Gyser på tv 3 NU
5 deltagere
Side 1 af 1
Gyser på tv 3 NU
Jer der er til gysere, se den der lige er startet på tv3 - Hostel
Det er den mest klamme gyser jeg nogensinde har set
Det er den mest klamme gyser jeg nogensinde har set
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Gyser på tv 3 NU
Jeg er til gys, men kan ikke tage 3'eren her på puteren
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Okay Lizzie
Ærgeligt du så ikke kunne se den Pia... det kan være den kommer en anden gang.. på en anden kanal
Ærgeligt du så ikke kunne se den Pia... det kan være den kommer en anden gang.. på en anden kanal
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Okay Lizzie
Ja det gør den nok, ellers på DVD
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Jeg har set den engang. God film. Masser af splat, så blodet løb ned ad indersiden af fjernsynsskærmen.
..og i modsætning til mange splatterfilm, var der faktisk også en HANDLING i den. Splatterfilm uden handling er bare dumt... men desværre meget udbredt.
..og i modsætning til mange splatterfilm, var der faktisk også en HANDLING i den. Splatterfilm uden handling er bare dumt... men desværre meget udbredt.
Jeg så lige, at Hostel 2 kommer i aften klokken 21 (også på TV3). Jeg GLÆDER mig, for dén har jeg aldrig set.
én to,er.... hmmm, den kan jeg ikke forestille mig de er sluppet godt fra, men det skal da komme an på en prøve
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Gyyyyys - det lyder klamt.....
Den er klam.... meget
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg har ikke noget imod at det er uhyggeligt - men bliver det også klamt og splatteragtigt - ja så ser jeg nok mest bagsiden af hovedpuden.....
Miss Ronski's skrev:Jeg har ikke noget imod at det er uhyggeligt - men bliver det også klamt og splatteragtigt - ja så ser jeg nok mest bagsiden af hovedpuden.....
Jeg er normalt ikke til splatter... det er mig intetsigende, men den her - Uf, den er skummel
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
motorsavsmasakren kan jeg næsten ikke huske... kan kun huske jeg synes den var plat
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:er det lidt a la motorsavsmasakren??? for den synes jeg er ÆKEL!
Øeh... måske er den LIDT a la motorsavsmassakren... Bare ikke HELT så blid og medfølende.
Jeg er temmelig hærdet med splattereffekter (så længe det er på TV-skærmen), men var faktisk nødt til at dreje hovedet væk et par gange, da jeg så den.
Sidder i klar på forreste række?? for nu er der kun få min. til den starter
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lylle My skrev: Jeg er parat.
Supert... Er spændt på at se den... har lige læst, at den skulle være bedere end ettere
(U)Hygge
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Altså, sikken en film
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg synes nu etteren var den bedste. Der var for meget direkte splat uden forventningens gysen - og så var handlingen også lidt ensformig i mine øjne.
Det eneste lyspunkt var, da den slemme fyr blev spændt fast i stolen og fik sin... øhh... "medfødte værdigenstand" klippet af... Jeg har kendt et par stykker i mit liv, jeg godt kunne unde dén oplevelse.
Det eneste lyspunkt var, da den slemme fyr blev spændt fast i stolen og fik sin... øhh... "medfødte værdigenstand" klippet af... Jeg har kendt et par stykker i mit liv, jeg godt kunne unde dén oplevelse.
Lylle My skrev: Jeg synes nu etteren var den bedste. Der var for meget direkte splat uden forventningens gysen - og så var handlingen også lidt ensformig i mine øjne.
Jeg har det ligesom dig Lylle My ... 1,eren var absolut bedst!
Ja, da hundene fik "pølsen".. det var efter min mening også højdepunktet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum