Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Drømmer du om kat ..

5 deltagere

Go down

Drømmer du om kat .. Empty Drømmer du om kat ..

Indlæg af Sacala Søn 18 Apr - 23:17

Ja selv går jeg virkelig og vender og drejer det hele i denne tid. For drømmer sådan om 2 forskellige racer. Og drømme er lige stor med dem begge.
Ville elsker en vidunderlig smuk NFO med den skønneste trekant og smukke tufser på ørene, de har virkelig en særlig plads i mit hjerte og deres sind/temperament passer bare ind i familien.

Men samtid så er der drømmen om en rigtig lækker typet orientaler/siameser. Har jo haft racerne før, men måtte pga. sygdom ved de katte jeg fik ind stoppe opdræt med dem. Men de er så sjove og altid fulde af narestreger, dóg mener gemalen da at kuld med dem helt overskygger tiden hvor vi engang havde 3 kuld NFO på en´gang, Ja opdragne er de orientalske racer ikke og slet ikke som killinger donk

Så på min ønskeliste er der lige nu verdens smukkeste NFO pige og en flagermus ala orientaler *ss*

Hvad står der på din ønskeliste ?

MVH
Gitte
Sacala
Sacala
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Drømmer du om kat .. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Drømmer du om kat .. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 136
Medlem siden : 25/01/10
Geografisk sted : -Nordjylland

http://www.sacala.dk

Tilbage til toppen Go down

Drømmer du om kat .. Empty Sv: Drømmer du om kat ..

Indlæg af PiaH Man 19 Apr - 0:09

Europé, men har ingen på ønskelisten lige nu.
Huskat, men heller ingen på ønskelisten lige nu.
PiaH
PiaH
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Drømmer du om kat .. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Drømmer du om kat .. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Indlæg af Miss Ronski's Man 19 Apr - 7:42

Jeg har pt ingen planer om flere katte lige pt - selvom jeg sikkert ønsker mig alle de NFO killinger der findes lige pt Drømmer du om kat .. 139960

....... så alt hvad jeg ønsker er, at Airi føder sunde og raske killinger.
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Indlæg af Na´Zyia Man 19 Apr - 8:58

Jeg er jo fuldstændig VILD med Orientalere hjerte ,så sådan en måtte godt flytte ind her - Har dog ingen planer om af få flere katte lige pt. - hverken af den ene eller anden race fnis
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Indlæg af DK Thomani Man 19 Apr - 18:38

Jeg er jo vild med tortier, og har endnu ingen selv. derfor drømmer jeg om en lækker rød hankat, så jeg selv kan 'lave' mine tortier smile

Jeg ved der er et kuld på vej lige nu, hvor der er mulighed for røde drenge, og forældrene er bare SÅ lækre. hjerte

Jeg har 2 kuld på vej lige nu. Den ene kombi har jeg en pige efter, men den anden kombi håber jeg rigtig meget at der er en fin beholder pige til mig smile

Alle ovenstående ønsker er selvfølgelig NFO smile

Når jeg engang ikke har opdræt mere, er der et utal af racer jeg ønsker mig :thihi:
DK Thomani
DK Thomani
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :

Antal indlæg : 168
Medlem siden : 14/09/09
Geografisk sted : Amar'

http://www.thomani.dk

Indlæg af Sacala Tirs 20 Apr - 0:15

Ih er så glad for at høre det ikke kun er mig som gør og drømmer, håber vi hver især engang med tiden får vores drømme opfyldt

MVH
Gitte
Sacala
Sacala
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :

Antal indlæg : 136
Medlem siden : 25/01/10
Geografisk sted : -Nordjylland

http://www.sacala.dk

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum