Klage til forbrugerrådet
+2
Na´Zyia
Miss Ronski's
6 deltagere
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Klage til forbrugerrådet
ja, jeg troede ikke mine egne ører
Nej netop - jeg skal ikke have en kat i mit opdræt fra de linier....
Nej netop - jeg skal ikke have en kat i mit opdræt fra de linier....
Miss Ronski's skrev:Jeg fik desværre ikke lavet en obduktion pga, at det var vores første norske skovkat som var højt elsket af både ungerne og vi voksne.... så der bestemte følelserne i samråd med opdrætter!!!
Hun blev 1 år og 8 mdr :bles:
Hun sov pludselig ind - uden forudgående sygdom eller varsel....hun var ½gående i sin drægtighed, og derfor sagde mange dyrlæger at det sikkert var HCM..... hvilket jeg så senere har fundet ud af, faktisk har figureret i hendes linier + et par andre mystiske dødsfald....Opdrætter har så siden sagt, at han tror, at hun døde, fordi hun ikke kunne tåle vores hankats sæd eller også havde han ligget ovenpå hende så hun døde
Jeg synes jeg har hørt meget, men det her det er dog noget af det mest latterlige Kan opdrætter virkelig mene det ?????? Nej!!! så dum er der ski da ikke nogle der kan være - er der ?????
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
( Ej Helt ærligt nu er jeg sgu ikke ''Opdrætter og skal gøre mig klog men det er da den meste Åååndsvage undskylden osv'' Jeg har hørt Kan kun være fordi man ikke vil have der er noget der skal komme til Overfladen'' Jeg håber og krydser finger for dig (lone) For dette er der ikke nogen der skal udsættes for... Så for dig
Hahahahaha piger - han MENTE det....... .... sååååå jo så dum kan man god være.... åbenbart.....
Jaaaaaameeen, det er da skrækkeligt
GLÆDELIG JUL :628381sgbww5d3 :elf1: :smilie_xmas_25 :SA45AB~13:
GLÆDELIG JUL :628381sgbww5d3 :elf1: :smilie_xmas_25 :SA45AB~13:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Opdrætter har så siden sagt, at han tror, at hun døde, fordi hun ikke kunne tåle vores hankats sæd eller også havde han ligget ovenpå hende så hun døde
Na´Zyia skrev:Jeg synes jeg har hørt meget, men det her det er dog noget af det mest latterlige Kan opdrætter virkelig mene det ?????? Nej!!! så dum er der ski da ikke nogle der kan være - er der ?????
Man skal høre meget før ørene falder af dumme undskyldninger kan man altid finde
Det er lige før man skal lave en bog om opdrætteres DUMME undskyldninger
Så for dig Lone jeg håber det bedste for dig og krydser både fingre og tæer
GLÆDELIG JUL :elf1: :th_HOXmasCsnow :SA45AB~13:
Gæst- Gæst
Tak skal du have kan næsten ikke vente til den 9 januar med at læse hvad han har skrevet tilbage til forbrugerklagenævnet
Miss Ronski's skrev:Tak skal du have kan næsten ikke vente til den 9 januar med at læse hvad han har skrevet tilbage til forbrugerklagenævnet
Jeg er også meget spændt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hvad så søde - Er der noget nyt i sagen ?
Ved godt der ikke er d. 9,ende endnu, men det kunne jo være
Ved godt der ikke er d. 9,ende endnu, men det kunne jo være
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Næ - jeg har intet hørt desværre - så jeg håber, at høre nyt engang i næste uge - jeg havde ikke lige tænkt på at den 8-9 er fredag/lørdag - og der er de nok ikke på arbejde...
Åh for søren, ja det er da rigtigt
Nej så skal du sikkert ikke forvente noget før engang i næste uge
Nej så skal du sikkert ikke forvente noget før engang i næste uge
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Han har fået ny frist indtil 22 januar, da der var noget med den elektroniske formular der ikke virkede.... så de skulle sende formularen på papir...
Okay så
Jamen så er det jo blot at vente
Jamen så er det jo blot at vente
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det er da surt, der er ikke noget værre end at vente på sådan nogle beslutningerMiss Ronski's skrev:Han har fået ny frist indtil 22 januar, da der var noget med den elektroniske formular der ikke virkede.... så de skulle sende formularen på papir...
Det bliver en lang ventetid, men jeg krydser stadig fingre for dig
Gæst- Gæst
Tak - ja det er spændende hvad det ender med...... men jeg har for nylig fået nye gode kort på hånden..... håber jeg
nye gode kort på hånden. - Må man høre nærmere ?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na'zya - du ved det allerede..... opdrætter burde ikke opdrætte - og det har han bevist indenfor den sidste 1½ uges tid.... og det vil jeg bruge imod ham
Miss Ronski's: Ja okay.. jeg troede der var kommet mere nyt til.
Nej, han burde absolut IKKE opdrætte, det er simpelhen for grusomt det sidste du fortalte mig
Jeg har tænkt på den stakkels kat... og dens unødige lidelser så mange gange - Skrækkeligt
Nej, han burde absolut IKKE opdrætte, det er simpelhen for grusomt det sidste du fortalte mig
Jeg har tænkt på den stakkels kat... og dens unødige lidelser så mange gange - Skrækkeligt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
JA - det kan du tro jeg også har.... og nu skriver han bare, at den er "solgt"....
Miss Ronski's skrev:JA - det kan du tro jeg også har.... og nu skriver han bare, at den er "solgt"....
Nå det gør han Han kunne i det mindste skrive den var død. - At fortælle hvordan, det får man ham sikkert aldrig til
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nej, det tror jeg heller ikke.....
Hvis man har god samvittighed kan man roligt skrive om årsagen, man er jo ikke altid selv herre over om en kat dør eller ej...
Hvis man har god samvittighed kan man roligt skrive om årsagen, man er jo ikke altid selv herre over om en kat dør eller ej...
Efter hvad du fortalte, så har han jo langt fra god samvittighed
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Side 2 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum