Definition på intellligens
3 deltagere
Definition på intellligens
To mænd gravede en grøft en meget varm dag. Den ene sagde til den anden: - Hvorfor står vi hernede og graver en grøft, mens bossen står deroppe i skyggen af et træ? - Det ved jeg ikke, svarede den anden, men jeg vil spørge ham. Han klatrede op af grøften og gik op til bossen. - Hvorfor er det os, der graver i den brændende sol og du står her i skyggen, spurgte han. - Det er på grund af intelligens, sagde bossen. - Intelligens, hvad mener du med det? Bossen sagde: - Jo, det skal jeg vise dig. Jeg lægger min hånd her på træet, og du skal ramme den med din næve, så hårdt du kan. Manden svingede sin næve og forsøgte at ramme bossens hånd. Bossen fjernede imidlertid sin hånd og manden ramte træet. Bossen sagde: - Dét er intelligens! Manden vendte tilbage til grøften. Hans ven spurgte: - Hvad sagde han? - Han sagde, at vi er hernede på grund af intelligens. - Hvad er intelligens? sagde vennen. Manden lagde sin hånd over sit ansigt og sagde: - Tag din skovl og prøv om du kan ramme min hånd. :slå:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum