Hæj alle sammen :)
+6
Na´Zyia
Jeanette
Miss Ronski's
PiaH
Lizzie
Dennis79
10 deltagere
Side 1 af 1
Hæj alle sammen :)
Hej jeg er nyt medlem og vil her da lige skrive lidt om mig selv for jer der har lyst til at læse det..
Jeg arbejder som elektronik tekniker til dagligt og når jeg går herhjemme leger jeg også med computer :smoke: , men da meget af min hverdag gør med Windows PC'er , ja så er jeg Mac nørd når jeg er hjemme, ( har bla. denne side www.MacOSXTips.dk ) og min anden store interesse er fotografering.
Ja også har jeg 2 dejlige katte :D som kan ses lidt billeder af her https://kat-danmark.danskforum.net/kattegalleri-f10/min-blondie-t837.htm
Jeg arbejder som elektronik tekniker til dagligt og når jeg går herhjemme leger jeg også med computer :smoke: , men da meget af min hverdag gør med Windows PC'er , ja så er jeg Mac nørd når jeg er hjemme, ( har bla. denne side www.MacOSXTips.dk ) og min anden store interesse er fotografering.
Ja også har jeg 2 dejlige katte :D som kan ses lidt billeder af her https://kat-danmark.danskforum.net/kattegalleri-f10/min-blondie-t837.htm
Dennis79- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 71
Medlem siden : 08/06/10
Geografisk sted : Vestjylland
Sv: Hæj alle sammen :)
ahh hvorfor kan man ikke redigere ens indlæg :(
Dennis79- Katte-Dronning
- Frosset :
Dennis79 skrev:ahh hvorfor kan man ikke redigere ens indlæg :(
Hejsa og velkommen til dig. Håber du vil bruge mange gode timer herinde ..
Man kan ikke redigere indlæg da der var en der misbrugte det ..
Lizzie skrev:Dennis79 skrev:ahh hvorfor kan man ikke redigere ens indlæg :(
Hejsa og velkommen til dig. Håber du vil bruge mange gode timer herinde ..
Man kan ikke redigere indlæg da der var en der misbrugte det ..
Tak skal du ha.. argh det er da træls man ikke kan redigere indlæg
Dennis79- Katte-Dronning
- Frosset :
Hej og til
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Hej og velkommen