Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Render dine katte frit

+6
Coon Danica
Miss Ronski's
Missis F
Babette
Charlotte H
Na´Zyia
10 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Render dine katte frit

Render dine katte frit - Page 2 Vote_l107%Render dine katte frit - Page 2 Vote_r10 7% 
[ 1 ]
Render dine katte frit - Page 2 Vote_l1079%Render dine katte frit - Page 2 Vote_r10 79% 
[ 11 ]
Render dine katte frit - Page 2 Vote_l1014%Render dine katte frit - Page 2 Vote_r10 14% 
[ 2 ]
Render dine katte frit - Page 2 Vote_l100%Render dine katte frit - Page 2 Vote_r10 0% 
[ 0 ]

Totale stemmer : 14

Render dine katte frit - Page 2 Empty Sv: Render dine katte frit

Indlæg af Miss Ronski's Man 19 Okt - 9:32

Nogle mennesker er bare rablende vanvittige......

På baggrund af det Lotte skrev mht at hendes "killinger til salg" kom ud i løbegård - så har mine killinger nu også prøvet at være det - en lille ½ time et par gange hvor solen skinnede ..... hehehe.... nogle nød det - og andre ville bare gerne ind igen :-)
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Render dine katte frit - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4Render dine katte frit - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Na´Zyia Man 19 Okt - 9:49

Miss Ronski's skrev:Nogle mennesker er bare rablende vanvittige......

På baggrund af det Lotte skrev mht at hendes "killinger til salg" kom ud i løbegård - så har mine killinger nu også prøvet at være det - en lille ½ time et par gange hvor solen skinnede ..... hehehe.... nogle nød det - og andre ville bare gerne ind igen :-)

Ja der er bestemt noget galt "på 1.ste etage" :(((((

Jeg ville nu nødigt købe killing et sted fra, hvor de er vant til at komme ud... synes det er synd hvis ny ejer så ikke selv kan give dem den mulighed.... for de bliver jo rigtig hurtig glade for at komme ud i det fri.
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Render dine katte frit - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4Render dine katte frit - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09

Indlæg af Miss Ronski's Man 19 Okt - 9:58

hehehehehe - de få gange sker der vist ikke noget ved...... og nu gi'r det sig selv i dette dårlige vejr - der vil jeg under ingen omstændigheder lukke dem ud.
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :

Indlæg af Na´Zyia Man 19 Okt - 10:16

Nej det sker der sikkert ikke noget ved... mener nu mere hvis de hver dag kommer ud at rende... og de så det nye sted ikke har den mulighed.
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af Miss Ronski's Man 19 Okt - 10:19

ja netop - men det gør de ikke :)
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :

Indlæg af Alicia Man 19 Okt - 21:55

Netop det med at køre en kat ned med fuldt overlæg er også sket her i vores lille by. To børn omkring 10 års alderen fortalte at de havde stået og set det. Jeg er glad for at det ikke var mig, som så det ske, - stakkels børn og stakkels mis. Jeg var rystet og fuld af sorg selvom det ikke var min kat.

Mvh Alicia
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Indlæg af Na´Zyia Tirs 20 Okt - 7:40

Alicia skrev:Netop det med at køre en kat ned med fuldt overlæg er også sket her i vores lille by. To børn omkring 10 års alderen fortalte at de havde stået og set det. Jeg er glad for at det ikke var mig, som så det ske, - stakkels børn og stakkels mis. Jeg var rystet og fuld af sorg selvom det ikke var min kat.

Mvh Alicia

Grusomt ! :'(

Ja jeg bliver også så berørt over sådan noget... og når jeg hører om sådan noget, så er det i mine tanker hele tiden :'(
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: