Er hun forelsket?
2 deltagere
Side 1 af 1
Er hun forelsket?
Jeg tror, at min lille hunkat er blevet forelsket. Hun er lige kommet hjem efter 3 dages ”udflugt” - hun løber rundt og miaver og leder over det hele. Hvis jeg åbner havedøren, er hun pist væk med det samme. Hun var ikke gravid, da hun løb væk, så det kan ikke være det…
ejbrit- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 5
Medlem siden : 23/11/10
Geografisk sted : vejle
Sv: Er hun forelsket?
Nårh, hvor sødt. Er du helt sikker på, at hun ikke var gravid? Somme tider, hvis der kun er en enkelt killing eller to, kan en kat vist godt virke rimeligt slank lige til det sidste... og måden, hun løber og leder og straks forsvinder igen, kunne jo godt lyde lidt, som om hun kunne have gemt en killing af vejen ét eller andet sted (og hvis du nu skriver, at dét tror du ikke, fordi hun er sterilliseret, så bli'r jeg godtnok FLOV )
Kunne du forresten ikke lige tænke dig at skrive lidt om dig selv under "præsentation"? Det altid rart at lære en ny bruger lidt at kende (hvem man er, hvad man laver, hvilke dyr man har er o.s.v.)
..og forøvrigt, velkommen til.
Kunne du forresten ikke lige tænke dig at skrive lidt om dig selv under "præsentation"? Det altid rart at lære en ny bruger lidt at kende (hvem man er, hvad man laver, hvilke dyr man har er o.s.v.)
..og forøvrigt, velkommen til.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum