hva stiller man op uden kontrakt
+6
Miss Ronski's
Natascha
tina1973
Na´Zyia
Lizzie
cath
10 deltagere
Side 3 af 5
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: hva stiller man op uden kontrakt
Puha - det er da en kedelig sag den her......
Har personen egentlig ikke et stamnavn??? for så må hun da slet ikke sælge katte uden tavler.....
Har personen egentlig ikke et stamnavn??? for så må hun da slet ikke sælge katte uden tavler.....
nej det har hun ikke de er også uden tavle men far skulle have tavle men har aldrig hørt om det stamnavn
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted
har I set tavlen på ham - eller er det bare noget hun bilder jer ind?
Hvor er det ærgerligt, at man ikke bare advarer mod sådanne kattehandlere. Sådanne personer burde ikke have lov til at sælge dyr og stakkels alle de købere, der kommer efter og vil rende ind i de samme problemer, og stakkels syge katte, øv.
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Lige præcis Denise !
Få dem ud af hullerne... en efter en
Få dem ud af hullerne... en efter en
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Denise skrev:Hvor er det ærgerligt, at man ikke bare advarer mod sådanne kattehandlere. Sådanne personer burde ikke have lov til at sælge dyr og stakkels alle de købere, der kommer efter og vil rende ind i de samme problemer, og stakkels syge katte, øv.
^ ENIG ^
Jeg må ærligt indrømme at jeg syntes det skal frem, hvem personen er.. I det mindste for at advare andre ..
Netop Lizzie - engang imellem må man altså tænke på andre end sig selv.
Og hvad er "man" bange for... man sidder trygt og godt bag skærmen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lige præcis - Og hvad jeg kan forstå har Cath & Tine rent mel i posen ..
Lizzie skrev:Lige præcis - Og hvad jeg kan forstå har Cath & Tine rent mel i posen ..
Ja jeg har da bestemt ikke fået den opfattelse, at Cath & Tineikke skulle have rent mel i posen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Netop Lizzie - engang imellem må man altså tænke på andre end sig selv.
Hvis du mener det, hvorfor offentliggører du så ikke bare selv navnet?
Du ved jo hvem det er.
Natascha- Ungkat
- Frosset :
Antal indlæg : 15
Medlem siden : 03/11/09
Geografisk sted : Midtjylland
jeg ville godt offentliggøre personen
men først vil jeg ha testet min egen helt igennem for hva der er med ham helt præcist om der er hcm i ham eller om det er noget jeg bare har fået af vide ¨
jeg tror så på den der har sagt det
og så ska jegha testet om det han har er arveligt
og viser det sig at være det
så vil jeg til hver en tid advare mod personen
men li nu har jeg kun en kopi af en tavle
og det som der er sagt til mig det hele står skrevet ned da det er sendt til mig
så ja faderen har tavle
men det har moderen ikk
jeg håber virkelig at den mor blir testet nu så der ka findes ud af hvor det stammer fra
jeg håber oz der findes ud af hvorfor den stakkels kat fra det kuld min er fra døde
men først vil jeg ha testet min egen helt igennem for hva der er med ham helt præcist om der er hcm i ham eller om det er noget jeg bare har fået af vide ¨
jeg tror så på den der har sagt det
og så ska jegha testet om det han har er arveligt
og viser det sig at være det
så vil jeg til hver en tid advare mod personen
men li nu har jeg kun en kopi af en tavle
og det som der er sagt til mig det hele står skrevet ned da det er sendt til mig
så ja faderen har tavle
men det har moderen ikk
jeg håber virkelig at den mor blir testet nu så der ka findes ud af hvor det stammer fra
jeg håber oz der findes ud af hvorfor den stakkels kat fra det kuld min er fra døde
Natascha skrev:Na´Zyia skrev:Netop Lizzie - engang imellem må man altså tænke på andre end sig selv.
Du ved jo hvem det er.
Lad nu være med at være så "smart" Natasha... 3. hånds viden er man aldrig kommet langt med.
Enten står personerne frem som det handler om... og som er blevet "dårligt behandlet", eller så lader de være.
jeg kan ikke sidde og "tale deres sag"..... Ja, var det mig der havde deres sko på, så kan jeg garantere dig for at jeg stod frem og fortale hvem der havde taget r**** på mig! og som forsøgte at true mig til tavshed..... med frygt :(
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Natascha skrev:Na´Zyia skrev:Netop Lizzie - engang imellem må man altså tænke på andre end sig selv.
Du ved jo hvem det er.
Lad nu være med at være så "smart" Natasha... 3. hånds viden er man aldrig kommet langt med.
Enten står personerne frem som det handler om... og som er blevet "dårligt behandlet", eller så lader de være.
jeg kan ikke sidde og "tale deres sag"..... Ja, var det mig der havde deres sko på, så kan jeg garantere dig for at jeg stod frem og fortale hvem der havde taget r**** på mig! og som forsøgte at true mig til tavshed..... med frygt :(
Man kan blive ødelagt psykisk, lige så vel som fysisk.
At du mener du er stærk psykisk, er ikke ens betydende med at alle er.
Så det har absolute intet at gøre med at være smart, men at passe på sin egen røv.
Natascha- Ungkat
- Frosset :
Natascha skrev:Na´Zyia skrev:Natascha skrev:Na´Zyia skrev:Netop Lizzie - engang imellem må man altså tænke på andre end sig selv.
Du ved jo hvem det er.
Man kan blive ødelagt psykisk, lige så vel som fysisk.
At du mener du er stærk psykisk, er ikke ens betydende med at alle er.
Så det har absolute intet at gøre med at være smart, men at passe på sin egen røv.
Intet at det berettiger dig til at sige jeg skal gå ind at fortælle hvem det er..... det er stadig kun 3.hånds viden jeg har, det kan ikke bruges til spor!
Måske det var en rigtig god ide.. om du også passede på din egen røv Natasha
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:
Intet at det berettiger dig til at sige jeg skal gå ind at fortælle hvem det er..... det er stadig kun 3.hånds viden jeg har, det kan ikke bruges til spor!
Sidder du og truer mig nu?
Natascha- Ungkat
- Frosset :
Stop Natasha... Du har fået dine svar, nu skal den ikke køres længere ud!
Hold dig til emnet... og det handlet ikke om dig og mig, men hvad man stiller op uden kontrakt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Natascha skrev:Na´Zyia skrev:
Sidder du og truer mig nu?
Syntes du det lyder som om hun truer dig?
Eller er det bare fordi du ikke ved hvad du skal svare tilbage ?
Na´Zyia skrev:
Hold dig til emnet... og det handlet ikke om dig og mig, men hvad man stiller op uden kontrakt
Men det er så tilladt som Admin at sidde og true medlemmerne? Intressant :)
MB.. Gør hvad du vil.. frys, slet, whatever.. Ikke første gang, og sikkert ikke sidste gang at du misbruger din stilling. :)
Natascha- Ungkat
- Frosset :
Natascha skrev:Na´Zyia skrev:
Men det er så tilladt som Admin at sidde og true medlemmerne? Intressant :)
MB.. Gør hvad du vil.. frys, slet, whatever.. Ikke første gang, og sikkert ikke sidste gang at du misbruger din stilling. :)
Nu må du simpelthen stoppe !!!
Natsha: At du tolker det som trusler, det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved :)
Og ja, du får en advarsel... og fortsætter det, så varer det nok ikke så længe inden du er slettet ;)
Og ja, du får en advarsel... og fortsætter det, så varer det nok ikke så længe inden du er slettet ;)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Natsha: At du tolker det som trusler, det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved :)
Her sker jo intet alligevel, og her er ingen brugere. Så det er intet tab for mig MB :). Du skal være hjertens velkommen til at slette mig, som sagt er det jo ikke første gang du gør det ;)
Natascha- Ungkat
- Frosset :
Natascha skrev:Na´Zyia skrev:Natsha: At du tolker det som trusler, det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved :)
Her sker jo intet alligevel, og her er ingen brugere. Så det er intet tab for mig MB :). Du skal være hjertens velkommen til at slette mig, som sagt er det jo ikke første gang du gør det ;)
Det er også derfor det er så mærkeligt du ikke forstår det !!
Hvorfor bliver du lige pludselig så personlig?
Natascha skrev:Na´Zyia skrev:Natsha: At du tolker det som trusler, det kan jeg ikke rigtig gøre noget ved :)
Der sker så mere end der hvor "du hører til" - Det har du fået splittet totalt af !
"God ferie" Natasha
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 3 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum