Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

4 deltagere

Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Lylle My Tors 8 Jul - 20:07

fnis Nej, bare rolig... Det er ikke Admin hér fra Kat-Danmark, jeg hentyder til - men Admin fra et tamrotteforum, jeg har været bruger af i et par måneder.
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Rotteaan
Der har ikke været antydning af problemer på forummet... Alle brugerne har holdt en god og venlig tone i indlæggene, og jeg er kommet til at holde meget af flere af de andre brugere, selv om jeg kun kender dem igennem de ting, de har skrevet.

Da jeg så i dag ville gå ind for at se, hvad de andre havde oplevet siden i går, var det ikke tamrotteforummet, der dukkede op - men bare en hvid side, hvor der stod:


Tak for din interesse i *****forum.**

Held og lykke med at finde et lige så godt forum derude, det bliver nok ikke helt let.
Årsagen til lukningen er at vi har fået nok af uærlige folk der ikke står ved deres ord, og som forventer at få alt serveret på et sølvfad. Den pibe danser vi desværre ikke efter.
Al information om rotter vi har haft liggende online er taget ned, også på de øvrige domæner her i blandt på *********.com

Der er desværre ingen fora vi kan anbefale dig at benytte, så du må selv finde ud af hvor du kan finde dig til rette fremover.

donk


Først troede jeg, at det var en hacker, der havde været på spil... men så slog det mig, at Administratoren for et par uger siden havde skrevet en tråd, hvor han opfordrede os til at støtte forummet økonomisk ved at indsætte et beløb på hans kontonummer... som en anerkendelse af det store arbejde, han har med at oprette og vedligeholde det.

Jeg går ud fra, at han er blevet irriteret over, at der ikke er kommet nogle penge ind. Det er altså også synd for ham. ding


..og nu kan jeg sidde jeg hér og spekulere på, hvordan det går med Shelle, der var dybt bekymret for sin rotte, der pludselig var begyndt at bide... og Plague Rat, der har fået sit livs første to rotter, og har lidt svært ved at finde ud af det... og Rottedrengen, der er så lykkelig for dén lille tøse-rotte, hans forældre har ladet ham få - men har brug for en masse støtte og opbakning, fordi han er en usikker 12-årig knægt... JEG SAVNER DEM SGI. uhh


Sikke da en tumbet Admin. vred pisk
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Na´Zyia Tors 8 Jul - 20:37



Helt ærligt... Han har da rotter på loftet rabler
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Lylle My Tors 8 Jul - 20:52

enig :biggrin:
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Miss Ronski's Fre 9 Jul - 9:34

ejjj altså.......... utroligt at han ikke har lavet en "forvarsel" eller spurgt om andre ville overtage............ sådan en båtnakke Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. 282590
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Lylle My Fre 9 Jul - 10:00

Det værste er næsten, at jeg synes det lyder, som om det er med fuldt overlæg, at han vil "hævne" sig på alle os brugere, fordi han havde forventet, at vi allesammen satte en masse penge ind på hans konto... og nu er skuffet over os, fordi vi ikke har gjort det.
donk tihi

Sikke da en klaphat, hva'? fnis Måske skulle vi også få indført sådan noget hér på Kat-Danmark? HMM Hvad med at ta' en krone for hvert indlæg, man skriver? KORS, hvor ville vi så være nogen, der hurtigt blev ruineret. tihi
ooh
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Miss Ronski's Fre 9 Jul - 10:18

ja det ku' godt lyde sådan....

Det er da smadder ærgerligt hvis der står en hel masse brugbare ting/råd om rotter, og det så bare er blevet slettet.

Ja uha - hvis vi skulle betale pr indlæg - så er dette vist mit det sidste Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. 695311
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Lizzie Fre 9 Jul - 23:44

Sikke da en tumpe !!

Men god idé med penge for hvert indlæg, vil i have mit konto nummer ? LOL LOL
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Lylle My Lør 10 Jul - 8:39

Lizzie skrev:Sikke da en tumpe !!

Men god idé med penge for hvert indlæg, vil i have mit konto nummer ? LOL LOL

snurre Ja da... og selvfølgelig skal vi betale ekstra, hver gang vi ser et billede af en bedårende killing i en tråd og jublende viser den frem til familie og venner... Der skal jo betales royaltys, ligesom man skal gøre for musik og film, hvis man vil se dem. file fnis
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Lizzie Lør 10 Jul - 20:04

Lylle My skrev:
Lizzie skrev:Sikke da en tumpe !!

Men god idé med penge for hvert indlæg, vil i have mit konto nummer ? LOL LOL

snurre Ja da... og selvfølgelig skal vi betale ekstra, hver gang vi ser et billede af en bedårende killing i en tråd og jublende viser den frem til familie og venner... Der skal jo betales royaltys, ligesom man skal gøre for musik og film, hvis man vil se dem. file fnis

Det er nemlig rigtigt .. top top
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur. Empty Sv: Underlig Admin... Nu er jeg GODTNOK sur.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum