
Side 1 af 1
Dagen idag Søndag
Hvad skal i alle skønne mennesker lave på denne skønne Søndag ?
Jeg selv, skal ud og hente en bil motor, til manden.
Også skal Celina selvfølgelig prøve sin nye autostol...
Jeg selv, skal ud og hente en bil motor, til manden.
Også skal Celina selvfølgelig prøve sin nye autostol...
Sv: Dagen idag Søndag
Jeg NYDER, at det er søndag... For i weekenden kan jeg ligge og snue i sengen helt til ved seks-halv syv-tiden, før jeg gider stå op og gå en L A A A N G tur med hunden - i fred og ro, for ingen andre har åbenbart lyst til at stå op på dén tid.
:hehe:
..og så holder jeg FRI resten af dagen... Så jeg tror, jeg vil sidde ved computeren hele dagen og arbejde med min hjemmeside.
..og senere smækker jeg måske en DVD i flimmerkassen. Jeg har lige fundet filmen "Min Venstre Fod", og den læste jeg som bog for mange år siden, så nu glæder jeg mig til at se om filmen er lige så god.
:hehe:
..og så holder jeg FRI resten af dagen... Så jeg tror, jeg vil sidde ved computeren hele dagen og arbejde med min hjemmeside.
..og senere smækker jeg måske en DVD i flimmerkassen. Jeg har lige fundet filmen "Min Venstre Fod", og den læste jeg som bog for mange år siden, så nu glæder jeg mig til at se om filmen er lige så god.
Jeg skal lave lidt husligt som at lægge tøj sammen og vaske nogett tøj, ellers strikke, læse, være her og hvad jeg ellers finder på her på nettet.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Hvis vejret bliver bedere end igår... for sikken da en vind ;)
Så har jeg planer om at tage ind til Aalborg midtby, for at se om jeg kan få taget nogle "spændende billeder"
Er der koldt som igår, så bliver jeg hjemme ved pc,en... og nogle ture med hunden
Så har jeg planer om at tage ind til Aalborg midtby, for at se om jeg kan få taget nogle "spændende billeder"
Er der koldt som igår, så bliver jeg hjemme ved pc,en... og nogle ture med hunden
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:Hvis vejret bliver bedere end igår... for sikken da en vind ;)
Det bliver da spændende om vi skal have nogle fantastiske billeder at kigge på senere idag ...
Lizzie skrev:Na´Zyia skrev:Hvis vejret bliver bedere end igår... for sikken da en vind ;)
Det bliver da spændende om vi skal have nogle fantastiske billeder at kigge på senere idag ...
Tror desværre ikke det blver til noget idag, der blæser meget, så er der ikke noget ved at gå derinde og tage billeder
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Lizzie skrev:Na´Zyia skrev:Hvis vejret bliver bedere end igår... for sikken da en vind ;)
Tror desværre ikke det blver til noget idag, der blæser meget, så er der ikke noget ved at gå derinde og tage billeder
Bare se at komme afsted ..
Lizzie skrev:Na´Zyia skrev:Lizzie skrev:Na´Zyia skrev:Hvis vejret bliver bedere end igår... for sikken da en vind ;)
Bare se at komme afsted ..
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg er begyndt på 13 dages slankekuren idag.....
- men dagen startede i fitnesscentret med 1 times bodypump og ½ times ZUMBA .
Derefter var jeg lige i fakta, for at købe ingredienser til 2. omgang is-fremstilling til min datters konfirmation.
Så har jeg nusset lidt om Mozart og skildpadderne - resten af dyreflokken må vente til senere for nu trænger jeg lige til at slappe af.
I tv kommer der noget om Michael Jackson, som jeg sikkert godt kan tåle at se igen.
Lizzie: FLOT autostol!!!
Derefter var jeg lige i fakta, for at købe ingredienser til 2. omgang is-fremstilling til min datters konfirmation.
Så har jeg nusset lidt om Mozart og skildpadderne - resten af dyreflokken må vente til senere for nu trænger jeg lige til at slappe af.
I tv kommer der noget om Michael Jackson, som jeg sikkert godt kan tåle at se igen.
Miss Ronski's skrev:Jeg er begyndt på 13 dages slankekuren idag.....
Tak, vi syntes også den er smadder flot .. :weee:
Ja tillykke med stolen Lizzie, den er nemlig rigtig flot
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Tak søde ...
Nu er hun jo ikke baby mere. Hun har fået en autostol til større børn, og har fået klapvogn, så barnevognen, bliver lagt på is .. :weee:
Nu er hun jo ikke baby mere. Hun har fået en autostol til større børn, og har fået klapvogn, så barnevognen, bliver lagt på is .. :weee:
Det er da også lige årstiden til klapvogn
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg havde håbet på vi skulle ned og nusse mislinger i sønder jylland, men da vi har vores pony til salg og hun egentlig var lovet til en familie der så hende fredag og som ville have, så ville de gerne have hende hjem hurtig og det passede dem bedst i dag. Så formiddagen gik med og nusse og klargøre hende, for så at blive brændt af ½ time før de skulle være her, med beskeden om de har valgt en anden pony..
Så er lidt indebrændt, havde glædet mig til kattenusningen og havde to hold mere som var interesseret i ponyen som jeg så har sagt nej til og nu ikke har deres tlf numre liggende mere.
MVH
Gitte
Så er lidt indebrændt, havde glædet mig til kattenusningen og havde to hold mere som var interesseret i ponyen som jeg så har sagt nej til og nu ikke har deres tlf numre liggende mere.
MVH
Gitte
Øv øv øv Gitte - Kan godt forstå du er indebrændt - det er bare så surt sådan noget...
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Sacala skrev:Jeg havde håbet på vi skulle ned og nusse mislinger i sønder jylland, men da vi har vores pony til salg og hun egentlig var lovet til en familie der så hende fredag og som ville have, så ville de gerne have hende hjem hurtig og det passede dem bedst i dag. Så formiddagen gik med og nusse og klargøre hende, for så at blive brændt af ½ time før de skulle være her, med beskeden om de har valgt en anden pony..
MVH
Gitte
Kan sørme godt forstå du er indebrændt ...
Gitte: Øv - det er da rigtig træls, at de sådan hopper fra så sent.
Jeg har haft travlt i køkkenet idag, vi havde fødselsdags gæster til spisning kl. 17. De tog hjem for en times tid siden, så nu sidder jeg bare her og slapper af med Kat-danmark, inden jeg skal .
Jeg har haft travlt i køkkenet idag, vi havde fødselsdags gæster til spisning kl. 17. De tog hjem for en times tid siden, så nu sidder jeg bare her og slapper af med Kat-danmark, inden jeg skal .
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Lignende emner
» Start dagen ed et GRIN
» Husk at stemme idag.
» Muskelhunde forbudt fra idag !!
» Idag henter jeg min nye dreng hjem!
» Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
» Husk at stemme idag.
» Muskelhunde forbudt fra idag !!
» Idag henter jeg min nye dreng hjem!
» Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum