Klage til forbrugerrådet
+2
Na´Zyia
Miss Ronski's
6 deltagere
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Klage til forbrugerrådet
Miss Ronski's skrev:Han har fået ny frist indtil 22 januar, da der var noget med den elektroniske formular der ikke virkede.... så de skulle sende formularen på papir...
Miss Ronski's er der stadig ikke noget nyt?
Venter spændt på at høre nærmere.
Annette
Gæst- Gæst
Opdrætter har svaret tilbage til forbrug.dk, men jeg er noget i tvivl om, han overhovedet har svaret på nogle af deres spørgsmål.....
Det ligner lidt et hjemmebrygget svar, synes jeg.
Han har ikke skrevet noget, som jeg ikke har fortalt dem i forvejen - bortset fra at han stiller spørgsmålstegn ved, om katten overhovedet er død..... sig mig, hvor morbid tror han lige, at jeg er.... FØJ siger jeg bare...
Han har ikke skrevet noget, som jeg ikke har fortalt dem i forvejen - bortset fra at han stiller spørgsmålstegn ved, om katten overhovedet er død..... sig mig, hvor morbid tror han lige, at jeg er.... FØJ siger jeg bare...
Miss Ronski's skrev:Opdrætter har svaret tilbage til forbrug.dk, men jeg er noget i tvivl om, han overhovedet har svaret på nogle af deres spørgsmål.....
Han er da dummere end loven tillader
Jamen hvad siger forbrugerrådet og hvad med de andre beviser du sagde du havde?
Det falder forhåbentlig ikke ud til hans side
Gæst- Gæst
jeg har ikke talt med forbrugerrådet igen - jeg følger bare sagen via pc'en og afventer at de spørger mig om noget igen.... hvis de da gør det....
Den anden ting jeg vil påpege, bruger jeg kun hvis det bliver nødvendigt....
Nej, jeg håber ikke at han vinder sagen - men hvorfor skulle han også det, når han i forvejen har erkendt sit ansvar, ved at love mig en ny kat....??
Jeg fatter ikke, at han ikke kan se at det er pi... lige meget om han giver mig en ny kat - eller sælger en killing, som han så giver mig pengene for..... resultatet er da det samme....
Hvorfor sætte sit rygte på spil for sådan en gang gøgl?? - men det må han jo selv om....
Nej, jeg håber ikke at han vinder sagen - men hvorfor skulle han også det, når han i forvejen har erkendt sit ansvar, ved at love mig en ny kat....??
Jeg fatter ikke, at han ikke kan se at det er pi... lige meget om han giver mig en ny kat - eller sælger en killing, som han så giver mig pengene for..... resultatet er da det samme....
Hvorfor sætte sit rygte på spil for sådan en gang gøgl?? - men det må han jo selv om....
Hvis han bliver ved på denne måde for han da bare et dårligt rygte, han burde ikke have lov til at have med katte at gøre eller i det hele taget dyr. Han burde stoppes som opdrætterMiss Ronski's skrev:jeg har ikke talt med forbrugerrådet igen - jeg følger bare sagen via pc'en og afventer at de spørger mig om noget igen.... hvis de da gør det....
Gæst- Gæst
Dette dårlige rygte er vist bare et enkelt af de mange andre, jeg efterhånden har hørt
jeg krydser stadig fingre for dig og håber på det snart for en ende
Gæst- Gæst
ih venter i spænding, er virkelig skuffet over han behandler jer og sine katte på dem både, håber der snart er godt nyt til dig
mvh
Gitte
mvh
Gitte
næ - sagen er nu i fase 3 ud af 6.... og denne fase kan tage op til 4 mdr.... så tålmodighed piger ;-)
Tålmodighed hva'det har du selv tålmodighed :thihi:Miss Ronski's skrev:næ - sagen er nu i fase 3 ud af 6.... og denne fase kan tage op til 4 mdr.... så tålmodighed piger ;-)
Men stadig intet nyt?
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum