Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kattepas til udstillinger i udlandet.

2 deltagere

Go down

Kattepas til udstillinger i udlandet. Empty Kattepas til udstillinger i udlandet.

Indlæg af Miss Ronski's Tirs 2 Mar - 19:01

Jeg er lige kommet i tvivl....

Airi skal jo til udlandet for at hente sit næste certifikat, men hun har et Hollandsk pas.
Skal det pas laves om til et dansk pas????
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Kattepas til udstillinger i udlandet. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Kattepas til udstillinger i udlandet. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Kattepas til udstillinger i udlandet. Empty Sv: Kattepas til udstillinger i udlandet.

Indlæg af Miss Ronski's Søn 14 Mar - 14:30

Jeg spurgte min dyrlæge - og han sagde, at jeg ikke skulle ha' lavet et nyt - så ved I det!!
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Kattepas til udstillinger i udlandet. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Kattepas til udstillinger i udlandet. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Kattepas til udstillinger i udlandet. Empty Sv: Kattepas til udstillinger i udlandet.

Indlæg af Na´Zyia Søn 14 Mar - 15:48

Miss Ronski's skrev:Jeg spurgte min dyrlæge - og han sagde, at jeg ikke skulle ha' lavet et nyt - så ved I det!!

Godt du selv kan finde ud af tingene rock
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Kattepas til udstillinger i udlandet. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Kattepas til udstillinger i udlandet. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Kattepas til udstillinger i udlandet. Empty Sv: Kattepas til udstillinger i udlandet.

Indlæg af Miss Ronski's Søn 14 Mar - 16:25

ja - der var jo ikke andre der ku Kattepas til udstillinger i udlandet. 139960 Kattepas til udstillinger i udlandet. 139960 Kattepas til udstillinger i udlandet. 139960
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Kattepas til udstillinger i udlandet. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Kattepas til udstillinger i udlandet. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Kattepas til udstillinger i udlandet. Empty Sv: Kattepas til udstillinger i udlandet.

Indlæg af Na´Zyia Søn 14 Mar - 16:30

Miss Ronski's skrev:ja - der var jo ikke andre der ku Kattepas til udstillinger i udlandet. 139960 Kattepas til udstillinger i udlandet. 139960 Kattepas til udstillinger i udlandet. 139960

Nææææh donk
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Kattepas til udstillinger i udlandet. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Kattepas til udstillinger i udlandet. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Kattepas til udstillinger i udlandet. Empty Sv: Kattepas til udstillinger i udlandet.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum