Dobbelt op
+4
Lizzie
Missis F
PiaH
DK Thomani
8 deltagere
Side 1 af 1
Dobbelt op
For ikke at kapre Lones tråd, må jeg hellere oprette min egen
Alta har lyserøde dutter, og vi forventer hun føder omkring den 22. maj. Kuldet var IKKE planlagt, men Alta som vejer 4,9 kg maste sig gennem en sprække på 4 cm for at komme ud til Michael. Så ka vi lære det ka vi!! :thihi:
Kommende forældre kan ses her:
RebiCats Alta:
RebiCats Michael McDonald:
Derudover er Qalla lige nu til parring i Sverige hos en rigtig lækker hankat. Hvis hun bliver drægtig, så forventes kuldet født omkring den 16. juni
De Kommende forældre:
S*Fridalas Qalla:
S*Fridalas Pimento - Som jeg lige nu ikke kan linke til billeder af, da Gunnels hjemmeside er nede. Men her er et link til hans side, så de nysgerrige kan lurre, når siden kommer op igen: Pimento
Alta har lyserøde dutter, og vi forventer hun føder omkring den 22. maj. Kuldet var IKKE planlagt, men Alta som vejer 4,9 kg maste sig gennem en sprække på 4 cm for at komme ud til Michael. Så ka vi lære det ka vi!! :thihi:
Kommende forældre kan ses her:
RebiCats Alta:
RebiCats Michael McDonald:
Derudover er Qalla lige nu til parring i Sverige hos en rigtig lækker hankat. Hvis hun bliver drægtig, så forventes kuldet født omkring den 16. juni
De Kommende forældre:
S*Fridalas Qalla:
S*Fridalas Pimento - Som jeg lige nu ikke kan linke til billeder af, da Gunnels hjemmeside er nede. Men her er et link til hans side, så de nysgerrige kan lurre, når siden kommer op igen: Pimento
Sv: Dobbelt op
Jeg krydser finger får Qalla bliver drægtig, og hun er bare så smuk
Jeg forstår godt Alta, Michael er bare så lækker i mine øjne den smukkeste og sødeste hankat til dato
Ja du ved det jo, jeg er vild med Michael
Alta er også smuk
Jeg forstår godt Alta, Michael er bare så lækker i mine øjne den smukkeste og sødeste hankat til dato
Ja du ved det jo, jeg er vild med Michael
Alta er også smuk
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Med de forældre får du da de skønneste killinger
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Nå, men det bliver ikke dobbelt op alligevel. Alta var (heldigvis) falsk drægtig, og gik i løb da hun skulle have været 7 uger henne
Qalla deriomod har kæmpe lyserøde dutter, og har taget 300 gram på her hvor hun er halvvejs
Qalla deriomod har kæmpe lyserøde dutter, og har taget 300 gram på her hvor hun er halvvejs
Det bliver spændende
"heldigt" nok Alta ikke var drægtig... nu når det var en "smutter"
"heldigt" nok Alta ikke var drægtig... nu når det var en "smutter"
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
det var da "heldigt" nok, at der ikke var noget, når nu det ikke var planlagt...... det er trods alt skønnest, når vi selv får lov at bestemme
Tillykke med den anden drægtighed
Tillykke med den anden drægtighed
Tak skal i have
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der kommer ud af denne kombination. hun har ca 3½ uge til termin, og jeg kan bare slet ikke vente!!
Hvor mange bærer hun på? Hvilke køn? Hvilke farver?
Farverne er en helt anden sag, Qalla er sølv og Pimento er blå så helt nemt for mig selv gør jeg det bestemt ikke
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der kommer ud af denne kombination. hun har ca 3½ uge til termin, og jeg kan bare slet ikke vente!!
Hvor mange bærer hun på? Hvilke køn? Hvilke farver?
Farverne er en helt anden sag, Qalla er sølv og Pimento er blå så helt nemt for mig selv gør jeg det bestemt ikke
Jeg ved godt, at din tråd er lidt gammel – men jeg bliver da lige nødt til at give dine misser et kompliment – hvor er de flotte og majestætiske!
Jeg kan se, at den ene også kan li’ at gå på opdagelse i den kolde sne – det ville være synd at sige, at det samme gælder her ;-)
Jeg kan se, at den ene også kan li’ at gå på opdagelse i den kolde sne – det ville være synd at sige, at det samme gælder her ;-)
trilletrold- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 8
Medlem siden : 15/12/10
Geografisk sted : vejle
trilletrold skrev:Jeg ved godt, at din tråd er lidt gammel – men jeg bliver da lige nødt til at give dine misser et kompliment – hvor er de flotte og majestætiske!
Tusind tak for rosen, den blev jeg meget glad for
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum