God hjertelig formiddag
+2
Miss Ronski's
Na´Zyia
6 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
God hjertelig formiddag
Trænger vi ikke til lidt hygge... jeg gør
Hvad skal i få jeres onsdag til at gå med ?
Hvad skal i få jeres onsdag til at gå med ?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: God hjertelig formiddag
jamen det gør vi da ;-) med klæbekatten Airi på skødet ;-)
Dog skal jeg lige en tur i baken først - så håber I er her når jeg kommer tilbage....
Dog skal jeg lige en tur i baken først - så håber I er her når jeg kommer tilbage....
Jeg skal have ordnet huste... så langt er jeg ikke kommet endnu - af en eller anden grund
Så skulle jeg faktisk også ud i City syd og bestille et Kattens No1, men det kan godt være det først bliver imorgen... Ja, og så skal jeg muligvis også et smut ned til min far... det må tiden vise
Så skulle jeg faktisk også ud i City syd og bestille et Kattens No1, men det kan godt være det først bliver imorgen... Ja, og så skal jeg muligvis også et smut ned til min far... det må tiden vise
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Hvorfor køber du det ikke på nettet - kattens nr 1?
De steder jeg havde kigget på det, der skulle der bruges dankort.. og det har jeg ikke... jeg har mastercard.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:Hvorfor køber du det ikke på nettet - kattens nr 1?
De steder jeg havde kigget på det, der skulle der bruges dankort.. og det har jeg ikke... jeg har mastercard.
Du kan da bare ringe og spørge, om ikke du kan overføre via banken...........
Miss Ronski's skrev:Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:Hvorfor køber du det ikke på nettet - kattens nr 1?
Ja okay, det kunne jeg så... men nu har jeg fundet det derude.. og det koster faktisk det samme
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:Hvorfor køber du det ikke på nettet - kattens nr 1?
Ja okay, det kunne jeg så... men nu har jeg fundet det derude.. og det koster faktisk det samme
OKI
Jeg skal bare ud med målene... og så har jeg det i løbet af ca. 14 dage
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jow, vi trænger til hygge . Efter alt den ballade..
Jamen her skal vi ikke lave det store. Vi er stadig lidt syge, og jeg har fået blærebetændelse..
Jamen her skal vi ikke lave det store. Vi er stadig lidt syge, og jeg har fået blærebetændelse..
Jeg skal på et tidspunkt ha' et fodbad, og ellers ikke noget.
Vente på kl. bliver 17 så jeg kan få telenor sat til internet. TDC har lukket ned, så jeg kører i øjeblikket på telenor mobil internet. Det fungere fint, men er lidt langsomt.
Vente på kl. bliver 17 så jeg kan få telenor sat til internet. TDC har lukket ned, så jeg kører i øjeblikket på telenor mobil internet. Det fungere fint, men er lidt langsomt.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
åhhh et fodbad.......... det' ikk' så ring' endda det ku' mine fødder også godt trænge til....
Lizzie skrev:Jow, vi trænger til hygge . Efter alt den ballade..
øv det der er da træls - håber I snart er friske igen
Miss Ronski's skrev:åhhh et fodbad.......... det' ikk' så ring' endda det ku' mine fødder også godt trænge til....
Jaaaa det er skønt sådan et, som at blive født på ny
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Ja MON ikke - jeg burde finde fodmassagebadet frem med det samme - men gider ikke lige rejse mig, for trætheden har overfaldet mig...
Lizzie skrev:Jow, vi trænger til hygge . Efter alt den ballade..
Sikke da noget
God bedring søde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg kunne også godt trænge til et fodbad det kunne være jeg skulle tage sådan et i aften
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Jeg kunne også godt trænge til et fodbad det kunne være jeg skulle tage sådan et i aften
ja, gør du det - nu fik jeg mig lige en lur på fifaen - utroligt at man kan blive træt af at lave ingenting....
Jeg fik ordner huset.... så nu orker jeg ikke at tage i City syd før imorgen
og jo, man kan godt blive træt af ikke at lave noget
og jo, man kan godt blive træt af ikke at lave noget
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Dejligt at du fik ordnet huset - jeg fik dog også støvsuget og ryddet lidt op i formiddag.......
Min datter har været i Sønderborg siden i mandags - så jeg glæder mig til hun kommer hjem i aften...........
I morgen tidlig tager Kenneth så til Göteborg indtil på søndag (fodbold)
Min datter har været i Sønderborg siden i mandags - så jeg glæder mig til hun kommer hjem i aften...........
I morgen tidlig tager Kenneth så til Göteborg indtil på søndag (fodbold)
Det bliver skønt at få datteren hjem igen... kan godt forstå du glæder dig
ja nu flytter min søn snart hjemmefra... endnu engang her fra d. 1. juni har ham og kæresten fået lejlig... De glæder sig selvfølgelig, men det gør jeg ikke Kan ikke forstå dem der synes, at det er SÅ skønt når børnene flytter hjemmefra
ja nu flytter min søn snart hjemmefra... endnu engang her fra d. 1. juni har ham og kæresten fået lejlig... De glæder sig selvfølgelig, men det gør jeg ikke Kan ikke forstå dem der synes, at det er SÅ skønt når børnene flytter hjemmefra
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
hehehehehe - jo det er da dejligt når ungerne er hjemme - og nogle gange glæder jeg mig til de flyver fra reden.
Alligevel bliver det nok mærkeligt når den dag så endelig kommer.
Jeg kan da sagtens forstå, at de unge mennsker glæder sig - de ønsker sig nok lidt privatliv
Jeg kan da sagtens forstå, at de unge mennsker glæder sig - de ønsker sig nok lidt privatliv
Miss Ronski's skrev:hehehehehe - jo det er da dejligt når ungerne er hjemme - og nogle gange glæder jeg mig til de flyver fra reden.
De har ski da masser af privatliv, synes da godt de kan blive boende hjemme hos mor/svigermor
Nå - nu vil jeg ud med vuffen... inden jeg skal igang med kartoflerne
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum