Render dine katte frit
+6
Coon Danica
Miss Ronski's
Missis F
Babette
Charlotte H
Na´Zyia
10 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Render dine katte frit
Sv: Render dine katte frit
Nogle mennesker er bare rablende vanvittige......
På baggrund af det Lotte skrev mht at hendes "killinger til salg" kom ud i løbegård - så har mine killinger nu også prøvet at være det - en lille ½ time et par gange hvor solen skinnede ..... hehehe.... nogle nød det - og andre ville bare gerne ind igen :-)
På baggrund af det Lotte skrev mht at hendes "killinger til salg" kom ud i løbegård - så har mine killinger nu også prøvet at være det - en lille ½ time et par gange hvor solen skinnede ..... hehehe.... nogle nød det - og andre ville bare gerne ind igen :-)
Miss Ronski's skrev:Nogle mennesker er bare rablende vanvittige......
Ja der er bestemt noget galt "på 1.ste etage" :(((((
Jeg ville nu nødigt købe killing et sted fra, hvor de er vant til at komme ud... synes det er synd hvis ny ejer så ikke selv kan give dem den mulighed.... for de bliver jo rigtig hurtig glade for at komme ud i det fri.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
hehehehehe - de få gange sker der vist ikke noget ved...... og nu gi'r det sig selv i dette dårlige vejr - der vil jeg under ingen omstændigheder lukke dem ud.
Nej det sker der sikkert ikke noget ved... mener nu mere hvis de hver dag kommer ud at rende... og de så det nye sted ikke har den mulighed.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Netop det med at køre en kat ned med fuldt overlæg er også sket her i vores lille by. To børn omkring 10 års alderen fortalte at de havde stået og set det. Jeg er glad for at det ikke var mig, som så det ske, - stakkels børn og stakkels mis. Jeg var rystet og fuld af sorg selvom det ikke var min kat.
Mvh Alicia
Mvh Alicia
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Alicia skrev:Netop det med at køre en kat ned med fuldt overlæg er også sket her i vores lille by. To børn omkring 10 års alderen fortalte at de havde stået og set det. Jeg er glad for at det ikke var mig, som så det ske, - stakkels børn og stakkels mis. Jeg var rystet og fuld af sorg selvom det ikke var min kat.
Mvh Alicia
Grusomt ! :'(
Ja jeg bliver også så berørt over sådan noget... og når jeg hører om sådan noget, så er det i mine tanker hele tiden :'(
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Må dine katte gå på borderne?
» 18 Katte mishandlet
» Vis os dine roser
» Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit
» Register dine kæledyr på europanet