Mikki, Mille og Mollie
5 deltagere
Side 1 af 1
Mikki, Mille og Mollie
Et sjældent syn, Mikki og Mille ligger sammen i sofaen. Det måtte simpelthen foreviges.
Lille fotogene Mollie: "Skal jeg nu fotograferes igen!"
"Ja, ja så længe du fotograferer, så piller du i det mindste ikke ved mig".
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: Mikki, Mille og Mollie
Tjah, der er altså kun én ting, der pynter mere end en kat på en sofapude... og det er TO katte på en sofapude.
Jeg elsker også Mollies ansigtsudtryk... "For h**vede - er du ikke snart færdig med alle de forstyrrelser? Jeg vil SOVE!"
Jeg elsker også Mollies ansigtsudtryk... "For h**vede - er du ikke snart færdig med alle de forstyrrelser? Jeg vil SOVE!"
De er bare så dejlige... hver og èn
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tak skal I have
Sjovt nok er Mollie meget opmærksom når hun bliver fotograferet. De andre er nærmest ligeglade med alle mine anstrengelser.
Men katte er så skønne at fotografere, også selvom de bare er almindelige huskatte, så jeg kan slet ikke lade være.
Sjovt nok er Mollie meget opmærksom når hun bliver fotograferet. De andre er nærmest ligeglade med alle mine anstrengelser.
Men katte er så skønne at fotografere, også selvom de bare er almindelige huskatte, så jeg kan slet ikke lade være.
- Frosset :
Hvor er de dog dejlige alle tre. Men hvor skal du så sidde, nu hvor de har erobret sofaen – i kattekurven? (thihi!). Mollie ser nu ud til at være ret ligeglad med det, der foregår rundt om hende ;-)
tasketrolden- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 3
Medlem siden : 05/04/11
Geografisk sted : fredericia
Ja vi tobenede må sidde hvor der nu er efterladt en plads til os, for kattene bestemmer jo. Somme tider kommer Mikki hen til min mand og mjaver ham ind i øret, det betyder som regel, at hun gerne vil lukkes ud af vinduet til kattegården. Når så han rejser sig for at lukke vinduet op kan hun finde på at snuppe hans plads den lille frækkert.
- Frosset :
Alicia skrev:Ja vi tobenede må sidde hvor der nu er efterladt en plads til os, for kattene bestemmer jo. Somme tider kommer Mikki hen til min mand og mjaver ham ind i øret, det betyder som regel, at hun gerne vil lukkes ud af vinduet til kattegården. Når så han rejser sig for at lukke vinduet op kan hun finde på at snuppe hans plads den lille frækkert.
Kvik pige. Hun véd lige, hvordan man skal vikle sine mennesker om sin lillefinger.
Nå ja, hvad er der også galt i at skulle sidde på gulvet, mens kattene råhygger sig i sofaen og lænestolene? Man NÆNNER jo næsten ikke at fjerne dem, vel?.
Nej det er nemlig rigtigt, man nænner det ikke. Så ta'r man hellere den umagelige stol selv .
Ja hun er kvik, vores Mikki, det nummer har hun lavet med ham mere end en gang. Jeg griner hver gang og han klør sig lidt i nakken og sætter sig pænt på en anden plads.
Ja hun er kvik, vores Mikki, det nummer har hun lavet med ham mere end en gang. Jeg griner hver gang og han klør sig lidt i nakken og sætter sig pænt på en anden plads.
- Frosset :
Lignende emner
» Hils på Mollie
» Min dejlige kat mille
» Mille og Laban
» Mille Møgkat - rockernes skræk
» Pitbull-katten Mille Møgkat vs. pitbull-rotten Blackie.
» Min dejlige kat mille
» Mille og Laban
» Mille Møgkat - rockernes skræk
» Pitbull-katten Mille Møgkat vs. pitbull-rotten Blackie.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|