Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er hun forelsket?

2 deltagere

Go down

Er hun forelsket? Empty Er hun forelsket?

Indlæg af ejbrit Tirs 23 Nov - 18:57

Jeg tror, at min lille hunkat er blevet forelsket. Hun er lige kommet hjem efter 3 dages ”udflugt” - hun løber rundt og miaver og leder over det hele. Hvis jeg åbner havedøren, er hun pist væk med det samme. Hun var ikke gravid, da hun løb væk, så det kan ikke være det…

ejbrit
Killing

Frosset :
Er hun forelsket? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Er hun forelsket? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 5
Medlem siden : 23/11/10
Geografisk sted : vejle

Tilbage til toppen Go down

Er hun forelsket? Empty Sv: Er hun forelsket?

Indlæg af Lylle My Tirs 23 Nov - 19:37

Nårh, hvor sødt. ÅÅH Er du helt sikker på, at hun ikke var gravid? Somme tider, hvis der kun er en enkelt killing eller to, kan en kat vist godt virke rimeligt slank lige til det sidste... og måden, hun løber og leder og straks forsvinder igen, kunne jo godt lyde lidt, som om hun kunne have gemt en killing af vejen ét eller andet sted (og hvis du nu skriver, at dét tror du ikke, fordi hun er sterilliseret, så bli'r jeg godtnok FLOV flov )

Kunne du forresten ikke lige tænke dig at skrive lidt om dig selv under "præsentation"? Det altid rart at lære en ny bruger lidt at kende (hvem man er, hvad man laver, hvilke dyr man har er o.s.v.)

..og forøvrigt, velkommen til.
hoop2
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Er hun forelsket? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Er hun forelsket? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/