Juno
+3
Missis F
Alicia
PiaH
7 deltagere
Side 1 af 1
Juno
Her er en lille mis som sad og skreg i min indkørelse i går, så hun kom op på mit badeværelse med bakke, mad, vand og en hovedpude og lidt legetøj.
I dag var hun til dyrlægen, og hun fejler intet, han sagde hun er 12 uger og satte hende til at være født D1/6- 2010.
Så selvom jeg ikke har råd til ekstra dyrlægeregninger nu, ja så er hun altså flyttet ind, både i mit hjerte og i mit hjem.
Juno var en gudinde der var gift med Jupiter, i den Græske mytologi.
Der er nogen der er flyttet ind overfor inden for de sidste 14 dage. Hun har 3 killinger hvor mormois er stukket af, og i går var der ingen hjemme da Juno sad i indkørelsen, så jeg troede i starten hun var smidt af fra en bil.
Men hun hørte til derover, men hun skal af med de sidste 2 killinger også, så hun er glad for Juno ente her. Har talt med hende i dag og hun ar været her og se hvordan Juno kommer til at bo.
Håber det gav lidt mening, ellers spørg endelig, for det er en lidt lang historie om en lille forladt mis som jeg troede var smidt af en bil, men som var faldt/hoppet ud af et et vindue og havde valgt mit hjem at søge tilflugt til.
Juno
I dag var hun til dyrlægen, og hun fejler intet, han sagde hun er 12 uger og satte hende til at være født D1/6- 2010.
Så selvom jeg ikke har råd til ekstra dyrlægeregninger nu, ja så er hun altså flyttet ind, både i mit hjerte og i mit hjem.
Juno var en gudinde der var gift med Jupiter, i den Græske mytologi.
Der er nogen der er flyttet ind overfor inden for de sidste 14 dage. Hun har 3 killinger hvor mormois er stukket af, og i går var der ingen hjemme da Juno sad i indkørelsen, så jeg troede i starten hun var smidt af fra en bil.
Men hun hørte til derover, men hun skal af med de sidste 2 killinger også, så hun er glad for Juno ente her. Har talt med hende i dag og hun ar været her og se hvordan Juno kommer til at bo.
Håber det gav lidt mening, ellers spørg endelig, for det er en lidt lang historie om en lille forladt mis som jeg troede var smidt af en bil, men som var faldt/hoppet ud af et et vindue og havde valgt mit hjem at søge tilflugt til.
Juno
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Sv: Juno
Sød og dejlig lille mis og åbenbart også klog, når hun sådan selv vælger sin fremtidige madmor. For hun kan da vist ikke finde et sted, hvor hun vil få det bedre end hos dig Pia. Jeg kan godt forstå at hun har fundet vej til dit hjerte, hun er rigtig kær
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Tak Alicia
- Frosset :
Hun er da noget af det allerkæreste
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Tak Missis F
- Frosset :
Nej, hvor er hun dejlig. ..og så KLOG... Tænk, at hun vidste, hvor det helt rigtige sted at henvende sig for at få hjælp er.
Dejligt, at du tog hende under dine vinger. Jeg forstår godt, at dine genboer var begejstrede for hendes valg af ejer. Hun kunne simpelthen ikke have fundet et bedre hjem at flytte ind i.
Dejligt, at du tog hende under dine vinger. Jeg forstår godt, at dine genboer var begejstrede for hendes valg af ejer. Hun kunne simpelthen ikke have fundet et bedre hjem at flytte ind i.
Tak Lille My
- Frosset :
Hun er bare SÅ bedårende det lile pus........ ja jeg faldt også for hende med det samme, jeg så hende. Så lille, så yndig og så kælen... woooow
jeg var jo så heldig at være på besøg hos PiaH nogle timer efter at hun havde fundet hende .... det var bare SÅ hyggeligt :-)
jeg var jo så heldig at være på besøg hos PiaH nogle timer efter at hun havde fundet hende .... det var bare SÅ hyggeligt :-)
Jeg kan ikke se billedet...
Men jeg vil da sige, at hvor er det bare godt du tager hende til dig..
Men jeg vil da sige, at hvor er det bare godt du tager hende til dig..
Miss Ronski's skrev:ha ha - jeg har da bare set hende live thi hi..
Ih... Din PRALHALS...
Jeg nåede heldigvis at se billedet, inden det forsvandt... Men jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at se det igen... Det var så kært.
Lizzie skrev:Hvem har taget billedet ?
Ja, det må vi VIRKELIG se at finde ud af... Vi kan da ikke ha', at der lusker en billed-tyv rundt og stjæler alle vores gode billeder herinde.
Jeg er ved et uheld kommet til at slette det, men her det igen.
Juno.
Juno.
- Frosset :
JUBIIII... Så er mysteriet løst (det var jo nemt nok).
Ja, jeg har også prøvet at rydde op i mine albums på photobucket, så en masse billeder var forsvundet fra diverse fora.
Sådan er det, når man først går i gang med at rydde op... Så opdager man først bagefter, at noget af dét man har smidt ud, vistnok BURDE være blevet gemt.
Ja, jeg har også prøvet at rydde op i mine albums på photobucket, så en masse billeder var forsvundet fra diverse fora.
Sådan er det, når man først går i gang med at rydde op... Så opdager man først bagefter, at noget af dét man har smidt ud, vistnok BURDE være blevet gemt.
Nemlig lille My, men jeg havde lagt dette billede på Photobuket 2 gange og slettede åbenbart ikke det rigtige
- Frosset :
Lylle My skrev:Miss Ronski's skrev:ha ha - jeg har da bare set hende live thi hi..
Ih... Din PRALHALS...
Jeg nåede heldigvis at se billedet, inden det forsvandt... Men jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at se det igen... Det var så kært.
Hahahahaha Lylle My
Hun er en frækkert, men lækkersej syntes hun også hun er.
Hun er en rigtig hængekat, hun hænger på mig hele tiden
Hun er en rigtig hængekat, hun hænger på mig hele tiden
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum