Hvorfor strinter min kat ?
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvorfor strinter min kat ?
Jeg har en kat som lige er fyldt 2 år, som er begyndt at strinte. Han blev neutraliseret da han var 4 måneder, og nåede ikke at begynde at strinte inden.
Hvorfor begynder han lige pludselig på det svineri ? Det lugter rigtig slemt ..
Hvorfor begynder han lige pludselig på det svineri ? Det lugter rigtig slemt ..
Sv: Hvorfor strinter min kat ?
Han er ikke blevet undersøgt for urinvejsinfektion?
Er der skiftet kattegrus.... eller er der sket nogle nye ting i hjemmet?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:Han er ikke blevet undersøgt for urinvejsinfektion?
Kan de godt begynde at strinte hvis de har en urinvejsinfiktion ?
Nej, vi har ikke skiftet kattegrus længe nu. Og nej, der er ikke sket noget nyt i hjemme.
Strinter han virkelig... altså står med enden op af f.eks væggen... og så tisser op af den???
Hvis han forbinder bakken med smerte, så kan han godt begynde at gøre sig ren andre steder, men kan så godt nok ikke forstå hvis han virkelig strinter... for det er jo noget der hører fertile hankatte til.
Hvis han forbinder bakken med smerte, så kan han godt begynde at gøre sig ren andre steder, men kan så godt nok ikke forstå hvis han virkelig strinter... for det er jo noget der hører fertile hankatte til.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Strinter han virkelig... altså står med enden op af f.eks væggen... og så tisser op af den???
Ja, han strinter rigtigt. Han går op på bakken og tisser og skider, som altid.
Han strinter op af sofaen, gardinerne, hjørnet af vores seng, foder tønderne, alt efterhånden..
Det lyder meget mærkeligt... Kommer da til at tænke på.. om kasterationen er udført rigtigt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Det lyder meget mærkeligt... Kommer da til at tænke på.. om kasterationen er udført rigtigt
Det ved jeg jo ikke om den er. Kan en dyrlæge undersøge om der er sket en fejl, eller?
Vi har jo skiftet dyrlæge efter. Vi var ret utilfredse med dem i Maribo nemlig.
Det kommer jo nok helt an på hvor meget der evt. sidder tilbage, som afgør om det kan føles udefra.... Det kan jo godt være hans skal i narkose for at få det undersøgt.
Jeg ved det ikke, men jeg ville da bestemt ringe til dyrlægen.. og forklare det hele... for underligt, det lyder det.
Jeg ved det ikke, men jeg ville da bestemt ringe til dyrlægen.. og forklare det hele... for underligt, det lyder det.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Det kommer jo nok helt an på hvor meget der evt. sidder tilbage, som afgør om det kan føles udefra.... Det kan jo godt være hans skal i narkose for at få det undersøgt.
Det gør jeg bestemt også.. Det kan bare først blive på tirsdag
Ja det kan nemlig så... der kommer lige en helligdag imellem
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det lyder godt nok mærkeligt. Tror da næppe, at der er ret meget krudt i en ødelagt kugle - men ja det er vist et spørgsmål til en dyrlæge ;-)
Miss Ronski's skrev:Det lyder godt nok mærkeligt. Tror da næppe, at der er ret meget krudt i en ødelagt kugle - men ja det er vist et spørgsmål til en dyrlæge ;-)
Du har da godt nok de vildeste måder at skrive tingene på..
Men jeg kontakter dyrlægen på tirsdag, og høre om de vil undersøge om der sidder rester derinde ..
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum