Udstillingsresultat Stenlille 9.5.10
5 deltagere
Side 1 af 1
Udstillingsresultat Stenlille 9.5.10
Mine Burmillaer er endelig blevet bedømt.
Xander: ex 1 + BIV + NOM
Gitte: CAC
Gitte:
Xander:
Xander: ex 1 + BIV + NOM
Gitte: CAC
Gitte:
Xander:
Sv: Udstillingsresultat Stenlille 9.5.10
Tillykke med resultaterne
Hvor er de også bare smukke
Hvor er de også bare smukke
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Et stort TILLYKKE med resultaterne
Hvor er det flot, var det første gang de var til udstilling?
Hvor er de begge to flotte, skønne, smukke
Hvor er det flot, var det første gang de var til udstilling?
Hvor er de begge to flotte, skønne, smukke
Gæst- Gæst
Jeg havde en rigtig hyggelig dag i godt selskab
Anton blev fuldt fortjent nummer 3 ud af 4 husmisser drenge
Ayla fik sin EX1 af en Raymond Saetre som var helt skudt i hende. Han sagde at hun var en meget smuk klassisk pige, og at hun ville kunne lave nogle smukke killinger til mig. Jeg var ellers lidt nervøs, da Raymond går meget op i showvasken, og jeg burde have vasket et par dage før jeg gjorde, men han roste hendes grooming og har skrevet SUPER CONDITION med meget store bogstaver på bedømmelsen
Hun kom dog ikke videre for da hun jo stadig var i ungdyr, konkurrerer hun jo med han ungdyret om at komme videre, og Zacs Habanero slog hende som sædvanligt. Behøver jeg at sige jeg glæder mig til vi skal afsted næste gang, for der går hun nemlig i åben?
Anton blev fuldt fortjent nummer 3 ud af 4 husmisser drenge
Ayla fik sin EX1 af en Raymond Saetre som var helt skudt i hende. Han sagde at hun var en meget smuk klassisk pige, og at hun ville kunne lave nogle smukke killinger til mig. Jeg var ellers lidt nervøs, da Raymond går meget op i showvasken, og jeg burde have vasket et par dage før jeg gjorde, men han roste hendes grooming og har skrevet SUPER CONDITION med meget store bogstaver på bedømmelsen
Hun kom dog ikke videre for da hun jo stadig var i ungdyr, konkurrerer hun jo med han ungdyret om at komme videre, og Zacs Habanero slog hende som sædvanligt. Behøver jeg at sige jeg glæder mig til vi skal afsted næste gang, for der går hun nemlig i åben?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum