Rasende god pletfjerner
3 deltagere
Side 1 af 1
Rasende god pletfjerner
Een - eller flere af vore katte har for vane at ski.. på gulvtæppet på 1. salen.
Det er rigtig træls, for bakkerne er rene osv - men alligevel gør de det.
Det bevirker jo, at der kommer grimme brune pletter på tæppet (som inden for rimelig tid skal skiftes ud med vaskbart venyl).
Disse pletter har jeg forsøgt at fjerne med tæpperens - uden held. Istedet for kom der skjolder.
Da jeg er forhandler af diverse Aloe Vera produkter, havde jeg hørt at en spray der hedder "Aloe First" er rigtig god til at fjerne bl.a. rødvinspletter med, så jeg tænkte, at det da skulle komme an på en prøve, for det havde jeg jo alligevel i huset.
DET VIRKER!!!! - og det virker rigtig godt endda.
De brune pletter forsvinder som dug fra solen, og der kommer ingen grimme skjolder bagefter.
Jeg sprayer bare lidt "First" på pletten og tørrer op med en klud. Nemt!!
Produktet ser sådan ud:
Dette er ikke ment som en reklame, men synes blot, at jeg ville dele min begejstring med jer
Det er rigtig træls, for bakkerne er rene osv - men alligevel gør de det.
Det bevirker jo, at der kommer grimme brune pletter på tæppet (som inden for rimelig tid skal skiftes ud med vaskbart venyl).
Disse pletter har jeg forsøgt at fjerne med tæpperens - uden held. Istedet for kom der skjolder.
Da jeg er forhandler af diverse Aloe Vera produkter, havde jeg hørt at en spray der hedder "Aloe First" er rigtig god til at fjerne bl.a. rødvinspletter med, så jeg tænkte, at det da skulle komme an på en prøve, for det havde jeg jo alligevel i huset.
DET VIRKER!!!! - og det virker rigtig godt endda.
De brune pletter forsvinder som dug fra solen, og der kommer ingen grimme skjolder bagefter.
Jeg sprayer bare lidt "First" på pletten og tørrer op med en klud. Nemt!!
Produktet ser sådan ud:
Dette er ikke ment som en reklame, men synes blot, at jeg ville dele min begejstring med jer
Sv: Rasende god pletfjerner
WOW hvor lyder det godt. Det kunne være jeg skulle prøve det for man kan aldrig være hel sikker når man har dyr, for så er der lige en der kaster op og det giver også tit pletter som ikke er til at fjerne.
Vi har nemlig hunde, dem beholder vi for min mand har ikke vist allergi overfor hunde i de prøver der er blevet taget
Vi har nemlig hunde, dem beholder vi for min mand har ikke vist allergi overfor hunde i de prøver der er blevet taget
Gæst- Gæst
yeps - jeg kan helt sikkert demonstrere det for dig, når I kigger herop en tur til killingenus ;-)
det vil vi meget gerne se en demostration af ;-) nu nærmer den store dag sig, det bliver spændendeMiss Ronski's skrev:yeps - jeg kan helt sikkert demonstrere det for dig, når I kigger herop en tur til killingenus ;-)
Gæst- Gæst
Kan det så også også fjerne pletter på et trægulv?
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Tænker du på fedtpletter eller? - for så vil jeg da lige teste på det trægulv jeg selv har....
Miss Ronski's skrev:Tænker du på fedtpletter eller? - for så vil jeg da lige teste på det trægulv jeg selv har....
Jeg tænker på pletter efter katteopkast
- Frosset :
hmmm.... nu har jeg ikke lige noget opkast, jeg kan prøve at fjerne.... men vender da selvfølgelig tilbage, hvis jeg får erfaringer med det specifikke "problem".
Okay, tak for det.
- Frosset :
Hvor er det bare skønt, når man finder noget der virker
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498