Hvad man kan opleve på en tur i skoven.
4 deltagere
Side 1 af 1
Hvad man kan opleve på en tur i skoven.
For nogle dage siden var jeg i skoven med hunden.
Da vi havde været der ovre i et stykke tid, så holdt vi en pause… og jeg satte mig på en træstubbe… min hund Bundy lå sig i græsset.
Der var ikke gået ret lang tid, så kom der pludselig en skovskade.
Den satte sig først oppe på en skulptur… men sad der ikke længe….. pludselig fløj den ned over hovedet på Bundy… Bundy sprang selvfølgelig op efter den… og fuglen lettede lidt…. Kun for at flyve ned over Bundy igen (desværre fik jeg ikke billeder af det)
Jeg bad så Bundy om at lægge sig.
Jeg fandt kameraet frem… og gik et lille stykke væk. – Straks kom fuglen flyvende hen til mig… satte sig 2-3 m. væk. – Da jeg så satte mig på hug for at fotografere den, så pillede den hen til mig… satte sig 1 meters penge fra mig….. den kigge meget nysgerigt… og så var den pludselig foran kameraet… den styrede lige mod linsen *haha*
Ej hvor var det bare en alle tiders oplevelse… ikke noget man oplever hver dag. :wee:
Jeg gik der fra med et smil på læben… og håber bestemt at møde ”fætter skade” en anden dag :jump:
Her er nogle billeder af scenariet ;)
Da vi havde været der ovre i et stykke tid, så holdt vi en pause… og jeg satte mig på en træstubbe… min hund Bundy lå sig i græsset.
Der var ikke gået ret lang tid, så kom der pludselig en skovskade.
Den satte sig først oppe på en skulptur… men sad der ikke længe….. pludselig fløj den ned over hovedet på Bundy… Bundy sprang selvfølgelig op efter den… og fuglen lettede lidt…. Kun for at flyve ned over Bundy igen (desværre fik jeg ikke billeder af det)
Jeg bad så Bundy om at lægge sig.
Jeg fandt kameraet frem… og gik et lille stykke væk. – Straks kom fuglen flyvende hen til mig… satte sig 2-3 m. væk. – Da jeg så satte mig på hug for at fotografere den, så pillede den hen til mig… satte sig 1 meters penge fra mig….. den kigge meget nysgerigt… og så var den pludselig foran kameraet… den styrede lige mod linsen *haha*
Ej hvor var det bare en alle tiders oplevelse… ikke noget man oplever hver dag. :wee:
Jeg gik der fra med et smil på læben… og håber bestemt at møde ”fætter skade” en anden dag :jump:
Her er nogle billeder af scenariet ;)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Hvad man kan opleve på en tur i skoven.
Det er altid dejligt med nye venner - håber du møder fætter skade igen :c208:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Missis F: Ja det er bestemt altid dejligt med nye venner... og ham her var sandelig en hyggelig en af slagsen :wee:
Laila: Ja, det var en rigtig skøn oplevelse
Laila: Ja, det var en rigtig skøn oplevelse
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's: Jah, det var en pragtfuld oplevelse :hoop:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lignende emner
» Hvad læser du?
» Hvad er en travhest?
» Se hvad jeg har kreeret.
» Hvad fodrer i med
» Hvad er din livret?