Tillykke til Lylle My
+4
Anne-Lykke Elling
Miss Ronski's
Lylle My
Na´Zyia
8 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Tillykke til Lylle My
Ja, du har godt nok ikke sat din fødselsdag på herinde, men det skal ikke afholde mig fra at sende det et
KÆMPE STOR TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN Håber du får en fantastisk dejlig dag :flower1:
KÆMPE STOR TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN Håber du får en fantastisk dejlig dag :flower1:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Tillykke til Lylle My
Mange, mange tak skal du have.
Jeg havde helt glemt at skrive fødselsdagen på (nu har jeg fået gjort det) ..og er det da ikke vidunderligt, at fire af dine nye killinger har fødselsdag sammen med mig?
:catdanse: :catdanse: :catdanse: :catdanse:
Jeg fik en sms i morges med et tillykke, og tænkte: Dét er da vist lidt tidligt... Er det ikke først om et par dage, jeg har fødselsdag?
Så checkede jeg datoen på tekst-tv og opdagede, at det var rigtig nok... DET ER SÅGU' MIN FØDS'DA'!!! :hehe:
HURRA FOR MIG!
Jeg havde helt glemt at skrive fødselsdagen på (nu har jeg fået gjort det) ..og er det da ikke vidunderligt, at fire af dine nye killinger har fødselsdag sammen med mig?
:catdanse: :catdanse: :catdanse: :catdanse:
Jeg fik en sms i morges med et tillykke, og tænkte: Dét er da vist lidt tidligt... Er det ikke først om et par dage, jeg har fødselsdag?
Så checkede jeg datoen på tekst-tv og opdagede, at det var rigtig nok... DET ER SÅGU' MIN FØDS'DA'!!! :hehe:
HURRA FOR MIG!
Tillykke med fødselsdagen
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Mange tak, allesammen. :gruppe: Det var da en hulens masse lagkager, i har givet mig... Så er det jeres skyld, at jeg bli'r fed.
Jeg har hygget mig hele dagen med at arbejde med dét forum, min søn har lavet til mig som ekstraudstyr til en hjemmeside, han OGSÅ lavede til mig for et par måneder siden.
Pragtfuld knægt, jeg dér har fået mig... Der er virkelig fordele ved at have en søn, der er computernørd. :hehe:
Jeg har hygget mig hele dagen med at arbejde med dét forum, min søn har lavet til mig som ekstraudstyr til en hjemmeside, han OGSÅ lavede til mig for et par måneder siden.
Pragtfuld knægt, jeg dér har fået mig... Der er virkelig fordele ved at have en søn, der er computernørd. :hehe:
Det lyder spændede med det forum... er det noget man må høre nærmere om, det kunne da være det var et sted man gerne ville være medlem
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Det lyder spændede med det forum... er det noget man må høre nærmere om, det kunne da være det var et sted man gerne ville være medlem
Ja, det kunne da være morsomt at se nogle af jer dérinde også.
Min hjemmeside er på adressen: http://ihdugladeverden.co.cc/ ..Så kan du bare gå fra forsiden og ind i forum.
Det skal handle om så "corny" en ting som livsglæde... Alt, der giver os glæde, underholdning og morskab, kan vi hyggesludre om derinde... ..og det skulle ikke undre mig, om der vokser nogle flere emner frem med tiden... Jeg er jo først lige kommet i gang med at lave det.
Hmm... Det er vel egentlig ikke så forskelligt fra "Kat-Danmark"... Hér er livsglæden jo også i højsædet. :hehe: :hehe:
Hvem ved... det kan godt være én pludselig kommer listende
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hjertelig tillykke med fødselsdagen Lylle My
Det lyder spændende med din hjemmeside.
Det lyder spændende med din hjemmeside.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Ja, måske også migNa´Zyia skrev:Hvem ved... det kan godt være én pludselig kommer listende
Gæst- Gæst
Nu har jeg gjort alvor af det og dumpet indbriten skrev:Ja, måske også migNa´Zyia skrev:Hvem ved... det kan godt være én pludselig kommer listende
Gæst- Gæst
briten skrev:Nu har jeg gjort alvor af det og dumpet indbriten skrev:Ja, måske også migNa´Zyia skrev:Hvem ved... det kan godt være én pludselig kommer listende
Ja, det opdagede jeg.
Det var rart at finde ud af, at det sørme VIRKER. :hehe: Jeg var lidt i tvivl om der var noget galt, fordi en anden ny bruger ikke havde skrevet noget indlæg, men bare meldt sig ind uden at gøre andet.
det virker godt nokLylle My skrev:briten skrev:Nu har jeg gjort alvor af det og dumpet indbriten skrev:Ja, måske også migNa´Zyia skrev:Hvem ved... det kan godt være én pludselig kommer listende
Ja, det opdagede jeg.
Det var rart at finde ud af, at det sørme VIRKER. :hehe: Jeg var lidt i tvivl om der var noget galt, fordi en anden ny bruger ikke havde skrevet noget indlæg, men bare meldt sig ind uden at gøre andet.
Jeg lagde godt mærke til der var en til bruger, men som du selv skriver havde hun ikke skrevet noget indlæg hun kunne i det mindste lige have skrevet en præsentation af sig selv
Nu skal der bare nogle flere brugere så vi kan få lidt liv og glade dage der inde
Gæst- Gæst
Jaaahhhh! Så vil jeg VIRKELIG få noget ud af knægtens fødselsdagsgave til mig.
:føzda3: Man siger jo også, at de bedste gaver er dem, der ikke kan pakkes ind... Det PASSER skis'me. :hehe:
:føzda3: Man siger jo også, at de bedste gaver er dem, der ikke kan pakkes ind... Det PASSER skis'me. :hehe:
:yes: det skal nok blive et godt forumLylle My skrev: Jaaahhhh! Så vil jeg VIRKELIG få noget ud af knægtens fødselsdagsgave til mig.
Jeg glæder mig til det kommer rigtig i gang
Gæst- Gæst
Jeg kan ikke få lov at oprette mig derinde
Har sendt dig en mail.
Har sendt dig en mail.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nej NU
Har lige fået mail retur:
Technical details of permanent failure:
The email account that you tried to reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces. Learn more at
Lylle Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Har lige fået mail retur:
Technical details of permanent failure:
The email account that you tried to reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces. Learn more at
Lylle Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det var da godtnok underligt.
Jeg satte min søn til at undersøge sagen, og han havde ingen problemer med at oprette og få godkendt en ny bruger... det tog et halvt minut. (dreje kniven godt rundt i såret)
Sendte du mailen via Kat-Danmark? For den adresse, jeg har skrevet herinde,skulle der da ikke være noget galt med. (jeg flår mig i håret og skriger).
Briten havde jo HELLER ingen problemer... Hmm... og det er ikke engang, fordi jeg ikke kan li' dig, du bli'r afvist.
Jeg har sendt en PB til dig.
Jeg satte min søn til at undersøge sagen, og han havde ingen problemer med at oprette og få godkendt en ny bruger... det tog et halvt minut. (dreje kniven godt rundt i såret)
Sendte du mailen via Kat-Danmark? For den adresse, jeg har skrevet herinde,skulle der da ikke være noget galt med. (jeg flår mig i håret og skriger).
Briten havde jo HELLER ingen problemer... Hmm... og det er ikke engang, fordi jeg ikke kan li' dig, du bli'r afvist.
Jeg har sendt en PB til dig.
Så kom jeg ind
Det var fordi jeg ikke kunne hedde Na'Zyia , så nu hedder jeg NaZyia
Det var fordi jeg ikke kunne hedde Na'Zyia , så nu hedder jeg NaZyia
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner