Klodsede duer på min frosne havedam
5 deltagere
Side 1 af 1
Klodsede duer på min frosne havedam
Min lille havedam har i et godt stykke tid været dækket af et tykt lag is... Men endelig kom tøvejret, og nogle dage senere kunne luftpumpen holde en lille våge isfri.
Dét benyttede duerne, der er faste gæster ved mit foderbræt, sig af... De drak og de vaskede sig energisk i det boblende, friske vand... Hvem kan sige nej til en vaskeægte jacousi-pool - selv om vandet er temmelig koldt.
..og eftersom duer er en smule - øhhh - KLODSEDE af natur, så fik de med jævne mellemrum en SMULE mere vand i fjerdragten, end de havde forestillet sig
Men bare rolig - ingen duer blev skadet under indspilningen af denne film... Det eneste, de mistede, var - deres værdighed.
Dét benyttede duerne, der er faste gæster ved mit foderbræt, sig af... De drak og de vaskede sig energisk i det boblende, friske vand... Hvem kan sige nej til en vaskeægte jacousi-pool - selv om vandet er temmelig koldt.
..og eftersom duer er en smule - øhhh - KLODSEDE af natur, så fik de med jævne mellemrum en SMULE mere vand i fjerdragten, end de havde forestillet sig
Men bare rolig - ingen duer blev skadet under indspilningen af denne film... Det eneste, de mistede, var - deres værdighed.
Sv: Klodsede duer på min frosne havedam
Dejligt med lidt "næsten" forårs stemning
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
hvor hyggeligt - det er godt nok en hyggelig dam du fik lavet der
Babette skrev:Uhhh filmn afspilles så langsom at pointen helt bliver væk.
Det var da rigtig surt... Har du en lidt langsom internetforbindelse - eller en langsom computer?
Min egen computer er nemlig selv irriterende langsom, når den skal afspille film... Så plejer jeg at sætte afspilningen på pause, indtil hele filmen er blevet loadet (når den lyserøde streg, der viser sig lige nedenunder filmen under afspilningen, fylder hele linjen ud, er den færdigloadet på din computer).
Hvis det går meget langsomt, behøver du ikke sidde og glo på stregen, mens den bliver lavet... Du kan godt åbne en ny fane og lave noget andet - og så gå tilbage og se filmen, når den er "skudklar".
Du kan selvfølgelig også bare gå ud og lave dig en kop kaffe imens.
Ja vi kan ikke få forår tidligt nok, men er det ikke altid sådan?
Jeg var også lige i skoven med hunden forleden dag – og vi endte da også alle sammen (hunde og børn plus mig selvfølgelig) i mudder helt op til ørene. For som duerne tog vi fejl af ”underlaget” (hovsa).
Jeg var også lige i skoven med hunden forleden dag – og vi endte da også alle sammen (hunde og børn plus mig selvfølgelig) i mudder helt op til ørene. For som duerne tog vi fejl af ”underlaget” (hovsa).
banjamusen- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 7
Medlem siden : 26/01/11
Geografisk sted : fredericia
banjamusen skrev:Jeg var også lige i skoven med hunden forleden dag – og vi endte da også alle sammen (hunde og børn plus mig selvfølgelig) i mudder helt op til ørene. For som duerne tog vi fejl af ”underlaget” (hovsa).
Åh, Gud... Jeg kan LIGE se det for mig. I må have lignet en hel mudder-monster-familie, da i gik hjemad. Ak ja, vinteren er en FARLIG tid.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum