Lortecomputer!!!
+3
Miss Ronski's
Na´Zyia
Lylle My
7 deltagere
Side 1 af 1
Lortecomputer!!!
Sådan noget L... Min computerskærm er gået død... Så det er lidt begrænset, hvor meget jeg kan komme på nettet. I øjeblikket sidder jeg med min søns bærbare, som jeg har fået lov at låne et par minutter, men sjovt er det nu ikke, for han sidder lige ved siden af og sukker: "Er du ikke snart færdig?" og "Mor, du er så LANGSOM"
Jeg glæder mig til, jeg får råd til at købe en ny skærm... og i mellemtiden må jeg vel nøjes med at nyde forårssolen i stedet for at nyde skinnet fra computerskærmen.
ØV!
Jeg glæder mig til, jeg får råd til at købe en ny skærm... og i mellemtiden må jeg vel nøjes med at nyde forårssolen i stedet for at nyde skinnet fra computerskærmen.
ØV!
Sv: Lortecomputer!!!
Øv øv øv.... ved alt for godt hvordan du føler lige nu - døjede jo længe med min... inden den gik helt død.... og jeg fik råd til en anden.
Håber du hurtigt får sparret sammen til en ny skærm
Håber du hurtigt får sparret sammen til en ny skærm
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
I mellemtiden glæder vi andre os til du kommer tilbage, Tænk på alt det du så må have at fortælle os.
På genbrug kan du måske finde en skærm til små penge, som kan bruges til du får råd til en ny.
På genbrug kan du måske finde en skærm til små penge, som kan bruges til du får råd til en ny.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Kender godt min computer er også bare for træls har også min problemmer og den logger af og logger af... Ønsker mig også en ny!!!
Håber også du får snart en ny skærm..
Håber også du får snart en ny skærm..
Juhuuuu!!! Min bror ryddede op i sin vaskekælder, og hvad fandt han bagved dyngerne af vasketøj??? HANS GAMLE COMPUTERSKÆRM.
Nu er den MIN.
Nu er den MIN.
Så er du tilbage igen
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Ej hvor godt
Dejligt at have dig tilbage
Dejligt at have dig tilbage
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Hej Lylle My, dejligt at du er tilbage på din pind.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Mange tak. Det er også rigtig skønt at være tilbage.
Særligt, fordi det gode forårsvejr lader vente på sig, så jeg gider ikke bruge tiden på at fise rundt og ordne have, så længe solen ikke gider skinne.
..Så er det sjovere at sidde hér.
Særligt, fordi det gode forårsvejr lader vente på sig, så jeg gider ikke bruge tiden på at fise rundt og ordne have, så længe solen ikke gider skinne.
..Så er det sjovere at sidde hér.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum