Jeg kan ikke ha' det!
+2
Na´Zyia
Missis F
6 deltagere
Side 1 af 1
Jeg kan ikke ha' det!
Sommerhuset er invaderet af disse kæmpedyr. I morges sad der en i mit håndklæde - det næste bliver vel i sengen. Jeg har bedt dem om at blive udenfor, men det vil de åbenbart ikke. Er der andre der hader edderkopper?
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Sv: Jeg kan ikke ha' det!
Jeg kan heller IKKE :hår: :hår: :hår:
Dog er det blevet bedre... efter jeg har boet på landet i godt 2 år, jeg var simpelhen tvunget til at finde mig i dem.. og der var ingen til at hjælpe mig med at få dem smidt udenfor, eller klappe dem med en sko
Og de var STORE derude på landet kan jeg love dig for.. på str. med KØER :uh:
Nej! har altid hadet det kryb... Jeg har råbt og skreget... og sågar grædt når jeg har haft sådan nogle uhyrer i huset :Flov:
Dog er det blevet bedre... efter jeg har boet på landet i godt 2 år, jeg var simpelhen tvunget til at finde mig i dem.. og der var ingen til at hjælpe mig med at få dem smidt udenfor, eller klappe dem med en sko
Og de var STORE derude på landet kan jeg love dig for.. på str. med KØER :uh:
Nej! har altid hadet det kryb... Jeg har råbt og skreget... og sågar grædt når jeg har haft sådan nogle uhyrer i huset :Flov:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
JO dem hader jeg også Uf...
Bor på Landet og her er de i alle vinduer Man skal passe på og åbnet vinduet, har prøvet et par gange hvor de er falden ned på min ''Hånd'' Gys A ad ad.......
Men de tager så de trælse ''fluer'' Men gys de er :123:
Bor på Landet og her er de i alle vinduer Man skal passe på og åbnet vinduet, har prøvet et par gange hvor de er falden ned på min ''Hånd'' Gys A ad ad.......
Men de tager så de trælse ''fluer'' Men gys de er :123:
Rart at høre fra lidelsesfæller :)
Jeg er også blevet bedre - engang stod den på skrig og skrål, men nu kan jeg selv klaske dem med lang arm og fluesmækker.
Egentlig ville jeg helst ikke slå dem ihjel, men når de ikke vil blive ude, så er det dem eller mig :UD: og det er rigtigt, de er på størrelse med køer :chok1:
Jeg er også blevet bedre - engang stod den på skrig og skrål, men nu kan jeg selv klaske dem med lang arm og fluesmækker.
Egentlig ville jeg helst ikke slå dem ihjel, men når de ikke vil blive ude, så er det dem eller mig :UD: og det er rigtigt, de er på størrelse med køer :chok1:
- Frosset :
Jeg hader dem også :sur: .... men støvsugeren er et godt våben, så man ikke skal have nærkontakt med de små kryb... :oh:
Her er de hele året rundt.....
Jeg bliver nødt til blot at acceptere, at de også bor her.
Ellers måtte jeg flytte; meeeen kattene er nu flinke til at tage dem med poten.
Klask...derefter bliver de spist;
men der kommer jo nye til.
Gæst- Gæst
Jeg var skrækkelig bange for edderkopper, indtil jeg fik min søn... Så besluttede jeg, at HAN ihvertfald ikke skulle smittes med min fobi, så jeg tvang mig til at stå og snakke med ham om, hvor SØDE de var, og endda røre ved dem, så han kunne se, de ikke var farlige.
..men så begyndte han i børnehave, og déroppe hylede og skreg pædagogerne, hver gang de så børnene lege med en edderkop... og SÅ blev han bange for dem.
I dag kan jeg godt tåle edderkopper (bare de sidder stille - de er stadig ækle, når de bevæger sig)... Men min søn har en forrygende araknofobi.
Idiotiske pædagoger!
..men så begyndte han i børnehave, og déroppe hylede og skreg pædagogerne, hver gang de så børnene lege med en edderkop... og SÅ blev han bange for dem.
I dag kan jeg godt tåle edderkopper (bare de sidder stille - de er stadig ækle, når de bevæger sig)... Men min søn har en forrygende araknofobi.
Idiotiske pædagoger!
Mona skrev:Her er de hele året rundt.....
Vores er så store, at selv kattene ikke ville tage dem
- Frosset :
Lylle My skrev:Jeg var skrækkelig bange for edderkopper, indtil jeg fik min søn... Så besluttede jeg, at HAN ihvertfald ikke skulle smittes med min fobi, så jeg tvang mig til at stå og snakke med ham om, hvor SØDE de var, og endda røre ved dem, så han kunne se, de ikke var farlige.
Idiotiske pædagoger!
Det må virkelige have have kostet overvindelse at røre ved dem - uha, og så ødelægger pædagogerne det hele
- Frosset :
Uha jeg kan bare hellere ikke klare dem Vi har også mange, heldigvis spiser misserne nogle af dem Ad ad man kan høre de knaser inde i munde... Uha uha Ad ad ad.....
Heldige asen... MIN kat vil ikke røre edderkopper... Han sætter sig bare og GLOR på kræet, mens han venter på, at JEG slår den ihjel.
..Men øjenstikkere... DEM elsker han... Og når han har spist færdig, kan jeg samle to vinger og seks lange ben op... De kildrer sikkert for meget i halsen på ham.
..Men øjenstikkere... DEM elsker han... Og når han har spist færdig, kan jeg samle to vinger og seks lange ben op... De kildrer sikkert for meget i halsen på ham.
øjenstikkere??????????????????? er det stankelben??????????
Dem har jeg aldrig hørt om før
Dem har jeg aldrig hørt om før
Ja, det er stankelben... Vi har bare altid kaldt dem øjenstikkere... Du véd, dem der hver sensommer "danser" rundt i græsplænen, og flagrer ind ad vinduerne om aftenen, hvis man har glemt at lukke vinduet.
lala1979 skrev: Jaaaaah men misserner Eeelsker dem'''
JEPS.....her i huset svarer det til katte-slik...
Gæst- Gæst
Mona skrev:lala1979 skrev: Jaaaaah men misserner Eeelsker dem'''
JEPS.....her i huset svarer det til katte-slik...
Ja det må da være katteslik siden de vil spise dem..
Lignende emner
» Fjolletråd - Er der ikke tid til sådan en ;o)
» Ikke mere sne...
» Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
» Veninden vil ikke lytte - er jeg dum?
» Har du andre dyr end katte ?
» Ikke mere sne...
» Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
» Veninden vil ikke lytte - er jeg dum?
» Har du andre dyr end katte ?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum