Vi kan selv!!!!!
+6
Stine
Missis F
Na´Zyia
Lizzie
Lylle My
Miss Ronski's
10 deltagere
Side 1 af 1
Vi kan selv!!!!!
Tjaaaa - når vores mor ikke gider købe en ny kæmpe kurv til os - så laver vi da bare een selv....
Se her:
Hilsen Airi og Kræn
Se her:
Hilsen Airi og Kræn
Sv: Vi kan selv!!!!!
Hvor er det et godt billed men hel ærlig Miss Ronski's, det kan du da heller ikke være bekendt de arme katte må selv finde en kurv :smæk:
Gæst- Gæst
Briten - jamen nu har de jo vist at de selv kan - og i vores kommoder er det ialt således 10 store kurve, de frit kan vælge imellem........ de åbner jo bare selv den, de har lyst til at ligge i
De ser virkelig ud til at hygge sig... og så pyt med, at alt tøjet bliver syltet ind i kattehår - det må man bare leve med, når man har kat.
:hehe:
:hehe:
Lylle My: ja pyt da med de kattehår - Guds gave til kattefolket - fnugrullen - er jo heldigvis opfundet
Ka' selv Ve' selv jeg kunne ikke finde vores gamle huskat på 8 år her til morgen jeg ledte og ledte, kaldte og kaldte pludselig passede det "damen" at komme frem. Hun kom frem fra en papkasse vi har stående på reolen, hun havde på en eller anden måde fået mast sig der ned og sov trygt og godt mens jeg gik rundt i uvished hun kunne da godt have sagt "MIAW" her er jeg, men nej...Miss Ronski's skrev: Briten - jamen nu har de jo vist at de selv kan - og i vores kommoder er det ialt således 10 store kurve, de frit kan vælge imellem........ de åbner jo bare selv den, de har lyst til at ligge i
de katte er nu dejlige alligevel og man kan tit få sig et godt grin
Gæst- Gæst
Stakkels katte der ikke engang kan få en ordenlig blød kurv at ligge i .......... RAVNEMOR!!! Miss Ronski´s
Men bortset fra det, så er det et skøøønt billed
Men bortset fra det, så er det et skøøønt billed
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Briten: ja det kan hun ikke være bekendt - men hun gad jo åbenbart ikke forstyrres i sin søvn...... hahahaha... ja de er sq skønne
Na'zyia: du har jo selv set de kummerlige forhold mine dyr er vant til at leve under - så hvorfor skal de nu pludselig ligge blødt?
Na'zyia: du har jo selv set de kummerlige forhold mine dyr er vant til at leve under - så hvorfor skal de nu pludselig ligge blødt?
Miss Ronski's skrev:Briten: ja det kan hun ikke være bekendt - men hun gad jo åbenbart ikke forstyrres i sin søvn...... hahahaha... ja de er sq skønne
Nåh nej, det har du selvfølgelig ret i Stakkels dyr
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Dejligt billede af dine flotte katte
Alle ved da, at kommodeskuffer er de bedste kattesenge :thihi:
Alle ved da, at kommodeskuffer er de bedste kattesenge :thihi:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Hvor er de søde
Stine- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 55
Medlem siden : 18/11/09
Geografisk sted : Ishøj strand
Tak Missis F og Stine...... ja kommoder er det bedste..... og tricket med at åbne dem finder de hurtigt selv ud af....
Ja, de er dygtige, de små skiderikker...
Mille Møgkat foretrækker nu at gå ind og lægge sig i klædeskabet... Så smider han tøjet fra de to nederste hylder ud i en dynge på gulvet, og når han så ikke gider sove inde i skabet mere, så går han ud og TISSER PÅ DYNGEN!
Der er mange grunde til, at jeg har givet ham efternavnet "Møgkat".
Mille Møgkat foretrækker nu at gå ind og lægge sig i klædeskabet... Så smider han tøjet fra de to nederste hylder ud i en dynge på gulvet, og når han så ikke gider sove inde i skabet mere, så går han ud og TISSER PÅ DYNGEN!
Der er mange grunde til, at jeg har givet ham efternavnet "Møgkat".
Hvor er de herlige og smukke
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
tak skal I have allesammen ;-)
Lylle My: føj for den da........ det må betyde "tak for lån, jeg lægger lige en gave til dig"
Lylle My: føj for den da........ det må betyde "tak for lån, jeg lægger lige en gave til dig"
ej Lone, det kan du da heller ikke være bekendt, stakkels små misser, men tror du ellers ikke de skønne trolde mangler noget
MVH
Gitte
MVH
Gitte
hi hi tror jeg nu ikke helt på Tror skam ikke de forkælede mislinger mangler noget
MVH
Gitte
MVH
Gitte
det troede jeg altså ikke om dig, "FY skam dig" arme katteMiss Ronski's skrev:Gitte - jo det gør de da helt sikkert.... de får jo intet her
Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum