Miss Ronski's B-kuld 10 uger gamle
+6
Missis F
perle3
Lylle My
Na´Zyia
Alicia
Miss Ronski's
10 deltagere
Side 1 af 1
Miss Ronski's B-kuld 10 uger gamle
Så blev de 2 dejlige drenge 10 uger gamle.
De har begge et super godt temperament.
Black Bastian er en dejlig rolig gut og Blue Baloo spinner bare man løfter ham op
'
De har begge et super godt temperament.
Black Bastian er en dejlig rolig gut og Blue Baloo spinner bare man løfter ham op
'
Sv: Miss Ronski's B-kuld 10 uger gamle
Hvor er de dejlige Jeg er især faldet for Blue Baloo
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
De er bare så dejlige
Og sikke store de er blevet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tak skal I ha'....
Alicia : ja Blue Baloo har en særlig plads herhjemme. Han er bare så nuttet... ........... men det er de nu begge to....
Na'zyia: ja de vokser godt de par bøller
Alicia : ja Blue Baloo har en særlig plads herhjemme. Han er bare så nuttet... ........... men det er de nu begge to....
Na'zyia: ja de vokser godt de par bøller
Dejlige babyer. De virker meget forskellige. Bastian har et glimt i øjet, som om han leder efter noget at lave ballade med - mens Baloo virker mere hemmelighedsfuld.
Baloos blik minder mig faktisk om en sætning fra en Stephen King-bog: "Katte VÉD ting!"
Baloos blik minder mig faktisk om en sætning fra en Stephen King-bog: "Katte VÉD ting!"
hvor er de skønne.kunne købe dem hvis jeg har råd.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
Lylle My: tak ;-) ja de har vidt forskelligt udtryk - ikke kun på billeder men også i virkeligheden....
I aftes da jeg skulle sove satte Bastian sig tæt ved min hovedpude og betragtede mig......... og det blev da vildt spændende for ham da mine øjne blinkede til ham... så måtte han da lige lidt endnu tættere på for at undersøge dem
I aftes da jeg skulle sove satte Bastian sig tæt ved min hovedpude og betragtede mig......... og det blev da vildt spændende for ham da mine øjne blinkede til ham... så måtte han da lige lidt endnu tættere på for at undersøge dem
Nøj, hvor er de dejlige
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Åhhhhhhh de er blevet lækrer, særligt Black Bastian er jeg vild med
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Miss Ronski's skrev:Lylle My: tak ;-) ja de har vidt forskelligt udtryk - ikke kun på billeder men også i virkeligheden....
Det er vist en rigtig lille videnskabs-mis, du har fået dig dér.
Somme tider kunne det virkelig være rart, hvis der dukkede en tankeboble op over dyrenes hoved, så man kunne læse, hvad de egentlig tænker.
blue baloo er min favorit.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
Lylle My skrev:Miss Ronski's skrev:Lylle My: tak ;-) ja de har vidt forskelligt udtryk - ikke kun på billeder men også i virkeligheden....
Det er vist en rigtig lille videnskabs-mis, du har fået dig dér.
Somme tider kunne det virkelig være rart, hvis der dukkede en tankeboble op over dyrenes hoved, så man kunne læse, hvad de egentlig tænker.
ja den evne kunne jeg godt tænke mig
Tak til alle for jeres søde kommentarer
Nej hvor er de bare skønne begge to – vil du ikke selv beholde dem?
Det ville Miss Ronski sikkert også blive super glad for…
Jeg ved godt, at det på den måde kan gå hen og blive til mange katte – killingerne er jo så søde hver gang!
Det ville Miss Ronski sikkert også blive super glad for…
Jeg ved godt, at det på den måde kan gå hen og blive til mange katte – killingerne er jo så søde hver gang!
ninnato- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 8
Medlem siden : 01/08/10
Geografisk sted : danmark
Ninnato: tak for det - og jo det ville jeg rigtig gerne (beholde dem) for de er simpethen et par charmetrolde begge 2...
Åh Lone , de er super skønne og uh hvor jeg ægre mig gul og blå over der ikke var en pige i dit kuld, for suk da nogen dejlige killinger der er lavet der - men man kan jo håbe at hun engang med Kræn levere en pige mindst lige så dejlig - men uhh blue baloo
MVH
Gitte
MVH
Gitte
Hahaha Gitte - ja vi ærger os også over, at der ikke var en pige (mini Airi).... eller 3.... imellem...... men ja - de drenge her er også super skønne med et supert temperament.
det er en sand fornøjelse at have disse drenge og vi nyder vores bette kuld i fulde drag - og det gør Airi vist også... Hun er en fantastisk mor.
det er en sand fornøjelse at have disse drenge og vi nyder vores bette kuld i fulde drag - og det gør Airi vist også... Hun er en fantastisk mor.
Lignende emner
» Miss Ronski's B-kuld 1 uge gamle
» Miss Ronski's A-kuld 12 uger!!!! ;-)
» Miss Ronski's B-kuld 5 uger
» Film med L-kuldet knap 4 uger gamle
» Na'Zyia´s M-Kuld 6 uger
» Miss Ronski's A-kuld 12 uger!!!! ;-)
» Miss Ronski's B-kuld 5 uger
» Film med L-kuldet knap 4 uger gamle
» Na'Zyia´s M-Kuld 6 uger
Side 1 af 1
Forumtilladelser: