Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?
3 deltagere
Side 1 af 1
Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?
Jeg har læst at katte gerne søger op i højden og er glad for at kunne blive aktiveret på forskellig måde.
Jeg vil nok købe et rundetårn, men har også set at nogen giver deres katte adgang til at komme op på reoler m.m.
Hvordan gør man det så det også ser pænt ud?
Jeg vil blive glad for flere ideer til aktivering.
Jeg får to killinger sidst i maj og de kunne nok have glæde af andre aktiviteter (ud over at lege med hinanden) end at ødelægge og gynge i gardinerne. (også gerne links eller henvisning til hvor jeg kan få ideer)
Jeg vil nok købe et rundetårn, men har også set at nogen giver deres katte adgang til at komme op på reoler m.m.
Hvordan gør man det så det også ser pænt ud?
Jeg vil blive glad for flere ideer til aktivering.
Jeg får to killinger sidst i maj og de kunne nok have glæde af andre aktiviteter (ud over at lege med hinanden) end at ødelægge og gynge i gardinerne. (også gerne links eller henvisning til hvor jeg kan få ideer)
Sv: Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?
Jeg havde så mange gode link til sådan noget, men de lå på min gamle pc.. som er afgået ved døden
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?
Jeg har et rundetårn til mine, og de er vilde med det. Tar turen op til øverste etage mange gange dagligt. Mine spør ikke om lov til at komme op på reolerne. De hopper selv op på nederste hylde, og tar tur op på de andre hylde, for så at lande øverst oppe.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum