Kenzo 1 år..
+5
Alicia
Lylle My
Na´Zyia
Lizzie
lala1979
9 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Sv: Kenzo 1 år..
Stort TILLYKKE med den dejlige troldeunge
Kan slet ikke forstå det er et år siden jeg så den lille sorte næse titte frem :thihi:
Glæder mig til 1 års billeder af fødselsdagsbarnet
:hello:
Kan slet ikke forstå det er et år siden jeg så den lille sorte næse titte frem :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tillykke, Kenzo.
Da min søn fyldte 1 år fik han en lagkage, han selv kunne sidde og tvære hænder og ansigt rundt i... Fik Kenzo også dét?
Da min søn fyldte 1 år fik han en lagkage, han selv kunne sidde og tvære hænder og ansigt rundt i... Fik Kenzo også dét?
Kenzo. Tillykke med den dejlige missetrold
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Ja ikke til og forstå Jeg skal nok lige få taget et billede af hamNa´Zyia skrev:Stort TILLYKKE med den dejlige troldeunge
Lylle My skrev: Tillykke, Kenzo.
Takker Nej det har han ikke fået Jeg er lidt sløj' idag så han er ikke bleven så forkælet... Så det må han have til gode..
Jeg har lige et billede i skal se jeg har taget idag af kenzo...
Sjovt billede, han viser hvor glad han er for Boje's Underbukkser
1 År gammel
1 År gammel
Ja det er bare så godt... Dem passede han lige på mens boje var i bad Tak han vejer 6,7kg... Så er stolt af ham..
lala1979 skrev:Jeg har lige et billede i skal se jeg har taget idag af kenzo...
1 År gammel
Ej , sikken dog et billed Laila
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tillykke med den dejlige Kenzo
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Tillykke til den smukke mis
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Jeg har lige et billede i skal se jeg har taget idag af kenzo...
1 År gammel
Ej , sikken dog et billed Laila
Ja kom ikke her og sige vi ikke har ''Vagthund'' Han passer på Bojes tøj.. Det er et fedt billede synes jeg Han viser godt nok sin hengivenhed til os Uha dejlige trold..
lala1979 skrev:
Billede jeg har redigert ...
Sikke flot billedet er blevet efter du har redigeret det det var nu også flot før, men vil lige høre hvilke redigeringsprogram du bruger. Jeg mangler et godt redigeringsprogram som selv jeg kan finde ud af jeg er dum ang. sådan noget som at redigere billeder
Gæst- Gæst
briten skrev:vil lige høre hvilke redigeringsprogram du bruger. Jeg mangler et godt redigeringsprogram som selv jeg kan finde ud af jeg er dum ang. sådan noget som at redigere billeder
Hvis du mangler et godt billedmanipulationsprogram, vil jeg anbefale dig at downloade GIMP... Det ligner photoshop meget, og man kan få både timer og dage til at gå med at sidde og lege med sine billeder, og ændre dem på de mest vanvittige (eller flotte) måder.
..og så er det endda fuldstændig GRATIS.
Hér ser du min venindes marsvin, Fuffe, efter jeg brugte GIMP til at give ham et sødt smil (smilet stjal jeg fra et billede af min søn).
Sikke et sødt smil du har givet FuffeLylle My skrev:briten skrev:vil lige høre hvilke redigeringsprogram du bruger. Jeg mangler et godt redigeringsprogram som selv jeg kan finde ud af jeg er dum ang. sådan noget som at redigere billeder
Hvis du mangler et godt billedmanipulationsprogram, vil jeg anbefale dig at downloade GIMP... Det ligner photoshop meget, og man kan få både timer og dage til at gå med at sidde og lege med sine billeder, og ændre dem på de mest vanvittige (eller flotte) måder.
..og så er det endda fuldstændig GRATIS.
Hér ser du min venindes marsvin, Fuffe, efter jeg brugte GIMP til at give ham et sødt smil (smilet stjal jeg fra et billede af min søn).
Tak jeg tror jeg vil kigge nærmere på det redigeringsprogram :weee:
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Sovestilling Kenzo
» Nye billeder af Kenzo ;O)
» Oktober måneds kat-Katte der nyder livet
» Kenzo's første sne Af laila og Co..
» Sne billeder af Kenzo År 2010
» Nye billeder af Kenzo ;O)
» Oktober måneds kat-Katte der nyder livet
» Kenzo's første sne Af laila og Co..