Min hjerterknægt søger nyt rige.
3 deltagere
Side 1 af 1
Min hjerterknægt søger nyt rige.
Efter endt avlskarriere ønsker jeg at finde Babette´s Støvede Lasse et nyt og blivende hjem. Han er flot, kærlig og hengiven. Han vil selvfølgelig blive kastreret inden afrejsen til sit nye rige.
Mød ham på min hjemmeside (find den i min profil) Han har sin egen side. Prisen er en biting. Det rette hjem det vigtigste.
Mere info og billeder her: www.bricksite.com/babettesstovedelasse
Mød ham på min hjemmeside (find den i min profil) Han har sin egen side. Prisen er en biting. Det rette hjem det vigtigste.
Mere info og billeder her: www.bricksite.com/babettesstovedelasse
Sv: Min hjerterknægt søger nyt rige.
NEJ, hvor er han et pragtfuldt mandfolk. Læste lige hans side... Hvordan kan nogen levere ham tilbage med beskeden, at han ikke var særlig PÆN? De må sgi da have lidt af en alvorlig synsforstyrrelse, de mennesker.
Men heldigt for dig... Ellers havde du ikke haft glæden over hans skønne selskab lige siden.
Men heldigt for dig... Ellers havde du ikke haft glæden over hans skønne selskab lige siden.
Sv: Min hjerterknægt søger nyt rige.
Nej og så ville næste ejer heller ikke have fået chansen for at møde denne flotte fyr. Var antallet af kastrater her i huset ikke så stort i forvejen blev ham bestemt hjemme.
Lignende emner
» Kravebæsterne søger nye familier
» killinger søger nye hjem
» Skovtrolde søger hjem
» Søger en NFO alvs han (Helst i jylland)
» Neutraliseret, vaccineret killing søger hjem
» killinger søger nye hjem
» Skovtrolde søger hjem
» Søger en NFO alvs han (Helst i jylland)
» Neutraliseret, vaccineret killing søger hjem
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum