God Sankt Hans aften
5 deltagere
Side 1 af 1
God Sankt Hans aften
VIGTIG MEDDELSE: Så blev der Sankt Hans -
Håber din kost har været til serviceeftersyn ,ellers skynd dig at få det gjort.
Der er forresten meldt højtryk øst for Bloksbjerg, så vi flyver ind fra syd i år... Sidst ankommet gir den første øl - Vi ses... og forresten - vi flyver uden trusser. Det giver bedre greb om kosten
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: God Sankt Hans aften
I må hygge jer dernede, allesammen. Desværre knækkede min gamle kost under min enorme vægt, da jeg tog en prøvetur tidligt i morges... og det har vist sig at være umuligt at skaffe en ny med så kort varsel hér på årets travleste rejsedag.
Så desværre er jeg nødt til at blive hjemme - men til gengæld skal jeg nok sørge for, at der står en stor portion styrkende bryg parat til alle jer andre, når i vender hjem fra den hyggelige sammenkomst.
Så desværre er jeg nødt til at blive hjemme - men til gengæld skal jeg nok sørge for, at der står en stor portion styrkende bryg parat til alle jer andre, når i vender hjem fra den hyggelige sammenkomst.
Du kan da komme bag på mig Lylle My... min kost er kraftig forstærket... så den burde kunne holde til os begge
Du kan da næsten ikke blive væk fra vores årlige fest
Du kan da næsten ikke blive væk fra vores årlige fest
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
God tur piger - og som jeg har sagt til Na'zyia - så står min trampolin klar i haven.... til nødlanding hvis uheldet er ude.....
Sidst rettet af Miss Ronski's Ons 23 Jun - 15:58, rettet 1 gang
Du kan bare ikke få den trampolin... og mig ud af hovedet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:
Du kan bare ikke få den trampolin... og mig ud af hovedet
nej jeg synes det er vildt morsomt....... et syn som jeg aldrig ville glemme
Na´Zyia skrev:Du kan da komme bag på mig Lylle My... min kost er kraftig forstærket... så den burde kunne holde til os begge
En TANDEM-KOST??? Nej, hvor smart... Den bliver nok godt fyldt op, hvis vi skal have både min kat og alle dine på skuldrene, mens vi flyver afsted. ..og jeg skal selvfølgelig også have mine to rotter med... Men dem kan jeg selvfølgelig bare putte ind i min spidse, sorte hat, så kattene ikke lige pludselig opdager dem og bliver lækkersultne.
Jeg håber, I har haft en god tur og er landet trygt og sikkert igen.
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Ja jeg var jo så den første der kom til bloksbjerg i år, og uden trusser, du har ret May-Britt, det giver et bedre græb
Min kost var totalt eftersynet i år, jeg var nær røget af lige over Lone's trampolin, men jeg klarede den.
Og jeg er også landet igen
Min kost var totalt eftersynet i år, jeg var nær røget af lige over Lone's trampolin, men jeg klarede den.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
PiaH skrev:Ja jeg var jo så den første der kom til bloksbjerg i år, og uden trusser, du har ret May-Britt, det giver et bedre græb
Nemlig.... man sidder MEGET bedre når trusserne er smidt
Jeg fløj også godt nok forbi Miss Ronski´s trampolin.... men ville ikke lande, da jeg kunne se hun sad og sov ... hovedet hang ned i en af katteskålene,... så hun har sandelig været træt, når hun sådan bare falder i søvn midt i det hele...... Det må være alt det Zumba
Håber Jens smed hende i seng da han fandt hende
Jeg fløj også godt nok forbi Miss Ronski´s trampolin.... men ville ikke lande, da jeg kunne se hun sad og sov ... hovedet hang ned i en af katteskålene,... så hun har sandelig været træt, når hun sådan bare falder i søvn midt i det hele...... Det må være alt det Zumba
Håber Jens smed hende i seng da han fandt hende
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum