Lørdags hyggetråd (:
+2
Na´Zyia
Lizzie
6 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Lørdags hyggetråd (:
Nu er det tid til en lørdags hyggetråd..
Såh, hvad skal i lave og hvad vil i gerne have lavet i weekenden ?
Har i noget at fortælle, som vi andre kan grine lidt af, så er det med at få skrevet et indlæg i en fart ..
Såh, hvad skal i lave og hvad vil i gerne have lavet i weekenden ?
Har i noget at fortælle, som vi andre kan grine lidt af, så er det med at få skrevet et indlæg i en fart ..
Sv: Lørdags hyggetråd (:
Hyggeligt med en hyggetråd :thihi:
Jeg har ikke de vilde planer.. skal sikkert lege en del med mit nye kamera,så jeg hurtigt kan indstille det når der kommer killinger
Noget at grine af... ikke lige på stående fod, men det kan være det kommer :hehe:
Hvad har du selv lavet/af planer........ Og du må også gerne dele noget ud vi kan grine af
Jeg har ikke de vilde planer.. skal sikkert lege en del med mit nye kamera,så jeg hurtigt kan indstille det når der kommer killinger
Noget at grine af... ikke lige på stående fod, men det kan være det kommer :hehe:
Hvad har du selv lavet/af planer........ Og du må også gerne dele noget ud vi kan grine af
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Noget at grine af : ( Måske ) Jeg har gylp hele vejen ned af mit tøj ..
Vi skal til fødselsdag i aften.. Ellers ikke det store . ThiHI ..
Vi skal til fødselsdag i aften.. Ellers ikke det store . ThiHI ..
Lizzie: Gylp ... jeg tænkte først på gylp i et par herreunderbukser.. så troede du havde taget mandens på
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lizzie skrev: Jeg mener det der kommer op af en babys mave, i ret høj fart . ..
Ja, det var så det jeg kom i tanke om... at du sikkert mente
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lizzie skrev: Selvfølglig tager jeg mandens underhørmere på.
Ja, hvorfor ikke... :hehe:
Det kan være du kan starte en ny trends
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lizzie skrev:Ja, du siger sgu noget ..
Ja ikke :thihi: Det kan ende med gøre dig til mange millionær
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja så bliver du sikkert valgt til finalen Lizzie, især hvis du kun har mandens underhylere på...
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Den er jeg med på ... Lizzie stiller op i X-Factot - I MANDENS UNDERHYLERE
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hov hov.. vi skal først høre dig synge!
Så på med bukserne... og syng en sang.... og så smid den her ind, så lytter vi til det
Så på med bukserne... og syng en sang.... og så smid den her ind, så lytter vi til det
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja god ide med en vurdering på kat-danmark. Men så skal det da være en video, så vi kan nyde både sang og underhylere.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Jamen så på med Bjørn Borg og optag en film.... og herind med den, så vi kan bedømme :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg skal se at blive færdig med min forårsrengøring i dag, og har gemt det værste til sidst "at ordne køleskab"
Så kan jeg snart komme ud på altanerne (3 stk) og begynde at gøre klar til at plante, hvis vejret vil ; )
I morgen skal jeg ud at spise med et par veninder.
Så kan jeg snart komme ud på altanerne (3 stk) og begynde at gøre klar til at plante, hvis vejret vil ; )
I morgen skal jeg ud at spise med et par veninder.
Jeg skal strikke strømper og ellers spille et nyt onlinespil og hygge om misserne.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Jeg har ingen planer OVERHOVEDET. Så jeg har tænkt mig at gøre lige nøjagtig, hvad jeg får lyst til i dag (medmindre én eller anden ringer og spørger, om jeg har kaffe på kanden - så bliver det hele ødelagt)
:hehe: :hehe:
..og så må jeg lige spørge Lizzie og Na'Zyia, hvordan de kan tillade sig at starte en højhellig lørdag med at ryge "fnise-urt"... For det MÅ de altså absolut have gjort, med dén samtale, de har haft om mandens sure underhørmere.
..og så må jeg lige spørge Lizzie og Na'Zyia, hvordan de kan tillade sig at starte en højhellig lørdag med at ryge "fnise-urt"... For det MÅ de altså absolut have gjort, med dén samtale, de har haft om mandens sure underhørmere.
Skal jeg ødelægge din dag og spørge om du har kaffe på kandenLylle My skrev:Jeg har ingen planer OVERHOVEDET. Så jeg har tænkt mig at gøre lige nøjagtig, hvad jeg får lyst til i dag (medmindre én eller anden ringer og spørger, om jeg har kaffe på kanden - så bliver det hele ødelagt)
"fnise-urt"
Jeg skal såmænd bare slappe af foran TV eller være online på Kat-Danmark det er hygge i sig selv
Gæst- Gæst
Ja, og så kan man jo sidde og nørkle med andre ting på nettet samtidig.
Jeg er lige gået i gang med at lave en hjemmebikset "anetavle" til min hjemmeside. Det bliver lidt af et arbejde, men det er også vældig sjovt... Det får minderne til at MYLDRE frem.
Jeg er lige gået i gang med at lave en hjemmebikset "anetavle" til min hjemmeside. Det bliver lidt af et arbejde, men det er også vældig sjovt... Det får minderne til at MYLDRE frem.
Jeg har bare drukket det hele selv, æv-bæv. :hehe:briten skrev:Skal jeg ødelægge din dag og spørge om du har kaffe på kanden
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum