Virkelighed STINKER!!!
5 deltagere
Virkelighed STINKER!!!
Har i nogensinde tænkt på, at vores kære elskede tegneseriefigurer måske ikke ville være HELT så charmerende, hvis vi mødte dem på gaden - i virkeligheden - og de stadig havde deres vante tegneserie-udseende?
Hér ser vi en menneskelignende Mario (ikke HELT så kær som i computerspillet, vel?):
..og bedre bliver det ikke, hvis vi skulle møde Homer Simpson på gaden (skræmmende, ikk'?):
Nej tak, lad dem ENDELIG blive i tegningernes verden, hvor vi elsker dem.
Reality SUCKS!!! :ud:
Hér ser vi en menneskelignende Mario (ikke HELT så kær som i computerspillet, vel?):
..og bedre bliver det ikke, hvis vi skulle møde Homer Simpson på gaden (skræmmende, ikk'?):
Nej tak, lad dem ENDELIG blive i tegningernes verden, hvor vi elsker dem.
Reality SUCKS!!! :ud:
Sv: Virkelighed STINKER!!!
Jo - Meget skræmmende
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja, ADR! ..Men hvad mener i så om Søren Brun?:
..eller endnu værre: SKIPPER SKRÆK:
De er nu kønnere som 2D-tegninger.
..eller endnu værre: SKIPPER SKRÆK:
De er nu kønnere som 2D-tegninger.
hahahaha jeg synes nu ikke de er så ækle endda de er mere sjove end de er ulækre....
Ja, og tænk... Det er skisme seriøse kunstnere, der bruger timer og dage på at sidde med photoshop og ændre de almindelige tegninger til sådan nogle figurer.
Jeg fandt en video på You Tube, hvor man ser hvordan Jessica Rabbit fra "Who framed Roger Rabbit" bliver ændret fra en tegning til et menneskelignende væsen.
https://www.youtube.com/watch?v=r940y3N1Yns
DET var egentlig ret flot.
Jeg fandt en video på You Tube, hvor man ser hvordan Jessica Rabbit fra "Who framed Roger Rabbit" bliver ændret fra en tegning til et menneskelignende væsen.
https://www.youtube.com/watch?v=r940y3N1Yns
DET var egentlig ret flot.
Ja der er nogle der er helt fantastiske med photoshop
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja så er de godt nok ikke ''pæne'' Så hellere som man er vant til og se dem da!! Men den sidst er nu pæn..
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum