Sommerfugle
+3
PiaH
Lylle My
Missis F
7 deltagere
Side 1 af 1
Sommerfugle
Sommerfuglebusken er i øjeblikket fyldt med Admiral-sommerfugle:
Her er nogle af de andre gæster:
Stor kålsommerfugl
Nældens takvinge:
Sortplettet perlemorsommerfugl:
Busken står ved terrassen, så jeg sidder tit og ser på de mange sommerfugle.
Mange hilsner
Missis F
Her er nogle af de andre gæster:
Stor kålsommerfugl
Nældens takvinge:
Sortplettet perlemorsommerfugl:
Busken står ved terrassen, så jeg sidder tit og ser på de mange sommerfugle.
Mange hilsner
Missis F
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Sv: Sommerfugle
Pragtfulde billeder. og sikke en skøn sommerfuglebusk.
Hvor må det være pragtfuldt at sidde på terrassen med sin kaffekop og bare være OMGIVET af alle de flotte sommerfugle.
Jeg er specielt vild med den sortplettede perlemorsommerfugl. Sådan én har jeg aldrig set. (måske er det, fordi jeg ikke har en sommerfuglebusk)
Hvor må det være pragtfuldt at sidde på terrassen med sin kaffekop og bare være OMGIVET af alle de flotte sommerfugle.
Jeg er specielt vild med den sortplettede perlemorsommerfugl. Sådan én har jeg aldrig set. (måske er det, fordi jeg ikke har en sommerfuglebusk)
Sommerfugle er så smukke
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Sikke skønne billeder
Jeg havde også en sommerfuglebusk hvor jeg boede før.. det er nu så hyggeligt med alle de sommerfugle de tiltrækker
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tak skal I have
Jeg er meget glad for min sommerfuglebusk, og når solen skinner er der utrolig mange sommerfugle, der sværmer omkring.
Den sortplettede perlemorsommerfugl er også min favorit, men den er ikke så talrig, som f.eks. dagpåfugleøje:
Tidselsommerfuglen er også en velkommen gæst:
Mange hilsner
Missis F
Jeg er meget glad for min sommerfuglebusk, og når solen skinner er der utrolig mange sommerfugle, der sværmer omkring.
Den sortplettede perlemorsommerfugl er også min favorit, men den er ikke så talrig, som f.eks. dagpåfugleøje:
Tidselsommerfuglen er også en velkommen gæst:
Mange hilsner
Missis F
- Frosset :
Mange tak
- Frosset :
Hvor er de smukke.......
jeg har også lige et sommerfuglebillede fra sidste år, som jeg har vist tidligere - men gør det da lige igen:
jeg har også lige et sommerfuglebillede fra sidste år, som jeg har vist tidligere - men gør det da lige igen:
Jeg viste3 lige min bror og svigerinde billederne og sagde, at jeg ville ønske, at jeg også havde en sommerfuglebusk i min have.
Så sagde de, at de var i gang med at grave deres op, fordi der altid var så forb***** mange sommerfugle omkring den (min svigerinde har en sommerfugle-fobi, og løber skrigende væk, hver gang en sommerfugl nærmer sig)... Hvis jeg ville have den, kunne de da lige smide den herhjem.
Øv, hvor jeg hader, når jeg kommer til at trykke "send", INDEN jeg har fået mit indlæg checket for stavefejl.
Ka' vi ikke få dén "redigér-knap tilbage????
Ka' vi ikke få dén "redigér-knap tilbage????
Mange tak Lizzie
Flot billede Miss Ronski
Det var heldigt, at de ikke fik smidt busken ud Lille My, nu får du også masser af sommerfugle i haven
Flot billede Miss Ronski
Det var heldigt, at de ikke fik smidt busken ud Lille My, nu får du også masser af sommerfugle i haven
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum