Er hun mon blevet forelsket?
3 deltagere
Side 1 af 1
Er hun mon blevet forelsket?
I sidste uge fik min nabo en lille dejlig hankat, som han overtog fra en ven, der skulle flytte sydpå. En rigtig kær lille mis – han kommer og siger hej til os engang imellem. Problemet er bare det, at siden den nye kat er startet med at besøge os, er vores lille huskatte-pige holdt op med at spise - eller næsten. Er hun mon blevet forelsket i ham?
hexiatre- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 26/12/10
Geografisk sted : kolding
Sv: Er hun mon blevet forelsket?
For mig lyder det faktisk nærmere, som om hun er blevet virkelig stresset og bange over pludselig at få sit trygge hjem invaderet af en vildtfremmed hankat.
Hvor gamle er kattene? og er de henholdsvis steriliseret og kastreret?
Hvor gamle er kattene? og er de henholdsvis steriliseret og kastreret?
Sv: Er hun mon blevet forelsket?
En kat bliver ikke forelsket.... og man skal heller ikke lade en fremmed kat komme ind .. det stresser blot din kat... gang på gang - det var noget andet hvis den anden kat skulle bo hos jer.. så ville stressen gradvist aftage.. det gør det ikke på denne måde, hvor den fremmed kat er der.. og pludselig er den væk igen... osv.
En kat kan ikke tåle ikke at spise.... de kan udvikle fedtlever efter bare 2 døgn uden mad.
Det er ikke sikker den anden kat er årsag til din kats manglende ædelyst... så var jeg dig, så ville jeg få hende undersøgt af dyrlægen.
Hvor gammel er din kat... og er hun steriliseret?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Lignende emner
» Er hun forelsket?
» Så er der blevet pyntet op til jul :)
» Qalla & Max er blevet forældre
» Min lille Xander er blevet voksen
» Så er L-kuldet sørme blevet en uge ældre ;)
» Så er der blevet pyntet op til jul :)
» Qalla & Max er blevet forældre
» Min lille Xander er blevet voksen
» Så er L-kuldet sørme blevet en uge ældre ;)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum