Det fik mig til at smile :)
+2
Miss Ronski's
Na´Zyia
6 deltagere
Side 1 af 1
Det fik mig til at smile :)
Meningen er, at når der er noget der får dig til at smile.. så poster du det her... Det kan være små eller store ting.
Del det med vi andre.... smil og latter smitter
Jeg lå på sofaen for en times tid siden og læste i et ugeblad... Mikkel Kessler kom travende hen over min mave ... højt spindende og med æltende poter Lå sig til rette på mit bryst... rullede rundt og ville nusses på maven
jamen så kunne jeg altså ikke holde smilet tilbage.... De små troldeunger, de bringer bare så meget glæde
Del det med vi andre.... smil og latter smitter
Jeg lå på sofaen for en times tid siden og læste i et ugeblad... Mikkel Kessler kom travende hen over min mave ... højt spindende og med æltende poter Lå sig til rette på mit bryst... rullede rundt og ville nusses på maven
jamen så kunne jeg altså ikke holde smilet tilbage.... De små troldeunger, de bringer bare så meget glæde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Det fik mig til at smile :)
Tænk sig... der er slet ikke nogle på Kat-Danmark der smiler
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jo da - jeg smilte også, da jeg optog en lille video af mine små killinger som legede kl 04.57 i morges.....
Jeg smiler ret tit.
I går skreg jeg faktisk af grin over Kista og Aicha, sikke en larm de kunne holde bare fordi de så en solsort ude i haven
I går skreg jeg faktisk af grin over Kista og Aicha, sikke en larm de kunne holde bare fordi de så en solsort ude i haven
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Jeg smiler skam også
I haven har vi et rødstjerte-par med rede, og i går smilede jeg, da jeg så denne unge:
Den har flere søskende.
I haven har vi et rødstjerte-par med rede, og i går smilede jeg, da jeg så denne unge:
Den har flere søskende.
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Missis F skrev:Jeg smiler skam også
Den har flere søskende.
NÅÅRH... Jeg smilede, så mit ansigt flækkede på langs, da jeg så dét billede.
Lylle My skrev:
NÅÅRH... Jeg smilede, så mit ansigt flækkede på langs, da jeg så dét billede.
De er så søde de små og så ny, at de ikke er bange. Desværre vil forældrene ikke fotograferes, især fatter er meget flot, men måske jeg er heldig en dag.
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Skønt med alle de smil i deler.. Bliv endelig ved med det
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg kan ikke lade vær med at grine, når kattene løber og løber men kommer ingen vegne på vores træ gulv ...
Lizzie skrev:Jeg kan ikke lade vær med at grine, når kattene løber og løber men kommer ingen vegne på vores træ gulv ...
Åh ja
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg ikke bare smilede i går... Jeg grinede højt og længe, mens blodet strømmede fra et hul i min langefinger.
Jeg havde siddet på gulvet og leget med den ene af mine tamrotter, pitbull-rotten Blackie, da den pludselig gik i angrebs-mode, fløj direkte på min langefinger og bed sig fast.
"AAV!!", skreg jeg, og gav et lynhurtigt ryk med hånden - og så en rotte med store, chokerede øjne flyve gennem luften foran mit ansigt, og derefter lande på en tværpind under sædet af en stol... og hænge dér som et stykke vasketøj på en snor med den store bagdel på den ene side og et forvirret udtryk i ansigtet på den anden side.
Det var faktisk smerten i fingeren værd, at se det bette galsindede bæst hænge og blinke forbavset med øjnene i dén stilling.
Jeg havde siddet på gulvet og leget med den ene af mine tamrotter, pitbull-rotten Blackie, da den pludselig gik i angrebs-mode, fløj direkte på min langefinger og bed sig fast.
"AAV!!", skreg jeg, og gav et lynhurtigt ryk med hånden - og så en rotte med store, chokerede øjne flyve gennem luften foran mit ansigt, og derefter lande på en tværpind under sædet af en stol... og hænge dér som et stykke vasketøj på en snor med den store bagdel på den ene side og et forvirret udtryk i ansigtet på den anden side.
Det var faktisk smerten i fingeren værd, at se det bette galsindede bæst hænge og blinke forbavset med øjnene i dén stilling.
Lylle My skrev: Jeg ikke bare smilede i går... Jeg grinede højt og længe, mens blodet strømmede fra et hul i min langefinger.
Altså Lylle My... hvad DU IKKE oplever i din dyrezoo... det er ikke værd at skrive hjem om
Stakkels Rotte-konge
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg kunne ikke lade være med at smile i morges da jeg stod op, og ALLE 4 katte lå foran hver sin skål, og så ud som om de var ved at dø af sult.
Selvom der står tørfoder fremme hele døgnet.
Lizzie skrev:Jeg kunne ikke lade være med at smile i morges da jeg stod op, og ALLE 4 katte lå foran hver sin skål, og så ud som om de var ved at dø af sult.
Ååååh ja... de katte .. de bringer mange smil frem
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum