Ingen online fødsel herfra ;O(
3 deltagere
Side 1 af 1
Ingen online fødsel herfra ;O(
Tjaaa. Min missemor besluttede sig at nedkomme længst muligt væk fra internettet, så jeg havde ingen mulighed for at kunne serverer en online fødsel i denne omgang.
Men vil du se billeder alligevel, så kan du se 5 skønne Krammedyr i tråden avl og opdræt.
Der søger jeg også navneforslag til de nye bebser. Forbokstavet skal være U.
Venligst
Dorthe & Krammedyrene
Men vil du se billeder alligevel, så kan du se 5 skønne Krammedyr i tråden avl og opdræt.
Der søger jeg også navneforslag til de nye bebser. Forbokstavet skal være U.
Venligst
Dorthe & Krammedyrene
Sv: Ingen online fødsel herfra ;O(
Ærgeligt Dorte
Men hovedsagen er at alt gik godt
Men husk du skylder os en online fødsel
Endnu engang tillykke med bebserne
Men hovedsagen er at alt gik godt
Men husk du skylder os en online fødsel
Endnu engang tillykke med bebserne
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Alt gik supergodt. Hun er en rigtig go mor, der har total styr på hvordan en fødsel skal hånteres.
Den der fødsel du mener du er snydt for, den må du kigge længe efter. For har faktisk ikke planer om bebser før engang hen tidlig på vinteren.
Jeg skulle jo også gerne nå at udstille indimellem. De sidste 1½ år, har jeg ikke været afsted 1 eneste gang. Så år 2010 stod egentlig i udstillingens tegn.
Diddl & Lando havde så bare lagt deres egne planer :O) for 2010
Den der fødsel du mener du er snydt for, den må du kigge længe efter. For har faktisk ikke planer om bebser før engang hen tidlig på vinteren.
Jeg skulle jo også gerne nå at udstille indimellem. De sidste 1½ år, har jeg ikke været afsted 1 eneste gang. Så år 2010 stod egentlig i udstillingens tegn.
Diddl & Lando havde så bare lagt deres egne planer :O) for 2010
Jamen så venter jeg da bare til vinter der er heldigvis læææænge til
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ak ja sådan er det jo med de kære katte. Men dejlig fødslen gik som den skulle, så må vi have den online tilgode. Selv går jeg jo og lurer på hvornår hittemissen her vil nedkomme
MVH
Gitte
MVH
Gitte
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum