Hils på Mollie
+2
Lylle My
Alicia
6 deltagere
Side 1 af 1
Hils på Mollie
Vi har fået en ny bofælle, og Mikki og Mille en lillesøster, så hils på Mollie.
Mollie er datter af Gråmis, som fødte sine killinger i vaskehuset sidste sommer. Vi har taget hende ind, fordi hun ikke trivedes med de andre udegående katte, hun holdt sig for sig selv og blev derfor ved at være meget sky. Det går stille og roligt fremad, hun kender nu sit navn, og vi kan få lov at nusse hende, når altså det passer den lille dame.
Og bliver det for meget, kan man jo altid tage en lille lur.
Mollie er datter af Gråmis, som fødte sine killinger i vaskehuset sidste sommer. Vi har taget hende ind, fordi hun ikke trivedes med de andre udegående katte, hun holdt sig for sig selv og blev derfor ved at være meget sky. Det går stille og roligt fremad, hun kender nu sit navn, og vi kan få lov at nusse hende, når altså det passer den lille dame.
Og bliver det for meget, kan man jo altid tage en lille lur.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: Hils på Mollie
KORS, hvor er hun altså SMUK... Sikke FARVER!
Det er altså fantastisk, som en kat kan pynte, når den ligger under et juletræ - eller på en sofa - eller på en hylde - ja, eller i en skraldespand, for dén sags skyld.
Skøn kat. Hende skal du nok få mange glæder af i fremtiden (..okay, dét har du jo nok allerede NU).
Det er altså fantastisk, som en kat kan pynte, når den ligger under et juletræ - eller på en sofa - eller på en hylde - ja, eller i en skraldespand, for dén sags skyld.
Skøn kat. Hende skal du nok få mange glæder af i fremtiden (..okay, dét har du jo nok allerede NU).
Hvor er hun dejlig
Hvordan tager hun det med at være inde? Normalt er det jo ikke en god ide, at gøre en udekat til indekat.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Lylle My: Jeg er også helt vild med hendes farver, og jeg synes det er meget charmerende, som hendes ansigt er delt i to midt på næsen. Og jo vi glæder os dagligt over hendes fremskridt som kælekat. Der er dog ingen tvivl om at hun er fars mis, hun render tit i hælene på ham og kalder og vil kæles.
- Frosset :
Tak begge to for de pæne ord om Mollie.
Na'Zyia: Ja hun er dejlig. Vi startede jo med at tage hende ind i udestuen, for at se om vi kunne få hende til at blive lige så tam som de andre. For hun var den eneste af de overlevende killinger som ikke var blevet tam.
Og da hun så var blevet steriliseret, et par dage før jul, beholdt vi hende inde. Fordi hun som sagt ikke trives sammen med de andre. Hun og Mille har det fint sammen. og hun bliver mere og mere kælen og interesseret i os for hver dag. Hun er glad for min mand, som jo gav hende mad mens hun boede udenfor. Og nu er hun også begyndt at komme hen til mig og bede om at blive kælet med. Så jeg tror det kommer til at gå fint også fremover.
Na'Zyia: Ja hun er dejlig. Vi startede jo med at tage hende ind i udestuen, for at se om vi kunne få hende til at blive lige så tam som de andre. For hun var den eneste af de overlevende killinger som ikke var blevet tam.
Og da hun så var blevet steriliseret, et par dage før jul, beholdt vi hende inde. Fordi hun som sagt ikke trives sammen med de andre. Hun og Mille har det fint sammen. og hun bliver mere og mere kælen og interesseret i os for hver dag. Hun er glad for min mand, som jo gav hende mad mens hun boede udenfor. Og nu er hun også begyndt at komme hen til mig og bede om at blive kælet med. Så jeg tror det kommer til at gå fint også fremover.
- Frosset :
Gud hvor er hun smuk
Tillykke med hende
Tillykke med hende
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Tak PiaH, ja jeg synes også selv at hun er en lille skønhed. Og så har hun med sit søde væsen skabt en god harmoni mellem kattene herinde. Selv Mikki accepterer hende.
- Frosset :
Mange tak Miss Ronski's. Ja hun er både sød og smuk.
- Frosset :
Hvor var det så godt, at I tog hende ind. Hun nyder det rigtig på sofaen ;-)
Jamen, sådan er det bare engang imellem – jeg tror også, at de er født til at være enten indemisser eller udemisser (hvis de selvfølgelig får valget).
Jamen, sådan er det bare engang imellem – jeg tror også, at de er født til at være enten indemisser eller udemisser (hvis de selvfølgelig får valget).
tasketrolden- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 3
Medlem siden : 05/04/11
Geografisk sted : fredericia
Du kan tro at hun nyder det og vi er så glade for, at vi tog beslutningen om at gøre hende til indekat. Hun trives i den grad med det. Det har været en stor cucces.
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|