Simba hjemme fra Dyrlægen
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Simba hjemme fra Dyrlægen
Ja det er bare så dejligt :)
Han har puttet på mit bryst hele natten.
De sidste dage er han ellers gået for sig selv for at få ro, men nu ligner han mere og mere "den gamle Simba" :bounce:
Han har puttet på mit bryst hele natten.
De sidste dage er han ellers gået for sig selv for at få ro, men nu ligner han mere og mere "den gamle Simba" :bounce:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Nu har jeg her til morgen talt med dyrlægen ang. Simba´s blodprøve som var sendt til udlandet for at blive testes, for at finde årsagen til hvad hans æmobartonella Autoimmun hæmolytisk anæmi skyldes.
Det var Mycoplasma Hæmofelis (en blod parasit) som dyrlægen regnede med.
Når det nu skulle være, så skulle jeg være glad for at det var det, da den er foholdsvis let at behandle.... og sjældent dukker op igen, når den først er behandlet.
Jeg skal nu trappe ham langsomt ud af Medrol (Binyrebarkhormon) over et par mnd., da han ellers kan blive meget syg.
Om 14 dage skal han så ud og have taget en ny blodprøve, for at se hvordan det hele ser ud.
Simba er stadig noget træt.. og det fortalte dyrlægen skyldtes Medrol,.. mennesker bliver også trætte af at tage det.
Han er dog slet ikke så træt som før han kom i behandling.
Han er glad og kælen... han spiser og tager på... så jeg er slet ikke bekymret for ham længere
Og så skal det liges siges, at jeg har en kanon dyrlæge.. som bare er helt fantastisk til at forklare tingene.. og som har tid til én - altid
Det var Mycoplasma Hæmofelis (en blod parasit) som dyrlægen regnede med.
Når det nu skulle være, så skulle jeg være glad for at det var det, da den er foholdsvis let at behandle.... og sjældent dukker op igen, når den først er behandlet.
Jeg skal nu trappe ham langsomt ud af Medrol (Binyrebarkhormon) over et par mnd., da han ellers kan blive meget syg.
Om 14 dage skal han så ud og have taget en ny blodprøve, for at se hvordan det hele ser ud.
Simba er stadig noget træt.. og det fortalte dyrlægen skyldtes Medrol,.. mennesker bliver også trætte af at tage det.
Han er dog slet ikke så træt som før han kom i behandling.
Han er glad og kælen... han spiser og tager på... så jeg er slet ikke bekymret for ham længere
Og så skal det liges siges, at jeg har en kanon dyrlæge.. som bare er helt fantastisk til at forklare tingene.. og som har tid til én - altid
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det er bare så super lækkert. Det er jeg rigtig glad for at høre.
:kor:
Miss Ronski's skrev:Det er bare så super lækkert. Det er jeg rigtig glad for at høre.
Ja det er dejligt det hele ser lyst ud
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nej bestemt ikke
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
lala1979 skrev: ÅH Mb/Bedste så dejligt og høre... Han fortjener også mange år inu
Tak Laila
Ja det gør han helt bestemt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Krydser fingre for fortsat fremgang for Simba
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Det laver din kat, når du ikke er hjemme....
» Imorgen skal der tages blodprøve på Simba igen
» Gode nyheder Alfred er hjemme
» Batman er hos dyrlægen !
» Imorgen tager jeg til dyrlægen med drengene
» Imorgen skal der tages blodprøve på Simba igen
» Gode nyheder Alfred er hjemme
» Batman er hos dyrlægen !
» Imorgen tager jeg til dyrlægen med drengene
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum