Ammemor tilbydes
+2
Miss Ronski's
Susanne
6 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Ammemor tilbydes
Min ene Mainecoon pige fødte i går eftermiddags, desværre kom der kun 1 killing, så nu søger jeg efter 2-3 killinger, som har brug for en god og kærlig mor, der vogter over sine killinger.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Antal indlæg : 13
Medlem siden : 21/06/10
Geografisk sted : Sønderjylland
Sv: Ammemor tilbydes
Tillykke med killingen ....Jeg har ingen små killinger der mangler en mor - Hvad hedder mormissen og farmissen iøvrigt? og er det med tavle?
Tak.
Mormissen hedder Angel og er uden tavle, og farmissen hedder Bari og er med tavle. Angel's mor Luna har ingen tavle, men Angel's far Charlie har.
Mormissen hedder Angel og er uden tavle, og farmissen hedder Bari og er med tavle. Angel's mor Luna har ingen tavle, men Angel's far Charlie har.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
De er iøvrigt alle passet med vacciner og kommer min. til kontrol 1 gang om året.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Har du "fundet" nogle killinger til hende ?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Nej, det har jeg desværre ikke.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Susanne skrev:Nej, det har jeg desværre ikke.
Det var synd.
Hvordan har hun det?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Angel er meget beskyttende overfor sin killing, og ingen skal komme den nær, så ligger hun sig sådan, at Prinsessen bliver helt væk.
Den lille grov-æder og tager godt på. I løbet af det første døgn var det 24 gram stigning. Så Angel har mere end mælk nok.
Den lille grov-æder og tager godt på. I løbet af det første døgn var det 24 gram stigning. Så Angel har mere end mælk nok.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Susanne skrev:Angel er meget beskyttende overfor sin killing, og ingen skal komme den nær, så ligger hun sig sådan, at Prinsessen bliver helt væk.
Dejligt at hun sådan passer på den
Er du inde på kattegalleriet? og har du så evt. søgt derinde efter plejekillinger?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nej, jeg er ikke inde på kattegalleriet, så jeg kan desværre ikke søge efter killinger derinde.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Okay så ... heller ikke på facebook... og nogle af de grupper der er der?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg kender ikke til de grupper, der er på face. Jeg er stort set kun på hundegalleri, og på face har jeg spurgt mine venner, men det har indtil nu ikke givet bonus.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Okay.
Håber der dukker bare en op.. for ingen killing har godt af at vokse op som enekat
Håber der dukker bare en op.. for ingen killing har godt af at vokse op som enekat
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, det håber jeg også rigtig meget. Så hold ørerne stive for mig.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Det skal jeg gøre...
Hvis nogle "udefra" læser dette.. Hvor i landet bor du så... og hvordan kan de komme i kontakt med dig?
Hvis nogle "udefra" læser dette.. Hvor i landet bor du så... og hvordan kan de komme i kontakt med dig?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Okay.
Jeg har nu flere enebørn og også et enkelt flaskebarn, og de er ligeså frække og almindelige som andre katte, så det kan lade sig gøre - selvfølgelig under forudsætning af, at man har andre katte, som killingen kan lære af.
Na´Zyia skrev:Det skal jeg gøre...
Ja - det ku være smart med en kontakt adresse eller et telefonnummer, så folk kan se hvor i verden det er....
Ammemor søges!
Hej!
Jeg har 4 killinger, vis mor pludselig er forsvundet. De er fra d 7. juni og søger derfor hurtigst muligt en ny mor. Jeg har nemlig desværre ikke selv mulighed for at passe dem. Så hvis du vil hjælpe, ville være skønt. Men hvor i landet bor du?
Venligst
en desperat erstatningsmor
Jeg har 4 killinger, vis mor pludselig er forsvundet. De er fra d 7. juni og søger derfor hurtigst muligt en ny mor. Jeg har nemlig desværre ikke selv mulighed for at passe dem. Så hvis du vil hjælpe, ville være skønt. Men hvor i landet bor du?
Venligst
en desperat erstatningsmor
kattekeeper- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 27/06/10
Geografisk sted : horsens
Jeg bor i Sønderjylland i Broager.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Er det Broager vest for Sønderborg? Jeg bor tæt på Horsens, men jeg vil gerne bringe dem ned til dig. Hvad siger du til det? Det drejer sig om 4 almindelige men selvfølgelig super søde huskatte-killinger.
kattekeeper- Killing
- Frosset :
Hvor gamle er de? Og hvad ligger deres vægt ca. på?
Susanne- Ungkat
- Frosset :
De er født d. 7. juni. Jeg er ikke helt sikker på, hvad de vejer, så det undersøger jeg lige med det samme. Men de er i hvert fald godt runde. Jeg skriver igen så snart, jeg har fået dem vejet... om 15 min vil jeg tro.
kattekeeper- Killing
- Frosset :
Min er født d. 20. Juni.
Susanne- Ungkat
- Frosset :
Hej igen
Så har jeg vejet dem. To af dem vejer 320 g, én vejer 300 g og den sidste vejer 280 g. Som sagt så er de lige knap 3 uger gamle, så jeg tror, at vægten er meget normal.
Venligst
Sarah
Så har jeg vejet dem. To af dem vejer 320 g, én vejer 300 g og den sidste vejer 280 g. Som sagt så er de lige knap 3 uger gamle, så jeg tror, at vægten er meget normal.
Venligst
Sarah
kattekeeper- Killing
- Frosset :
Fandt i ud af noget... er killingerne kommet til Susanne??
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum