ZUMBA!!
5 deltagere
Side 1 af 1
ZUMBA!!
Hvis I ikke ved hvad den nye dansedille ZUMBA går ud på - kan I se lidt af det i denne video............. og NEJ - det er ikke mig der danser det må I ha' til gode
Sangen af Shakira er lavet til Afrika, og der er så lavet en ZUMBA koreagrafi til denne , som vi lige er begyndt at øve på til vore ZUMBA-timer......
Sangen af Shakira er lavet til Afrika, og der er så lavet en ZUMBA koreagrafi til denne , som vi lige er begyndt at øve på til vore ZUMBA-timer......
Sv: ZUMBA!!
Alle tiders dans. Den må absolut virke slankende, for jeg kunne sværge på, at jeg så en masse kalorier blive rystet ud af dansernes bukseben.
ja det skulle man tro - den er ihverttilfælde kanon hård at danse til........ av av mine lårbasser....
- og så er det jo faktisk en rigtig god melodi..... Waka Waka....
- og så er det jo faktisk en rigtig god melodi..... Waka Waka....
SÅ fedt og livsbekræftende
Minder rigtig meget om alle de fester og koncerter, jeg deltog i, da jeg var gift - min ex er fra Afrika
Minder rigtig meget om alle de fester og koncerter, jeg deltog i, da jeg var gift - min ex er fra Afrika
Ja Tina - det er SÅ fedt!! - og det skønne ved det er også, at ALLE deltager... unge, gamle, tykke og tynde..... og ALLE ryster røv så det basker
Ja, nemlig - det har jeg også oplevet i mit 'gamle' liv, og man får sådan en dejlig selvtillid
Så skøn en dans.... og som Tina siger rigtig livsbekræftende... man kan da ikke andet end blive glad
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Miss Ronski's skrev:JA Na'zyia - du må jo med en dag, så du også kan lære den
Tror ski det er for hårdt... der skal ikke meget anstrengelse til, før jeg står og hiver efter vejret... pga. det kronisk bronkitis jeg har
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Man kan faktisk lave det, på lige det niveau man kan holde til....... Man behøver ikke anstrenge sig helt vildt, hvis ikke man kan....
Miss Ronski's skrev:Man kan faktisk lave det, på lige det niveau man kan holde til....... Man behøver ikke anstrenge sig helt vildt, hvis ikke man kan....
Okay... jeg troede at man skulle følge læren
Skal lige ud med hunden.... Kan lave lidt Zumba på vejen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:
Ihhhh, May-Britt du skal altid lige på det mest spændende tidspunkt - dennegang lige hvor du er ved, at blive lokket med til Zumba
Tina M skrev:Na´Zyia skrev:
Ihhhh, May-Britt du skal altid lige på det mest spændende tidspunkt - dennegang lige hvor du er ved, at blive lokket med til Zumba
Tina, kan du så holde op med at drille
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Tina M skrev:Na´Zyia skrev:
Tina, kan du så holde op med at drille
Ja, ja, ja - øv, man må heller ikke noget
Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:Man kan faktisk lave det, på lige det niveau man kan holde til....... Man behøver ikke anstrenge sig helt vildt, hvis ikke man kan....
Ja - man skal selvfølgelig følge instruktøren - men istedet for at hoppe eller gøre det "vildt", kan man gøre det mere moderat....
Nej man må ikke Tina... Du har det hårdt
Godt så Miss Ronski´s
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Ja Lizzie: det ser også godt ud..... jeg er sådan lidt "henkastet lækker" i den dans der
Jaah, det kunne jeg forstille mig ...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum