3 deltagere
Side 1 af 1
Er jeg den eneste der ikke kan logge på Facebook??
Jeg har forsøgt den sidste halve time, men jeg kommer aldrig ind på siden.. ser kun en hvid side :/
Jeg har forsøgt den sidste halve time, men jeg kommer aldrig ind på siden.. ser kun en hvid side :/
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Facebook
briten skrev:Jeg kan heller ikke komme på Facebook, har forsøgt den sidste time uden held.
Okay briten... sikken da noget møg
Vi må håbe vi kan imorgen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
det er godt du kan more digLizzie skrev:Hahahahahaha, jeg kan godt ...
Na´Zyia: ja vi håber vi kan komme på i morgen og så kan Lizzie få lov at more sig hele natten
Gæst- Gæst
Jeg ved ikke om jeg kan, jeg bruger fjæsbog så lidt som mugligt, overvejer at slette mig derindefra, jeg gider den ikke.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
:yes: jeg kan komme på Facebook i dag Hvad med dig Na´Zyia?briten skrev:det er godt du kan more digLizzie skrev:Hahahahahaha, jeg kan godt ...
Na´Zyia: ja vi håber vi kan komme på i morgen og så kan Lizzie få lov at more sig hele natten
Lizzie fik du sovet i nat eller grinte du hele natten
Gæst- Gæst
Jow jow... idag kan jeg da heldigvis komme derind
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
så er dagen reddetNa´Zyia skrev:Jow jow... idag kan jeg da heldigvis komme derind
Gæst- Gæst
briten skrev::yes: jeg kan komme på Facebook i dag Hvad med dig Na´Zyia?briten skrev:det er godt du kan more digLizzie skrev:Hahahahahaha, jeg kan godt ...
Lizzie fik du sovet i nat eller grinte du hele natten
Jeg har sovet hele natten... Men det sidste jeg gjorde inden jeg sov, var at grine ..
briten skrev:så er dagen reddetNa´Zyia skrev:Jow jow... idag kan jeg da heldigvis komme derind
Helt sikkert og nu er dagen snart slut
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum