Kenzo 1 år..
+5
Alicia
Lylle My
Na´Zyia
Lizzie
lala1979
9 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Kenzo 1 år..
briten skrev:lala1979 skrev:
Billede jeg har redigert ...
Sikke flot billedet er blevet efter du har redigeret det det var nu også flot før, men vil lige høre hvilke redigeringsprogram du bruger. Jeg mangler et godt redigeringsprogram som selv jeg kan finde ud af jeg er dum ang. sådan noget som at redigere billeder
Hej og undskyld jeg ikke har været på, men jaeg har været syg siden sidste Onsdag så derfor.. Mange tak
Briten:Jeg bruger Photofilter, nem og finde ud af, så skal du nok lære det
Miss Ronski's skrev: ....... sikke et godt underhyle-billede
Miss Ronski ja ikke Og undskyld til dig også jeg ikke har været på men har været syg.. Og mange tak med hilsen til Kenzo
lala1979: tak jeg vil se om jeg kan finde Photofilter så jeg kan prøve detlala1979 skrev:briten skrev:lala1979 skrev:
Billede jeg har redigert ...
Sikke flot billedet er blevet efter du har redigeret det det var nu også flot før, men vil lige høre hvilke redigeringsprogram du bruger. Jeg mangler et godt redigeringsprogram som selv jeg kan finde ud af jeg er dum ang. sådan noget som at redigere billeder
Hej og undskyld jeg ikke har været på, men jaeg har været syg siden sidste Onsdag så derfor.. Mange tak
Briten:Jeg bruger Photofilter, nem og finde ud af, så skal du nok lære det
Gæst- Gæst
Selv tak da Ja så vi kan se hvad du kan finde på og gerne se billeder du får lavet..
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Sovestilling Kenzo
» Nye billeder af Kenzo ;O)
» Oktober måneds kat-Katte der nyder livet
» Kenzo's første sne Af laila og Co..
» Sne billeder af Kenzo År 2010
» Nye billeder af Kenzo ;O)
» Oktober måneds kat-Katte der nyder livet
» Kenzo's første sne Af laila og Co..
» Sne billeder af Kenzo År 2010
Side 2 af 2