Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ville I ikke være nervøse for jeres misser?

2 deltagere

Go down

Ville I ikke være nervøse for jeres misser? Empty Ville I ikke være nervøse for jeres misser?

Indlæg af tanketyven Fre 15 Apr - 22:22

Jeg bor i et hus med stue, 1. og 2. sal. På øverste har vi en ret stor terrasse, og det er virkeligt skønt at sidde derude på en forårsdag og f.eks spise frokost. Men jeg er lidt bange for mine katte. Jeg ved godt, man siger, at katten altid lander på sine ben….. – men fra 2. etage?? De elsker at kravle rundt på det yderste af terrassen. Ville I ikke være nervøse for jeres misser?

tanketyven
Killing

Frosset :
Ville I ikke være nervøse for jeres misser? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Ville I ikke være nervøse for jeres misser? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4
Medlem siden : 15/04/11
Geografisk sted : vejle

Tilbage til toppen Go down

Ville I ikke være nervøse for jeres misser? Empty Sv: Ville I ikke være nervøse for jeres misser?

Indlæg af Alicia Lør 16 Apr - 0:58

Jo det ville jeg, regn ikke med at de til enhver tid lander sikkert hvis de falder ned, uanset hvad "man" siger.
Men tror også at jeg ville skærme terrassen af, så de ikke kan falde ned. Har du ikke mulighed for det?
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Ville I ikke være nervøse for jeres misser? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Ville I ikke være nervøse for jeres misser? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum