Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

5 deltagere

Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Lylle My Lør 18 Sep - 11:16

donk Jeg skrev det hér indlæg i går... men distræt, som jeg jo er, havde jeg ikke opdaget, at jeg satte det ind et forkert sted... Nemlig som et indlæg i tråden "Ordleg - Kom og vær med"
snurre tittit
..og da man jo hverken kan slette eller rette sine indlæg mere, arrig har jeg været nødt til at kopiere det og lave det som et helt nyt indlæg det rigtige sted - og lade det fejlagtige stå til offentligt skue, så i allesammen kan grine ad mig, når i læser det.
tittit LOL LOL LOL tittit
Men hér har i det altså IGEN:

donk Min søn ringede hér ved middagstid: "Hej, mor, jeg kommer hjem om 10 minutter... Jeg ringer inde fra politistationen... Jeg blev anholdt for vold."
ooh fange
Han fortsatte straks: "Bare rolig, de HAR allerede fundet ud af, at anmeldelsen var gal... Det var MIG, der blev overfaldet."
ooh Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Syg11 ..og så lagde han røret på.

10 minutter efter kom han ind ad døren. Ingen skader at se, så jeg udbad mig straks hele historien... Hér kommer den:

Han var på vej hjem fra Teknisk skole, da han på afstand så en ung mand, der kom slingrende henimod ham - tydeligt fuld... Den unge mand stoppede min søn og brølede: "Hvad glor du på? Skal du ha' nogle tærsk?", hvorefter han bankede en knytnæve ind i min søns tinding.

Nu er min søn ikke ret høj - og meget spinkel... men stærkere, end han ser ud til. Han er imod vold, men IKKE imod at forsvare sig mod vold... Så der blev et kort slagsmål, der endte med, at overfaldsmanden lå på fortovet med næseblod i hele ansigtet. Knægten så, at en gammel dame i nærheden fik travlt med at ringe efter hjælp, så han ventede - også for at holde øje med, at der ikke skete mere med fulderikken, der lå og rodede på fortovet.

2 minutter efter kom 2 politibiler med udrykning, og idét betjentene steg ud, kom den gamle dame løbende, mens hun talte meget højt og meget hurtigt: "Jeg så det hele... Ham dér..." sagde hun og pegede på min søn "..overfaldt den dér stakkels mand, så han faldt om med blod i hele ansigtet."

Betjentene bad hende være stille et øjeblik, så de kunne få min søns forklaring, men det var lidt svært, fordi hun blev ved med at stille sig imellem og snakke - stadig meget højt og hurtigt... Betjentene var enige om, at det vist var bedst at få det opklaret nede på stationen, og dét syntes min knægt egentlig var en god idé... Så på med håndjernene, og ind i politibilen... Den ældre dame blev noget fortørnet over at få at vide, at hun skulle med, for dét havde hun da aldeles ikke tid til... Men dét kom hun nu alligevel... Hun havde jo sagt, at hun var øjenvidne.

Efter at min søn havde siddet et stykke tid alene i en celle, kom én af betjentene ind for at høre hans forklaring. Han blev undersøgt, og slagmærker på hans underarme (afværgemærker) støttede hans forklaring om, at han var offeret, og ikke dén der startede slagsmålet - men bare afsluttede det. Det blev taget en blodprøve af begge parter, og overfaldsmandens prøve viste, at han var påvirket af extasy, mens min knægts blod selvfølgelig var rent.

Betjentene kiggede alligevel lidt mistænkeligt på to tydelige ar på min søns brystkasse, der godt kunne ligne ar fra knivstik... så han måtte fortælle, at han havde fået opereret en metalbøjle ind i brystkassen for at rette sit hulbryst... Så var betjentene HELT sikre på, hvem der havde overfaldet hvem... Hvorfor skulle nogen starte et slagsmål, når de risikerer at få et hårdt slag på en metalbøjle, der ligger lige op ad den store hovedpulsåre?

Så efter at have spurgt ham, om han ville anmelde sin overfaldsmand (det ville han nu ikke, for han havde vist fået straf nok... med både blodtud og hovedpine), fik han lov at gå hjem... Hans modstander måtte blive i fuldebrummen, indtil rusen har lagt sig.
haha

Sjovt nok er min søn overhovedet ikke sur på den unge mand... Han dummede sig bare, og fik sin straf... Men han er GODT sur over den gamle højtråbende kone, der var så ivrig efter at anklage et voldsoffer for vold. KLAPPE HMM

rabler
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Lizzie Søn 19 Sep - 0:31

Arh, du oplever altid noget .. fantastisk

Men det var da godt han selv kunne give ham straffen. LOL
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Na´Zyia Søn 19 Sep - 23:08


Og således skete retfærdigheden fyldest hejsa

Godt Johnny... man har altid lov til at forsvare sig top
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Lylle My Man 20 Sep - 11:04

Na´Zyia skrev:
Og således skete retfærdigheden fyldest hejsa

Godt Johnny... man har altid lov til at forsvare sig top

Ja, men det er da hulens, at man skal være god til at slås for at kunne gå på Teknisk skole... Han siger, at der er mange ballademagere i området deromkring... Lige inden sommerferien var der én, der havde opdaget at han betalte for en hotdog med en 200kr-seddel på tankstationen, fulgte efter ham til et øde sted og forsøgte at true ham til at aflevere resten af pengene.

Dén gang var det HAM, der kom hjem med ansigt og tøj fyldt med blod - men fyren havde ikke fået en krone, og gik selv derfra med en blodtud.

Déngang var jeg noget bekymret for, og fyren ville hævne sig og stå parat med en hel indvandrerbande dagen efter... Men det skete nu aldrig (måske, fordi halvdelen af indvandrerrødderne i Aalborg Øst er knægtens skolekammerater - eller venner af dém).

Jeg véd nu ikke lige, hvor begejstret jeg er for dé kammerater... Men eftersom han er 18 år og flyttet hjemmefra, må jeg bare respektere hans valg... og i det mindste glæde mig over, at han er så forhippet på at få en god uddannelse, at han holder sig langt fra ulovligheder og narko... Han vil under ingen omstændigheder sætte sin fremtid (eller sit helbred) over styr.

Så jeg må jo alligevel være sluppet ret godt fra hans opdragelse. flow
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Lizzie Tirs 21 Sep - 0:04

Ja, sikke en god opdagelse du har fået printet ind i knolden på ham.. fantastisk

Hvilken uddannelse er han ved at tage?
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Lylle My Tirs 21 Sep - 15:49

Han vil være elektriker... Han synes, at det er sådan et "spændende" arbejde.
haha
..og så er planen, at han senere vil videreuddanne sig til civilingeniør - det giver en hel del flere penge på bankbogen... Desværre vil han tage uddannelsen helt ovre i Amerika, for dér er den hurtigere at færdiggøre.
uhh
Men han regner nu med, at det bliver hans hobby, han kommer til at tjene de fleste penge på. Han bruger meget af sin fritid på at være med til at udvikle computerspil over nettet.
dance1
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Miss Ronski's Søn 26 Sep - 16:33

Uha - sikke en historie....og sikke en gammel møgsæk den gamle dame..... men hvor kan du da bare være stolt af din søn. Han er da virkelig et RIGTIGT mandfolk...... jeg er virkelig imponeret.
Det er godt nok skræmmende, at man ikke kan gå i fred på gaden nu til dags.
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Lylle My Søn 26 Sep - 17:07

Ja, Miss Ronski... Han ER da en dejlig ung mand. Somme tider undrer jeg mig over, at det virkelig er MIG, der lavede ham i sin tid. fnis

Jeg fortalte ham lige, hvad du havde skrevet. Han blev rævestolt, og bad mig hilse og sige tak for rosen. smile

..og ja, det er noget møg, at man ikke kan gå i fred... Men efterhånden skal man nok bare være taknemmelig over, at man endnu ikke har prøvet at blive skudt.
run
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Miss Ronski's Søn 26 Sep - 18:58

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S 13470ja jeg kan godt forestille mig, at man kan blive helt i tvivl om det er ens eget værk Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S 13470 .... selv har jeg 2 meget kønne børn (synes jeg selv) og jeg bliver da helt stolt af at kigge på dem Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S 949360 .... og om opdragelsen har virket her hos mig, kan vi lige tage frem igen om 4-5 år Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S 13470

Tak for hilsnen Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S 645184 . Min ros til din søn er skam fuldstændig velfortjent. Der er efterhånden lidt langt imellem en slags gode fyre Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S 861775 .

Ja - gudskelov er vi da ikke blevet skudt på endnu........ men nu holder jeg mig også lidt væk fra gaderne om aftenen/natten.
Når jeg skal cykle på arbejde meget tidligt om morgenen, er alle mine sanser åbne, og fødderne tramper vildt i pedalerne..... det er bestemt ikke noget jeg bryder mig om, for man hører jo så meget...
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af PiaH Søn 26 Sep - 19:52

Puha, sikke en historie.
Den gamle dame må da være flov flov
Godt med en rigtig mand til søn smile
PiaH
PiaH
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Left_bar_bleue0 / 40 / 4Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Right_bar_bleue

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Tilbage til toppen Go down

Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S Empty Sv: Når pæne ældre damer mobber unge rødder :-S

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum