Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:
Jeg kunne have fuglene mistænkt for ikke at søge ned til vandet i denne kulde, da der er endnu mere koldt end oppe i landet... Bare en tanke
Håber snart på noget tøvejr, så de stakler kan finde noget mad... og ikke skal fryse sådan [/quote]
Jamen det kan du godt ha ret i med vandet, men man må jo bare ikke fodre nogen steder. Jeg føler sig som en forbryder, når jeg drager afsted med en brødpose i hånden. :ud:
Håber snart på noget tøvejr, så de stakler kan finde noget mad... og ikke skal fryse sådan [/quote]
Jamen det kan du godt ha ret i med vandet, men man må jo bare ikke fodre nogen steder. Jeg føler sig som en forbryder, når jeg drager afsted med en brødpose i hånden. :ud:
Anne-Lykke Elling skrev:Jeg kunne have fuglene mistænkt for ikke at søge ned til vandet i denne kulde, da der er endnu mere koldt end oppe i landet... Bare en tanke
Håber snart på noget tøvejr, så de stakler kan finde noget mad... og ikke skal fryse sådan
Jamen det kan du godt ha ret i med vandet,
[/quote]men man må jo bare ikke fodre nogen steder. Jeg føler sig som en forbryder, når jeg drager afsted med en brødpose i hånden. :ud:
Nej det er streng at det skal være sådan
I denne kulde er der bestemt ingen grund til at tro,at fodring af fugle trækker rotter til.... foderet bliver nemlig spist her og nu.
De kan nu heller ikke få mig til at lade være med at fodre
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Vi køber Æbler og foder til dem som vi foder med 2 gange om dagen, vi har ca 25 grpåspurve og 5 solesorter uden for vinduet og misserne elsker og se på dem og Hehe* det er også sjovt og høre deres ''musik''
Synd de sådan sulter... Og Ja foderet bliver sgu da spist i løbet ef kort tid, så ved du hvad det er sgu en ''Ommer'' Træls man ikke må....
Synd de sådan sulter... Og Ja foderet bliver sgu da spist i løbet ef kort tid, så ved du hvad det er sgu en ''Ommer'' Træls man ikke må....
lala1979 skrev:Vi køber Æbler og foder til dem som vi foder med 2 gange om dagen, vi har ca 25 grpåspurve og 5 solesorter uden for vinduet og misserne elsker og se på dem og Hehe* det er også sjovt og høre deres ''musik''
Der er så meget man ikke må :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum