Operation X: Det sidste stik
+3
DK Thomani
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere
Side 1 af 1
Til jer der holder af Operation X, husk at se det iaften kl. 20.35
Lægen og de hemmelige kanyler.
Gennem et år gik Marianne Kokholm Olsen til akupunktur mod leddegigtsmerter. Akupunktøren, der også er læge, fortalte hende, at han kunne fjerne smerterne med akupunktur, men det viste sig, at en hemmelig kanyle også var en del af behandlingen. Se når Morten Spiegelhauer afslører akupunktøren og lægen, der giver sine patienter en helt anden behandling, end de har betalt for, og svigter deres tillid
Gennem et år gik Marianne Kokholm Olsen til akupunktur mod leddegigtsmerter. Akupunktøren, der også er læge, fortalte hende, at han kunne fjerne smerterne med akupunktur, men det viste sig, at en hemmelig kanyle også var en del af behandlingen. Se når Morten Spiegelhauer afslører akupunktøren og lægen, der giver sine patienter en helt anden behandling, end de har betalt for, og svigter deres tillid
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Operation X: Det sidste stik
Så må du se genudsendelsen når den kommer
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ved du hvornår den kommer? Jeg gik også glip af denNa´Zyia skrev:Så må du se genudsendelsen når den kommer
Gæst- Gæst
Jeg ved ikke hvornår det genudsendes.. ved bare at det plejer det at blive
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg så det, og jeg var målløs!
Tænk at kunne finde på sådan noget, og når man så bliver afsløret benægter på trods af beviser!
Tænk at kunne finde på sådan noget, og når man så bliver afsløret benægter på trods af beviser!
DK Thomani skrev:Jeg så det, og jeg var målløs!
Ja føj
Han lød nu ikke særligt overbevisende i sine benægtelser
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
I er godtnok gået glip af noget.
Min søn og jeg sad sammen og skreg af grin, da han blev afsløret.
Hans ansigt var virkelig guld værd... Det så ud, som om han var ved at besvime.
Han er altså et rigtigt
Min søn og jeg sad sammen og skreg af grin, da han blev afsløret.
Hans ansigt var virkelig guld værd... Det så ud, som om han var ved at besvime.
Han er altså et rigtigt
ØV hvor er det dog irriterende jeg håber jeg ser genudsendelsen når den en gang kommer.
Gæst- Gæst
Ser lige det bliver genudsendt i nat
02:40 Tv2
Men mon ikke også det bliver sendt på et mere menneskeligt tidspunkt........ på et tidspunkt
02:40 Tv2
Men mon ikke også det bliver sendt på et mere menneskeligt tidspunkt........ på et tidspunkt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg så det også, og talte lige med min fysio om det i går, da jeg fik akupunktur. Man aner jo ikke hvad der sker, når man har ryggen til nålene. Det må ha været meget skadeligt for dem der har stået model til det uden at vide det. Jeg fik for et par år siden blokader i ryggen med binyrebarkhormon, og fik da at vide, at man kun må få 6 om året. Øv, siger jeg bare, sikke da en modbydelige læge : (
Anne-Lykke Elling skrev:Jeg så det også, og talte lige med min fysio om det i går, da jeg fik akupunktur. Man aner jo ikke hvad der sker, når man har ryggen til nålene. Det må ha været meget skadeligt for dem der har stået model til det uden at vide det. Jeg fik for et par år siden blokader i ryggen med binyrebarkhormon, og fik da at vide, at man kun må få 6 om året. Øv, siger jeg bare, sikke da en modbydelige læge : (
Ja, binyrebarkhormon er rigtig skadeligt... og der var en der havde fået det i flere år.... og hvem ved, måske flere gange om måneden
Føj, han er modbydelig!... hvordan kan man lege sådan med andre menneskers liv og helbred
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nu har han brændt patienternes journaler - Hvorfor mon
Dr. Nål har brændt patienternes journaler
Sundhedsstyrelsen har i dag aflagt besøg i Klaus Moltved Lundsgaards klinik. Den var tømt for inventar, og alle patientjournaler er brændt
Sundhedsstyrelsen aflagde i dag besøg i Klaus Moltved Lundsgaards klinik for at finde patienternes journaler og andre vigtige papirer. Men rub og stub var væk.
- Klinikken var tømt for inventar og Sundhedsstyrelsen har fået oplyst, at Klaus Moltved Lundsgaard har destrueret sine patientjournaler ved at brænde dem. Derfor vil Sundhedsstyrelsen ikke, som tidligere annonceret, kunne tilsende patienterne deres journal, skriver Sundhedsstyrelsen i en pressemeddelelse.
Lundsgaard blev i sidste uge taget på fersk gerning i at sprøjte farlig binyrebarkhormon ind i patienter, som troede, de fik akupunktur. Siden har et utal af nuværende og tidligere patienter forklaret til Ekstra Bladet og Operation X på TV 2, at de er blevet udsat for det samme.
Kontakt styrelsen, hvis du er patient
Sundhedsstyrelsen fratog den 28. april 2010 Klaus Moltved Lundsgaard hans autorisation som læge midlertidigt, og han kan derfor på nuværende tidspunkt ikke virke som læge eller betegne sig som sådan.
Sundhedsstyrelsen er fortsat interesseret i at komme i kontakt med patienter, der har været behandlet af Klaus Moltved Lundsgaard, og som mistænker, at de har fået indsprøjtet binyrebarkhormon.
Styrelsen skriver i pressemeddelelsen, at den er særligt interesseret i at høre fra patienter, som også har været behandlet af andre læger/sygehuse, hvor man har konstateret problemer eller uforklarlige forhold, som måske kan skyldes indsprøjtninger med binyrebarkhormon. Sundhedsstyrelsen er interesseret i dette journalmateriale for at belyse Klaus Moltved Lundsgaards behandling, herunder om der har været komplikationer.
Hvis du vil klage
Sundhedsstyrelsens undersøgelse af Klaus Lundsgaards faglige virksomhed vil ikke omfatte økonomiske aspekter, og patienter der føler sig udsat for bedrageri eller lignende opfordres derfor til at kontakte til politiet.
Tilsvarende må patienterne selv tage initiativ til at gøre eventuelle civile søgsmål om erstatning gældende.
Patienter der mener, at de er blevet påført erstatningsberettigede skader som led i behandlingen, kan henvende sig til Patientforsikringen. Alle patienter har derudover mulighed for at klage over kritisabel behandling til Sundhedsvæsenets Patientklagenævn.
De forskellige klagemuligheder vil blive gentaget i Sundhedsstyrelsens brev til patienterne. Sundhedsstyrelsen kan på indeværende tidspunkt ikke sige mere om sagens behandling.
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1344028.ece#ixzz0nXupLfZ5
Dr. Nål har brændt alle patienternes journaler. (Foto: Operation X)
Dr. Nål har brændt patienternes journaler
Sundhedsstyrelsen har i dag aflagt besøg i Klaus Moltved Lundsgaards klinik. Den var tømt for inventar, og alle patientjournaler er brændt
Sundhedsstyrelsen aflagde i dag besøg i Klaus Moltved Lundsgaards klinik for at finde patienternes journaler og andre vigtige papirer. Men rub og stub var væk.
- Klinikken var tømt for inventar og Sundhedsstyrelsen har fået oplyst, at Klaus Moltved Lundsgaard har destrueret sine patientjournaler ved at brænde dem. Derfor vil Sundhedsstyrelsen ikke, som tidligere annonceret, kunne tilsende patienterne deres journal, skriver Sundhedsstyrelsen i en pressemeddelelse.
Lundsgaard blev i sidste uge taget på fersk gerning i at sprøjte farlig binyrebarkhormon ind i patienter, som troede, de fik akupunktur. Siden har et utal af nuværende og tidligere patienter forklaret til Ekstra Bladet og Operation X på TV 2, at de er blevet udsat for det samme.
Kontakt styrelsen, hvis du er patient
Sundhedsstyrelsen fratog den 28. april 2010 Klaus Moltved Lundsgaard hans autorisation som læge midlertidigt, og han kan derfor på nuværende tidspunkt ikke virke som læge eller betegne sig som sådan.
Sundhedsstyrelsen er fortsat interesseret i at komme i kontakt med patienter, der har været behandlet af Klaus Moltved Lundsgaard, og som mistænker, at de har fået indsprøjtet binyrebarkhormon.
Styrelsen skriver i pressemeddelelsen, at den er særligt interesseret i at høre fra patienter, som også har været behandlet af andre læger/sygehuse, hvor man har konstateret problemer eller uforklarlige forhold, som måske kan skyldes indsprøjtninger med binyrebarkhormon. Sundhedsstyrelsen er interesseret i dette journalmateriale for at belyse Klaus Moltved Lundsgaards behandling, herunder om der har været komplikationer.
Hvis du vil klage
Sundhedsstyrelsens undersøgelse af Klaus Lundsgaards faglige virksomhed vil ikke omfatte økonomiske aspekter, og patienter der føler sig udsat for bedrageri eller lignende opfordres derfor til at kontakte til politiet.
Tilsvarende må patienterne selv tage initiativ til at gøre eventuelle civile søgsmål om erstatning gældende.
Patienter der mener, at de er blevet påført erstatningsberettigede skader som led i behandlingen, kan henvende sig til Patientforsikringen. Alle patienter har derudover mulighed for at klage over kritisabel behandling til Sundhedsvæsenets Patientklagenævn.
De forskellige klagemuligheder vil blive gentaget i Sundhedsstyrelsens brev til patienterne. Sundhedsstyrelsen kan på indeværende tidspunkt ikke sige mere om sagens behandling.
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1344028.ece#ixzz0nXupLfZ5
Dr. Nål har brændt alle patienternes journaler. (Foto: Operation X)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja det er jo et tydeligt tegn på, at han ikke har rent mel i posen, at alt er fjernet. Han ser nu nu altså noget halvunderlig ud den mand, jeg er ikke sikker på jeg var kommet trofast hos ham igennem mange år.
Anne-Lykke Elling skrev:Ja det er jo et tydeligt tegn på, at han ikke har rent mel i posen, at alt er fjernet. Han ser nu nu altså noget halvunderlig ud den mand, jeg er ikke sikker på jeg var kommet trofast hos ham igennem mange år.
nej han ligner heller ikke lige sådan én jeg ville have blind tillid til
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Forstår bare ikke, at der ikke har været én eneste, der har kunnet mærke, at der er blevet sprøjtet noget ind i dem, og at der ikke 'bare' blev stukket med en nål.
Synes jo godt, man kan mærke, når der siver noget væske ind i en...
Helt klart en forfærdelig sag
Hilsener
Tina
Hilsener
Tina
Tina M skrev:Forstår bare ikke, at der ikke har været én eneste, der har kunnet mærke, at der er blevet sprøjtet noget ind i dem, og at der ikke 'bare' blev stukket med en nål.
Hilsener
Tina
Det samme har jeg tænkt... for en indsprøjtning... og akupunktur , det er godt nok to forskellige ting
men jeg tror det hænger sammen med, at når folk kommer hen til sådan en "fyr", så stoler de ski´100% på ham.. og føler de at noget er "underligt", så tror jeg de slår det hen...... for han/hun ved jo bedst
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:
Det samme har jeg tænkt... for en indsprøjtning... og akupunktur , det er godt nok to forskellige ting
men jeg tror det hænger sammen med, at når folk kommer hen til sådan en "fyr", så stoler de ski´100% på ham.. og føler de at noget er "underligt", så tror jeg de slår det hen...... for han/hun ved jo bedst
Du har nok ret.
Jeg gik også hos sådan en nåledims for et par år siden. En dag stak han en nål i min hånd omkring tommelfingeren, det gjorde sindssygt ondt, og jeg kunne nærmest ikke bevæge min arm, så jeg bad ham pille den ud....men jeg kom da også igen, så jo man slår det nok hen
Tina M skrev:Na´Zyia skrev:
Du har nok ret.
Jeg gik også hos sådan en nåledims for et par år siden. En dag stak han en nål i min hånd omkring tommelfingeren, det gjorde sindssygt ondt, og jeg kunne nærmest ikke bevæge min arm, så jeg bad ham pille den ud....men jeg kom da også igen, så jo man slår det nok hen
Uf, det lyder ikke rart med den nål i fingeren
Jeg gik selv hos en "nåledims" for mange år siden... Der fik jeg nåle ind flere steder i ansigtet... og vist også nogle i hånden. Det var ikke noget at regne... dog fik dem lige ved min næse.. mine øjne til at løbe i vand
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lignende emner
» ADVARSEL - Varm luft til salg/Operation X
» De sidste nye billeder af killingerne
» Sidste chance for at deltage i månedens kat (oktober)
» Så tager vi sørme også lige den sidste kategori - ungdyrene
» Operation X-MAS Olivers - GIV et måltid og VÆR med til at gør en forskel
» De sidste nye billeder af killingerne
» Sidste chance for at deltage i månedens kat (oktober)
» Så tager vi sørme også lige den sidste kategori - ungdyrene
» Operation X-MAS Olivers - GIV et måltid og VÆR med til at gør en forskel
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum